Pewnie nie śledziłeś wątku od początku i stąd to pytanie. Napiszę dla przypomnienia, sobie zresztą również.Borysław pisze:Musisz przed wymianą połowy instalacji trochę posprawdzać. Jaką masz listwę i reduktor u siebie?
Wymieniłem w takiej właśnie kolejności
1.) Filtry gazu
2.) Reduktor z TOMASETTO ALASKĘ na NORDIC myślałem że to kwestia mało wydajnego parownika.
3.) Filtry gazu w tym zmiana filtra fazy lotnej na odstojnikowy
4.) Wtryski RAIL IG1 na Staga AC W03 na króciutkich wężykach. Doczytałem że RAIL IG1 to imitacja wtrysków
5.) Mapsensor KME PSCCT-5-D na PSCCT-6-D ktoś napisał że to może być jego wina, a doczytałem że te PSCCT-5-D czasami lubiły zawodzić. Do tego dopatrzyłem że pierwotnie miałem zamontowanego go do góry nogami.
6.) Filtr gazu fazy ciekłej
7.) Podmieniłem czujnik temperatury powietrza zasysanego 100% sprawny
8.) Podmieniłem sondę lambda 100% sprawna
9.) Świece i przewody ori.
10.) Cewki NGK
Po żadnej z tych wymian nie było nawet najmniejszej zmiany. Auto cały czas zachowuje się tak samo. Zimny jedzie około 10km jest bez zastrzeżeń potem jak by mu gazu brakowało i szarpie przy gwałtownym dodawaniu gazu. Na BP śmiga bez zastrzeżeń. Do tego nawet jak zaczyna szarpać na gazie i przełączę go na BP i trochę pojadę np. podczas wyprzedzania i potem przełączę go na gaz to znów kilka km jest ok.