[v40 1.8 03r] LPG, regulacja luzu zaworowego.
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 lis 2016, o 12:27
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 200 KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Brzeznica
- imię: Wojtek
Re: [v40 1.8 03r] LPG, regulacja luzu zaworowego.
Nie masz hydraulicznych popychaczy na pewno. Wszystkie poliftowe silniki niestety maja sztywne popychacze bez regulacji luzu jakimikolwiek srubkami. Luz ustawia się dobierając odpowiedniej wysokosci popychacze ktorych jest 16 i dostępne tylko w Aso. Mozna kombinować zamieniajac je miejscami i sprawdzajac czy jest odpowiedni luz. Duzo zabawy ale ogarniety mechanik sobie z tym poradzi i moze nie trzeba będzie wymieniac wszystkich. Jeżeli luz jest za duży to mozna podfrezowac zawory i dotrzeć i tez będzie dobrze działać na starych szklankach. Ogolnie zabawa z tym. Jeżeli silnik nie pracuje troche jak diesel to bym nic nie ruszał.
Wysłane z mojego GT-I8262 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I8262 przy użyciu Tapatalka
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [v40 1.8 03r] LPG, regulacja luzu zaworowego.
Jesteś pewien? Bo o ile dobrze widzę to w pokrywie nie ma nawet śrub rewizyjnych.
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [v40 1.8 03r] LPG, regulacja luzu zaworowego.
Magicy robią różne rzeczy.Przeważnie kładą płytki na szklanki ale to wystarcza na krótko.
W tych silnikach nie ma opcji fabrycznej regulacji luzu.Jest tylko jakiś tam patent mechaników.
W tych silnikach nie ma opcji fabrycznej regulacji luzu.Jest tylko jakiś tam patent mechaników.
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 18 lis 2016, o 18:40
- Model: V40
- Silnik: 1.8
- moc: 122
- Rocznik: 2003
- wiek: 25
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Mateusz
Re: [v40 1.8 03r] LPG, regulacja luzu zaworowego.
Regenerowaliście głowice ale po tym jak się coś działo? nie przed montażem LPG?RIPPER pisze:S2 robił Domin tyle że 2,0
i jak dobrze pamiętam to tam do regeneracji poszła głowica i dowoziliśmy wałki by goście właśnie luzy ustawili ..
a Co do mechanika to on wie że dzwoni ale nie wiem w którym kościele ,,,
Pomylił 1.8 GDI który jest oszczędny z twoim przy czym tego pierwszego nie bardzo da się zagazować bo ma bezpośredni wtrysk paliwa .
co do samego gazu to zestaw ok osobiście wolał bym techa zamiast staga ,, ale będzie się sprawiał bardzo dobrze ,,
Co do gratów to takie wybrał DAMIAN z lpg-forum, ma same pozytywne opinie(na forum jak i w okolicy), zakładał już gaz w takim aucie nie jeden raz, więc zdaje się na jego wiedzę oraz umiejętności:)
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 5 gru 2016, o 22:18
- Model: v40
- Silnik: B4194T
- moc: 200
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Kielce
- imię: Jarek
Re: [v40 1.8 03r] LPG, regulacja luzu zaworowego.
I do wymiany są co 20-30 tys? Co tyle się regulowało zawory.Na tym polega hydropopychacz,że nie trzeba regulować luzu zaworowego.Patent o którym mówisz Volvo stosowało w Redblock'ach i też nie wszystkich.kilert pisze:Nie masz hydraulicznych popychaczy na pewno. Wszystkie poliftowe silniki niestety maja sztywne popychacze bez regulacji luzu jakimikolwiek srubkami.
Faktycznie po 2000 roku jest możliwość wyboru popychacza o różnej grubości i nie wygląda na hydrauliczny...ciekawe jak z kanałami w głowicy,czy da się je zamienić na hydro.
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [v40 1.8 03r] LPG, regulacja luzu zaworowego.
kilert niestety ale jesteś w błędzie.
Tak wygląda popychacz w s2 z 2003r. Jest hydrauliczny. We wszystkich głowicach gdzie nie ma śruby rewizyjnej są hydrauliczne.
Tak wygląda popychacz w s2 z 2003r. Jest hydrauliczny. We wszystkich głowicach gdzie nie ma śruby rewizyjnej są hydrauliczne.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 5 gru 2016, o 22:18
- Model: v40
- Silnik: B4194T
- moc: 200
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Kielce
- imię: Jarek
Re: [v40 1.8 03r] LPG, regulacja luzu zaworowego.
Yaro, Niestety,ale Ty jesteś w błędzie.Też tak myślałem i sprawdziłem w Vidzie.Zaznacz sobie popychacz i zobacz jakie są ich numery po 2000 roku.Dla pewności wbij jakiś numer w google i zobaczysz jak to wygląda.
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [v40 1.8 03r] LPG, regulacja luzu zaworowego.
Te popychacze są w większości silników.Jedynie w GDi były takie pionki z szachów
Owszem bywały i zawory regulacyjne ale są mało spotykane i przeważnie miały kanały rewizyjne.
Owszem bywały i zawory regulacyjne ale są mało spotykane i przeważnie miały kanały rewizyjne.
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [v40 1.8 03r] LPG, regulacja luzu zaworowego.
Faktycznie. Tak wychodzi. Hydro do 1999 powyżej 2000 są podane różne wysokości szklanek.
Zmyliły mnie te otwory a raczej ich brak.
Sorki za zamięszanie w temacie
Zmyliły mnie te otwory a raczej ich brak.
Sorki za zamięszanie w temacie
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [v40 1.8 03r] LPG, regulacja luzu zaworowego.
Robiona była głowica po zakupie auta
ale niestety tam już ktoś grzebał i przewalił głowicę tak że cały rozrzad jest przestawiony i 20 razy z Dominem zakladaliśmy rozrząd by to ustawić by posiadało kompresje do tego jeszcze było przemielone koło na wale od rozrzadu wiec jaja straszna
jak nic się nie dzieje zrobić pomiar kompresji i wkładać gaz ,,i latać
jakby coś się działo z głową to uczulić gości od planowania że mają jedynie zdjąć uszczelkę tz jej resztki ,,
ale niestety tam już ktoś grzebał i przewalił głowicę tak że cały rozrzad jest przestawiony i 20 razy z Dominem zakladaliśmy rozrząd by to ustawić by posiadało kompresje do tego jeszcze było przemielone koło na wale od rozrzadu wiec jaja straszna
jak nic się nie dzieje zrobić pomiar kompresji i wkładać gaz ,,i latać
jakby coś się działo z głową to uczulić gości od planowania że mają jedynie zdjąć uszczelkę tz jej resztki ,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K