[Lubryfikacja]

Wszystko co związane z instalacjami gazowymi
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

[Lubryfikacja]

Post autor: RIPPER » 22 kwie 2013, o 09:05

Ostatnio znalazłem coś takiego w necie, i powiem, ze mnie to przekonuje dość skutecznie i ugruntowuje w swoim postanowieniu odnośnie LUBRY w aucie, czekam na wasze opinie Dołączona grafikaDołączona grafika


powtarzam jak mantre i bede maglowal to w nieskonczonosc - gdyby producenci paliw czy olei mieli na wyciagniecie reki technologie pozwalajaca po dodaniu do ich produktow ochronic silnik czy wspomóc jego dzialanie w jakikolwiek sposob robili by to bez wahania! dziwnym trafem wszelkie podobne cudowne specyfiki sa zawsze malo znanych firm i zawsze pochodza z dalekiego rynku gdzie ktoś genialny to opracowal (blablabla)


staram się nie opierać moich wypowiedzi na domysłach. ołów zawarty w etylinie smarował gniazda ze względu na jego ilość - ile kolego na 10000km spalasz paliwa? tu mówimy o 1l na 10000km - 0,1ml na 1km. poproszę aby kolega domową strzykawką odmierzył sobie 1ml potem postarał się wyobrazić sobie porcję 10x mniejszą i jeszcze raz odpowiedział na pytanie jak taka ilość podzielona dalej na 4 cylindry lub np u mnie 16 zaworów będzie je w stanie podczas 1km choć odrobinkę wychłodzić bądź nasmarować gniazda? - zakładając że cała porcja trafi we właściwe miejsce a nie ulegnie częściowemu spaleniu...
znalezione w sieci
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Chalski
Moderator
Posty: 265
Rejestracja: 15 paź 2013, o 10:41
Model: V40 + LPG W BUDOWIE + V70 2,5T LPG
Silnik: B4204T / B5244T
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Otwock
imię: Kamil

Re: [Lubryfikacja]

Post autor: Chalski » 15 paź 2013, o 11:17

Należało by jeszcze zadać pytanie jak olejek z systemu lubryfikacji ma ochraniać / smarować gniazda zaworów wydechowych - bo to one są narażone na "wyższą" temperaturę spalin.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen

Awatar użytkownika
v40t4
Debeściak
Posty: 223
Rejestracja: 19 maja 2014, o 00:37
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
Rocznik: 1999
Skąd jesteś?: Mazowsze
imię: Mateusz

Re: [Lubryfikacja]

Post autor: v40t4 » 25 maja 2014, o 09:55

u nas nie potrzeba lubryfikacji :D
turbinka troszkę zawsze puści :beer:

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG/CNG”