[v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR01

Wszystko co związane z instalacjami gazowymi
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5489
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR

Post autor: Extradd » 18 lis 2013, o 10:17

RIPPER pisze:Jakoś tak

Ktoś opowiadał że mu strzelił wężyk
dał do pospawania
i zaraz strzelił jeszcze raz
potem kupił ori
i ten nowy też strzelił po 1 miesiącu
i dorobił w końcu teflonowy ,,,
Chyba pisałem już Chalskiemu o tym przewodzie olejowym turbo ale podam jeszcze raz bo mam słabą pamięć :end:

http://www.v40.info.pl/viewtopic.php?f= ... przestroga
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

Awatar użytkownika
Chalski
Moderator
Posty: 265
Rejestracja: 15 paź 2013, o 10:41
Model: V40 + LPG W BUDOWIE + V70 2,5T LPG
Silnik: B4204T / B5244T
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Otwock
imię: Kamil

Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR

Post autor: Chalski » 18 lis 2013, o 10:57

Dominik, dzięki, no mój strzelił dokładnie w tym samym miejscu co tobie - mikro nieszczelność na zalutowaniu.
Tak mi się wydawało że usterka z powodu drgań i braku usztywnienia rurki.
No cóż na dniach muszę zakupić elastyczny przewód i załatwić sprawę raz a dobrze.
Szkoda kasy na nowy przewód, jedno co wchodzi w grę to używka plus dorobienie blaszki usztywniającej.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR

Post autor: RIPPER » 18 lis 2013, o 19:48

a nie masz tej seryjnej bo były plotki że ten kto wywalił to miał taki zonk ,,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Chalski
Moderator
Posty: 265
Rejestracja: 15 paź 2013, o 10:41
Model: V40 + LPG W BUDOWIE + V70 2,5T LPG
Silnik: B4204T / B5244T
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Otwock
imię: Kamil

Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR

Post autor: Chalski » 19 lis 2013, o 07:05

Kupiłem auto już bez tej blaszki - nie wiedziałem że ma być.
Już zamówiony miękki - dziś ma być do odbioru.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen

Awatar użytkownika
bojann5
Debeściak
Posty: 234
Rejestracja: 8 sty 2014, o 21:05
Model: V40 T4 było.
Silnik: b4194t
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Łódź
imię: Lukasz

Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR

Post autor: bojann5 » 20 sty 2014, o 09:33

Kawał dobrej roboty.

Awatar użytkownika
adrek88
Debeściak
Posty: 281
Rejestracja: 2 lis 2013, o 20:17
Model: s40
Silnik: b4204t
moc: 160KM
Rocznik: 1998
wiek: 26
Skąd jesteś?: mińsk mazowiecki
imię: adrian

Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR

Post autor: adrek88 » 10 lut 2015, o 15:52

Chalski pisze:Oczywiście benzyna się nie pętli, ale wydajność wtryskiwacza gazowego jest za mała - potrzebne są dłuższe czasy otwarcia, co skutkuje pętleniem.
Czekam teraz na przysłanie z LPG TECHA białych MED-ów na testy (żeby określić ile tego gazu potrzeba). Jak się okaże co i jak to pewnie podejdą Dragony BF.

Napoleona jeszcze nie sprawdzaliśmy - ja mam dość testów i żałuje że nie dołożyłem od razu do MED-ów.

U siebie mam napoleona ciśnienie na przerobionym IG1 pada mi o jakieś 0,15-0,20 w piku ale zaraz się odbudowuje z roboczego 1,15 i napoleon nie pętli do odcinki na bogato więc daje radę tylko mam teraz po wymianie regulatora do regulacji gaz ale pyknę dysze na 2,5 lub 2,6 i powinno wydać bo teraz mi całkowicie otwiera wtryski, za ubogo kapkę i suwak już nie ma regulacji, jak potrzebujesz wrzucę plik osc z techa żeby nie być gołosłownym tylko że koło soboty, niedzieli wtedy się za to wezmę.

Jeszcze planuje sprawdzić przerobionego Niko podobno dobrze znosi turbo a po przeróbce jest w stanie wytrzymać sporo a jego obsługa to jedynie wymiana oringu wartego kilka złotych co ok 10 000 km, ale poczekam jak ig powie papa i zostawie go na zapas albo opchnę :)

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR

Post autor: RIPPER » 10 lut 2015, o 21:35

No na niko smigam ja i Dominik oba przerobione

u Dominika obrabia 224 KM
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
adrek88
Debeściak
Posty: 281
Rejestracja: 2 lis 2013, o 20:17
Model: s40
Silnik: b4204t
moc: 160KM
Rocznik: 1998
wiek: 26
Skąd jesteś?: mińsk mazowiecki
imię: adrian

Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR

Post autor: adrek88 » 11 lut 2015, o 00:22

No to jest dobra alternatywa dla ig1 do którego kpl. naprawczy to prawie cena nowego reduktora :/ długo już jeździsz na niko jakieś problemy napotkałeś? Pozdrawiam adrek.

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR

Post autor: RIPPER » 11 lut 2015, o 00:30

sterowanie smc wymaga troszkę wprawy by nie zwalić ale jak zrobisz to działa ok spadki minimalne no i też obciążenia mamy większe

bo leje prawie cały czas tz pętla choć w seri tego nie było :lol:
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
adrek88
Debeściak
Posty: 281
Rejestracja: 2 lis 2013, o 20:17
Model: s40
Silnik: b4204t
moc: 160KM
Rocznik: 1998
wiek: 26
Skąd jesteś?: mińsk mazowiecki
imię: adrian

Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR

Post autor: adrek88 » 11 lut 2015, o 01:19

Ig1 przerobiłem, to i tego powinienem ogarnąć :) tak mi się wydaje chyba aż takiego ogromnego skomplikowania tam nie ma, oglądałem zdjęcia i film z przeróbek więc chyba da radę to ogarnąć domowymi sposobami. Pozdrawiam adrek.

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG/CNG”