(V40 2.0T4 2003r) reduktor
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 lis 2016, o 12:27
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 200 KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Brzeznica
- imię: Wojtek
(V40 2.0T4 2003r) reduktor
Auto jak w tytule. Reduktor zavioli Zeta s przejechane jakieś 120 tys km. Zaczyna cieknąc płyn z jego okolic. Ciśnieniowo tez spadki. Natomiast poza tym bezawaryjny sprzet. Czy regenerować za ok. 60zl czy inwestować np w coś polecanego do tego silnika typu magic 3. W zaviolim można wyciągnąć cześć sprężynek i ciśnienie się poprawia ale nie wiem na ile to faktycznie działa. Zostawiłby go z uwagi na bezawaryjność a ze spadkami poradziłem sobie przełączaniem na benzynę po 4 tys obr.
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: (V40 2.0T4 2003r) reduktor
Reduktor za słaby do tego silnika - do wymiany.
Zakładaj Magic III Power https://jacus.pl/reduktor-magic-iii-pow ... p-775.html
Zakładaj Magic III Power https://jacus.pl/reduktor-magic-iii-pow ... p-775.html
-
- Debeściak
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 lis 2016, o 12:27
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 200 KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Brzeznica
- imię: Wojtek
Re: (V40 2.0T4 2003r) reduktor
Ok jestem w stanie zainwestować. Tylko Turboni powiedz mi czy wystarczy zasilenie listwy wtryskowej z jednej strony do ciśnienia 1.2 bara bo na takim jeżdżę i mam wystrojona instalacje pod takie ciśnienie. Bo jak musi być z obu stron to robią się trochę schody.
Czy zamieściłeś go bez problemu pod skrzynkę z bezpiecznikami.
Chciałbym to sam ogarnąć i potrzebuje trochę informacji. Najlepiej jakby poprostu wywalić stary i zamontować nowy ustawiając takie samo ciśnienie i koniec.
Zavioli ma jeszcze elektrozawór z filtrem wkręcany bezpośrednio w reduktor nie wiem czy w magic też tak się da czy trzeba coś kombinować.
Czy zamieściłeś go bez problemu pod skrzynkę z bezpiecznikami.
Chciałbym to sam ogarnąć i potrzebuje trochę informacji. Najlepiej jakby poprostu wywalić stary i zamontować nowy ustawiając takie samo ciśnienie i koniec.
Zavioli ma jeszcze elektrozawór z filtrem wkręcany bezpośrednio w reduktor nie wiem czy w magic też tak się da czy trzeba coś kombinować.
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: (V40 2.0T4 2003r) reduktor
Powinno wystarczyć fakt lepiej jest jak przy doładowanym silniku jest zasilane z dwóch stron bo każdy wtrysk dostaje tyle samo gazu.
Ten reduktor obrabia realnie (nie na papierze) przy zasilaniu z dwóch stron 320-330KM.
On jest taki mały że dwa byś wsadził pod skrzynkę z bezpiecznikami.
Magic nie ma w sobie elektrozaworu ale można go bezpośredno odkręcić tam gdzie wchodzi przewód gazowy albo dać w innym miejscu oddzielnie.
A instalację masz wystrojoną na AFRze?
Po zmianie i tak należy ponownie wystrojć
Ten reduktor obrabia realnie (nie na papierze) przy zasilaniu z dwóch stron 320-330KM.
On jest taki mały że dwa byś wsadził pod skrzynkę z bezpiecznikami.
Magic nie ma w sobie elektrozaworu ale można go bezpośredno odkręcić tam gdzie wchodzi przewód gazowy albo dać w innym miejscu oddzielnie.
A instalację masz wystrojoną na AFRze?
Po zmianie i tak należy ponownie wystrojć
-
- Debeściak
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 lis 2016, o 12:27
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 200 KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Brzeznica
- imię: Wojtek
Re: (V40 2.0T4 2003r) reduktor
Pewnie trzeba będzie coś w mapie grzebnac. Nie mam po afr. Na korekty ustawiam bo mój sterownik aeb King inaczej się nie da. Długa oscyluje w okolicach -1 do +2 a górę w Ol mam zalana i może dlatego nie wyrabia zavioli bo spadki do 0.6 bar potrafi mieć i przerzucał na benzynę. Ustawiłem po 4 tys i 14 ms przejście na benzynę i śmiga.
Ciężko u mnie o dobrego gazownika co ogarnia ten sterownik a ja pomału go opanowałem.
Czy coś dałoby założenie dwóch węży zasilających dwa filtry i przed listwa wtryskowa trójnik i zejście do jednego ?
Czy wtryskiwacze hana które mam na listwie można jakaś przejsciowka przymocować do trójników i na wężu zrobić i zasilić z obu stron ? Czy trzeba nowe wtryski ? I jak się wtedy montuje podciśnienie i temp gazu bo teraz to jest na listwie.
Ciężko u mnie o dobrego gazownika co ogarnia ten sterownik a ja pomału go opanowałem.
Czy coś dałoby założenie dwóch węży zasilających dwa filtry i przed listwa wtryskowa trójnik i zejście do jednego ?
Czy wtryskiwacze hana które mam na listwie można jakaś przejsciowka przymocować do trójników i na wężu zrobić i zasilić z obu stron ? Czy trzeba nowe wtryski ? I jak się wtedy montuje podciśnienie i temp gazu bo teraz to jest na listwie.
-
- Debeściak
- Posty: 173
- Rejestracja: 18 paź 2016, o 14:01
- Model: s40
- Silnik: 2.0
- moc: 2.0
- Rocznik: 136
- Skąd jesteś?: Grodzisk
- imię: Zdzislaw
Re: (V40 2.0T4 2003r) reduktor
Sprzedaj to i kup diesla