Ripperowa T4 do zagazowania .

Wszystko co związane z instalacjami gazowymi
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: Ripperowa T4 do zagazowania .

Post autor: RIPPER » 17 paź 2013, o 08:41

Generalnie się z toba zgadzam
tylko wydaje mi się że PS jest czujnikiem ciśnienia a nie przepływomierzem wiec skoro jest n miejscu gdzie będzie z każdej strony zjadany jest gaz to miejsce jest najlepsze z możliwych .

wiec tak śpię spokojnie z zasilaniem z dwóch stron
koszty większe o 1.5 metra węża
i jeden filter czaja Fl03...

i następna sprawa to jest plan by było troszkę więcej jak 200

jest już mbc i jadą wałki od 2,0 a w planach jest zakup szeroko pasmówki ,,,

a pamiętam gdzieś twoją dosyć długą rozmową na VF chyba na temat zasilania z 2uch stron ,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Chalski
Moderator
Posty: 265
Rejestracja: 15 paź 2013, o 10:41
Model: V40 + LPG W BUDOWIE + V70 2,5T LPG
Silnik: B4204T / B5244T
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Otwock
imię: Kamil

Re: Ripperowa T4 do zagazowania .

Post autor: Chalski » 17 paź 2013, o 13:37

Pomiar ciśnienia pomiarem ciśnienia, chodzi mi o pomiar temperatury. U Ciebie jest ok bo jest między wtryskami ale nie raz widuje się czujnik na tej długiej odnodze
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: Ripperowa T4 do zagazowania .

Post autor: RIPPER » 17 paź 2013, o 20:20

Wiesz widziałem kilka t4 zabitych przez co prawda Valteki ale i też coś lepszego mając możliwość objazdu z obu stron (mając dodatkowe wyjście z niko już zrobione ) do tego nie wiem czy się dopatrzyłeś że z jednego trójnika idzie sterowanie smc ..tak że jest ok ,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

DINO

Re: Ripperowa T4 do zagazowania .

Post autor: DINO » 20 gru 2013, o 20:55

RIPPER pisze:przewody są najkrótsze jakie mogą być

inaczej by się pozaginały od reduktora
można krócej :D trzeba było dać sprężynę i po sprawie :D kolanka to szkoda zachodu, bo nie zyskasz za wiele, tym bardziej, że to poza estetyką w niczym nie przeszkadza, no ale jak by dać sprężyne 12 :D to byś ładnie zawrócił :D

Awatar użytkownika
Chalski
Moderator
Posty: 265
Rejestracja: 15 paź 2013, o 10:41
Model: V40 + LPG W BUDOWIE + V70 2,5T LPG
Silnik: B4204T / B5244T
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Otwock
imię: Kamil

Re: Ripperowa T4 do zagazowania .

Post autor: Chalski » 20 gru 2013, o 21:27

Tyle że sprężyna po jakimś czasie potrafi poharatać wąż lpg od środka.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen

DINO

Re: Ripperowa T4 do zagazowania .

Post autor: DINO » 20 gru 2013, o 21:29

a jakoś nei zauwazyłem, w jaki sposób, jak się nie przemieszczają?? ale może masz i rację, tylko węże tez maja swoją żywotność

Awatar użytkownika
Chalski
Moderator
Posty: 265
Rejestracja: 15 paź 2013, o 10:41
Model: V40 + LPG W BUDOWIE + V70 2,5T LPG
Silnik: B4204T / B5244T
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Otwock
imię: Kamil

Re: Ripperowa T4 do zagazowania .

Post autor: Chalski » 20 gru 2013, o 21:31

Najczęściej problemem jest obcięte zakończenie sprężyny, która jak każdy metal kurczy się i rozciąga w wyniku zmian temperatury.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen

DINO

Re: Ripperowa T4 do zagazowania .

Post autor: DINO » 20 gru 2013, o 21:32

ale po co obcinać?? jak się cała mieści??? a zakończenia ma ładne :D

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: Ripperowa T4 do zagazowania .

Post autor: RIPPER » 20 gru 2013, o 21:43

nie miałem 12 stki
miałem kupić 2 kolanka z czegoś np z miedzi i zrobić takie "U " i objechać to ładniej ..ale wiecie jak jest

nie ma czasu problemem jest jedynie uszczelnienie właśnie ostatnio dokręcałem węża na wyjściu z niko ,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Chalski
Moderator
Posty: 265
Rejestracja: 15 paź 2013, o 10:41
Model: V40 + LPG W BUDOWIE + V70 2,5T LPG
Silnik: B4204T / B5244T
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Otwock
imię: Kamil

Re: Ripperowa T4 do zagazowania .

Post autor: Chalski » 21 gru 2013, o 09:59

DINO pisze:ale po co obcinać?? jak się cała mieści??? a zakończenia ma ładne
Ja tam nie wiem, gazowałem i poprawiałem nie jeden samochód i nie używałem sprężyn.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG/CNG”