Jemu chodzi o TURA, a nie TwinTura. Silver i Szark są gorsze bo są iglicowe, Tur i Zavoli są klapkowe, co przekłada sie na dłuższą bezawaryjna prace nawet jak bedziesz tankował syf, iglica sie zaklei a klapka nie.
Po co Ci tech z serii 3? Wystarczy 204, wystroic to dobrze i zapomniec o tym, Nawet do T4 wystarczy w zupełności 204, reszta to niepotrzebny bajer. A Twój silnik pojedzie na byle czym.
Wazne to wtryski i reduktor, reszta obojetna to nie jest paliwożerny silnik i jemu cudów nie trzeba, no chyba że lubisz sie jarac zabawkami jak blutech czy OBD, które chyba nawet w Volvo nie działa.
Tech xxx
Zavoli N lub KME TUR oba sa wystarczające i dobre, chociaż TUR jest troszeczkę wydajniejszy więc kierował bym się w jego stronę, oba te reduktory posiadają zstawy naprawcze i bardzo łatwo sie je regeneruje, w przeciwieństwie do ACr xx które wymagaja niestety wymiany bo nie ma zestawów naprawczych do tych reduktorów.
Wielozawór Super, jak lubisz przepłacac to wsadź EXTRA, ale różnicy nie zauwazysz
Faro 8, , bo Super i Extra jest juz na 8mke
Elektrozawór OMG lub Valtek, tutaj tez bez różnicy co weźmiesz
Wtryski Hana, Barracuda lub Hercules, ja mam Herculesy BF bija Barracude na łeb, jedynie Hana Niebieska im dorównuje
Filtr Alex lub KME z wymiennym wkładem
Ładnie to zamontować i będziesz zadowolony, ważniejszy jest tu prawidłowy montaż i strojenie niż to jakie graty założysz, bo jak ktoś odwali partaninę to ani OBD ani asysta z LPG forum Ci nie pomogą