Chalski pisze:Oczywiście benzyna się nie pętli, ale wydajność wtryskiwacza gazowego jest za mała - potrzebne są dłuższe czasy otwarcia, co skutkuje pętleniem.
Czekam teraz na przysłanie z LPG TECHA białych MED-ów na testy (żeby określić ile tego gazu potrzeba). Jak się okaże co i jak to pewnie podejdą Dragony BF.
Napoleona jeszcze nie sprawdzaliśmy - ja mam dość testów i żałuje że nie dołożyłem od razu do MED-ów.
U siebie mam napoleona ciśnienie na przerobionym IG1 pada mi o jakieś 0,15-0,20 w piku ale zaraz się odbudowuje z roboczego 1,15 i napoleon nie pętli do odcinki na bogato więc daje radę tylko mam teraz po wymianie regulatora do regulacji gaz ale pyknę dysze na 2,5 lub 2,6 i powinno wydać bo teraz mi całkowicie otwiera wtryski, za ubogo kapkę i suwak już nie ma regulacji, jak potrzebujesz wrzucę plik osc z techa żeby nie być gołosłownym tylko że koło soboty, niedzieli wtedy się za to wezmę.
Jeszcze planuje sprawdzić przerobionego Niko podobno dobrze znosi turbo a po przeróbce jest w stanie wytrzymać sporo a jego obsługa to jedynie wymiana oringu wartego kilka złotych co ok 10 000 km, ale poczekam jak ig powie papa i zostawie go na zapas albo opchnę