[V40 MY99 B4184S] Ocena proponowanej instalacji.

Wszystko co związane z instalacjami gazowymi
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
bully
Volvo Fan
Posty: 2058
Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 115KM
Rocznik: 1999
wiek: 34
Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
imię: Lukasz
Kontakt:

[V40 MY99 B4184S] Ocena proponowanej instalacji.

Post autor: bully » 16 lis 2016, o 17:32

Przymierzam się do zakładania instalacji LPG. Mam taką oto propozycję:

Cena ok. 3000zł
Sterownik TECH 204
Wtryski Dragon / Baracuda (które lepiej?)
Reduktor KME TUA (ale chyba źle usłyszałem i zapewne ma być to TUR)

Kolektor zdejmowany, wlew pod klapką paliwa.

Ma zakładać Nikodem z lpg-forum

Proszę o ocenę :)
Wiem że nie jest super tanio (Wole dobrze niż tanio), ale czy nie jest super drogo?
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3991
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 40
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

Re: [V40 MY99 B4184S] Ocena proponowanej instalacji.

Post autor: turboni » 16 lis 2016, o 17:43

Jak Nikodem ją zakłada to jest bardzo dobrze, napewno będziesz miał wszystko dobrze zrobione i ustawione łącznie z ustawieniaki po AFR.
Lepiej zapłacić raz a dobrze niż co chwila jeździć na poprawki i gadać że auto źle chodzi i że gaz to beee.

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
bully
Volvo Fan
Posty: 2058
Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 115KM
Rocznik: 1999
wiek: 34
Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
imię: Lukasz
Kontakt:

Re: [V40 MY99 B4184S] Ocena proponowanej instalacji.

Post autor: bully » 17 lis 2016, o 10:24

Kontaktowałem się jeszcze z jednym gaziarzem. Powiedział mi że jeśli założyć w V40 wlew pod klapką pełnowymiarowy - to "trzeba sporo rozbebeszyć i rurka wchodzi do bagażnika i potem znów się chowa w boku" :shock: :shock: :shock: Że żeby tak nie było to trzeba założyć wlew z dokręcaną przejściówką - jak wy macie?
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [V40 MY99 B4184S] Ocena proponowanej instalacji.

Post autor: RIPPER » 17 lis 2016, o 10:41

tech 204 jest dość stary powinno być nowsze 224

co do samego wlewy to jak się postarają to nie trzeba nic demolować a można rurę przepchać przed odpływ
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
bully
Volvo Fan
Posty: 2058
Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 115KM
Rocznik: 1999
wiek: 34
Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
imię: Lukasz
Kontakt:

Re: [V40 MY99 B4184S] Ocena proponowanej instalacji.

Post autor: bully » 17 lis 2016, o 13:09

RIPPER pisze:tech 204 jest dość stary powinno być nowsze 224
Jaka jest różnica?
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Borysław
Volvo Fan
Posty: 4526
Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
Model: Laguna 3
Silnik: F4RT
moc: 170
Rocznik: 2008
wiek: 37
Skąd jesteś?: Siechnice
imię: Robert
Lokalizacja: Siechnice

Re: [V40 MY99 B4184S] Ocena proponowanej instalacji.

Post autor: Borysław » 17 lis 2016, o 14:57

Różnica jest głównie w cenie ale 224 to udoskonalona wersja 204. Lepsze korekty, szybszy procesor i takie tam.
Obrazek

Moje Wozidełko
Poprzednie wozidło V40

Awatar użytkownika
Remster
Volvo Fan
Posty: 863
Rejestracja: 2 lis 2016, o 17:03
Model: v40
Silnik: 1.8
moc: 122
Rocznik: 2002
wiek: 34
Skąd jesteś?: Lodz
imię: Lukasz

Re: [V40 MY99 B4184S] Ocena proponowanej instalacji.

Post autor: Remster » 18 lis 2016, o 18:38

Daj znać jaką instalacje finalnie wybrałeś. Też mnie to będzie prawdopodobnie czekało

Awatar użytkownika
route2000
Posty: 2
Rejestracja: 9 lis 2016, o 13:26
Model: v40
Silnik: 1,9 T4
moc: 200 KM
Rocznik: 1997
wiek: 51
Skąd jesteś?: Lublin
imię: Jerzy

Re: [V40 MY99 B4184S] Ocena proponowanej instalacji.

Post autor: route2000 » 27 gru 2016, o 20:02

bully, no i już masz LPG w łosiu? Jakie tam graty masz założone? ;-)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
bully
Volvo Fan
Posty: 2058
Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 115KM
Rocznik: 1999
wiek: 34
Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
imię: Lukasz
Kontakt:

Re: [V40 MY99 B4184S] Ocena proponowanej instalacji.

Post autor: bully » 27 gru 2016, o 21:54

Tak jak wyżej, tylko sterownik Tech, wtryski dragony. Jutro wrzuce zdjęcia jesli znajde chwile.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Magik123
Debeściak
Posty: 276
Rejestracja: 30 lis 2013, o 17:45
Model: Ytuyy
Silnik: 667
moc: Y766
Rocznik: 1532
wiek: 13
Skąd jesteś?: Kjhhhhghgcgtttfc
imię: Kunegunda

Re: [V40 MY99 B4184S] Ocena proponowanej instalacji.

Post autor: Magik123 » 28 gru 2016, o 22:05

Tech 204 i 224 wychodziły razem, nic tu nie jest starsze, nie róbcie mu sieczki z mózgu bo zaraz bedzie chciał zakładać Prinsa albo Landi za 4500, albo 5gen za 6K :lol1:
Stag jak i Tech są ok, nie ma w nich jakiś kolosalnych różnic aby któryś jakoś był lepszy a któryś gorszy.

Tech 224 generalnie różni się tym że ma możliwość regulacji i strojenia po korektach OBD, cos tam ma poprawione w obsłudze, ale nie zauwazysz różnic, ale w wolnossącym 1.8 najzwyklejszy STAG wystarczy i nie zauważysz różnicy, ale 204 tez bedzie ok. OBD nie jest tu potrzebne.

Regulacja po AFR w takich silnikach to tez troche przerost formy, można ale nie jest to konieczne, wystarcza mapy i korekty OBD.

Do Twojego silnika TECH 204 wystarczy, choć to akurat najmniej ważny element. Tur jest jak najbardziej ok, ale lepszy 1000x jest Zavoli. Wybierzesz co zechcesz, Zavoli bedzie trwalszy niz KME, jak również ciśnienie ma betonowe nawet po kilku latach.
Wtryski moga być Barracudy, mogą byc Herculesy, miałem i jedne i drugie, nie ma większego znaczenia, Hercules jest mniej znany niż Barracuda, ale jakiś wielkich różnic w nich nie ma, szybkość ich jest też podobna. Twój silnik jest tak mało wymagajacy że bedzie dobrze chodził nawet na Valtekach ;) To był żart oczywiście z tymi Valtekami.

Reszta standard 6mm, nie ma potrzeby pchać 8mm, bo może na tym tez cena podskoczyła. Cena troszkę spora, Mi w Warsztatowni w Lublinie powiedzieli 2800 w tamtym roku, a jest to zakład na równi z Rogowskim, chyba jedyny dobry w Lublinie i okolicach, tak że do wolnossaka 1.8 troszkę dużo. Zapytaj w Warsztatowni w Lublinie, nie wiem ile tam masz km, ale myślę że u nich cena powinna wahać się w okolicy 2500.

Wlew wchodzi pełny i nic tam nie trzeba kombinować, wchodzi przez gumową zaślepkę za nadkolem i wychodzi przez wnęke wlewu.
Polerowanie szkieł reflektorów - Info PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG/CNG”