Montowanie wzmacniacza i suba w v40
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Turysta
- Posty: 32
- Rejestracja: 18 sty 2015, o 22:11
- Model: V40
- Silnik: 2.0T B4204T2
- moc: 160
- Rocznik: 2000
- wiek: 32
- Skąd jesteś?: Krotoszyn
- imię: Przemo
- Lokalizacja: Krotoszyn, Kalisz
Re: Montowanie wzmacniacza i suba w v40
No i pewnie tak ale jak narazie lepsze wyjście niż podpiąć się pod głośniki. Mi ciągnie jbl gto 1202d
-
- Volvo Fan
- Posty: 2253
- Rejestracja: 27 sty 2015, o 23:43
- Model: s60/v40
- Silnik: 2,5t/1.9Di
- moc: 210KM/95KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 28
- Skąd jesteś?: Przemysl
- imię: Kamil
Re: Montowanie wzmacniacza i suba w v40
Tzn ze sub fabryczny ma własny wzmacniacz, to ciekawe jakie idą do niego przewody, chyba nie może dostawać sygnału po wzmacniaczu radiowym.
Nadaje z Tapatalk'a
Nadaje z Tapatalk'a
EGR OFF, AFN 205, Doładowanie 1.2b,
-
- Turysta
- Posty: 32
- Rejestracja: 18 sty 2015, o 22:11
- Model: V40
- Silnik: 2.0T B4204T2
- moc: 160
- Rocznik: 2000
- wiek: 32
- Skąd jesteś?: Krotoszyn
- imię: Przemo
- Lokalizacja: Krotoszyn, Kalisz
Re: Montowanie wzmacniacza i suba w v40
Według schematu widzę dwa wejścia do wzmacniacza oraz jedno wyjście na fabryczny subwoofer ale mogę się mylić.
-
- Początkujący
- Posty: 66
- Rejestracja: 26 wrz 2014, o 09:18
- Model: v40
- Silnik: B4194T
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: warszawa
- imię: adam
Re: Montowanie wzmacniacza i suba w v40
lebek89, mam coś dla Ciebie.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=L2ir_W67t-A[/youtube]
U mnie jest podłączone tak:
1. Biały kabel od wzmaka do suba. Jest dwużyłowy, ma plus i minus - wiadomo
2. Od akumulatora do wzmaka. Dwużyłowy, wzmak ma oznaczenia 12+ i ground - wiadomo
3. Od wzmaka do radia. Jednożyłowy, między tym z punktu 2, gdzie idzie w radio - niestety nie wiem
4. Od wzmaka do radia. Dwa kable, dwużyłowe, mają dwa wejścia czerwone i dwa czarne. Czerwone są podpisane "in", "out", gdzie w radio niestety nie wiem, bo mam nie opisane radio i ogólnie u mnie ciężko się połapać w pajęczynie kabli wychodzących z radia, niestety - sam tego nie podłączałem, tylko kolega oświecony.
U mnie wzmak ma diodę. Jak się świeci na zielono to gra, jak na czerwono to nie gra i przepala bezpiecznik 20, który z niego wystaje. Kręcąc powyższy filmik, podłączyłem kable z punktu 4 na odwrót we wzmaku, zamieniłem in z out i przepaliło ten bezpiecznik ale po jego wymianie gra co próbowałem pokazać na zbliżeniu membrany subwofera, która drga tworząc potęgę basu, oczywiście filmik nie jest w stanie oddać doznań akustycznych temu towarzyszących.
Subwofer ma konstrukcję nie wymagającą przykręcania, ponieważ jego rozmiar i budowa sprawia, że nie ma opcji żeby "latał jak żyd po pustym sklepie" w bagażniku. Jest dostosowany do stania za tylną kanapą, ponieważ jego skrzynia rezonansowa ma budowę idealnie wpasowującą się tam.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=L2ir_W67t-A[/youtube]
U mnie jest podłączone tak:
1. Biały kabel od wzmaka do suba. Jest dwużyłowy, ma plus i minus - wiadomo
2. Od akumulatora do wzmaka. Dwużyłowy, wzmak ma oznaczenia 12+ i ground - wiadomo
3. Od wzmaka do radia. Jednożyłowy, między tym z punktu 2, gdzie idzie w radio - niestety nie wiem
4. Od wzmaka do radia. Dwa kable, dwużyłowe, mają dwa wejścia czerwone i dwa czarne. Czerwone są podpisane "in", "out", gdzie w radio niestety nie wiem, bo mam nie opisane radio i ogólnie u mnie ciężko się połapać w pajęczynie kabli wychodzących z radia, niestety - sam tego nie podłączałem, tylko kolega oświecony.
U mnie wzmak ma diodę. Jak się świeci na zielono to gra, jak na czerwono to nie gra i przepala bezpiecznik 20, który z niego wystaje. Kręcąc powyższy filmik, podłączyłem kable z punktu 4 na odwrót we wzmaku, zamieniłem in z out i przepaliło ten bezpiecznik ale po jego wymianie gra co próbowałem pokazać na zbliżeniu membrany subwofera, która drga tworząc potęgę basu, oczywiście filmik nie jest w stanie oddać doznań akustycznych temu towarzyszących.
Subwofer ma konstrukcję nie wymagającą przykręcania, ponieważ jego rozmiar i budowa sprawia, że nie ma opcji żeby "latał jak żyd po pustym sklepie" w bagażniku. Jest dostosowany do stania za tylną kanapą, ponieważ jego skrzynia rezonansowa ma budowę idealnie wpasowującą się tam.
-
- Volvo Fan
- Posty: 2253
- Rejestracja: 27 sty 2015, o 23:43
- Model: s60/v40
- Silnik: 2,5t/1.9Di
- moc: 210KM/95KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 28
- Skąd jesteś?: Przemysl
- imię: Kamil
Re: Montowanie wzmacniacza i suba w v40
Okey, dzięki wielkie za kable, opis i filmik
Jeśli się nie mylę, to jak u mnie zastosuje przejściówkę Hi-Low to nie będę potrzebował, dwóch par przewodów czincz, tylko jedna wystarczy?
Jeśli się nie mylę, to jak u mnie zastosuje przejściówkę Hi-Low to nie będę potrzebował, dwóch par przewodów czincz, tylko jedna wystarczy?
EGR OFF, AFN 205, Doładowanie 1.2b,
-
- Volvo Fan
- Posty: 2253
- Rejestracja: 27 sty 2015, o 23:43
- Model: s60/v40
- Silnik: 2,5t/1.9Di
- moc: 210KM/95KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 28
- Skąd jesteś?: Przemysl
- imię: Kamil
Re: Montowanie wzmacniacza i suba w v40
Mam już sprzęt, teraz tak. Na wzmaku jest napisane 2 kanały x 50Wats, wiec dupy nie urywa
1.Pytanie brzmi czy da się go zmostkowac żeby na jednym kanale było 100W?
2.Jak wykorzystuje konwerter hi-low, to biorę +/- z L wyjścia z radia i +/- z R wyjścia z radia, a on wyprowadza ten sygnał na jedna parę czincz która mogę podłączyć do wzmaka jako In i Out np. Left, przy czym analogicznie dźwięk na wyjściu będę miał tylko na lewym kanale?
3.Czy przy tej mocy dawać bezpiecznik przy aku, czy wystarczy ten w wzmaku?
4.Wrzucam zdjęcia wzmacniacza, i przy wejściu jest przełącznik "X-Over" co się nim przestawia???
50Hz-250Hz zaraz obok, to pewnie jest filtr i ustawia do jakich częstotliwości ma puszczać? i Level to poziom głośności?
1.Pytanie brzmi czy da się go zmostkowac żeby na jednym kanale było 100W?
2.Jak wykorzystuje konwerter hi-low, to biorę +/- z L wyjścia z radia i +/- z R wyjścia z radia, a on wyprowadza ten sygnał na jedna parę czincz która mogę podłączyć do wzmaka jako In i Out np. Left, przy czym analogicznie dźwięk na wyjściu będę miał tylko na lewym kanale?
3.Czy przy tej mocy dawać bezpiecznik przy aku, czy wystarczy ten w wzmaku?
4.Wrzucam zdjęcia wzmacniacza, i przy wejściu jest przełącznik "X-Over" co się nim przestawia???
50Hz-250Hz zaraz obok, to pewnie jest filtr i ustawia do jakich częstotliwości ma puszczać? i Level to poziom głośności?
EGR OFF, AFN 205, Doładowanie 1.2b,
-
- Volvo Fan
- Posty: 2631
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 23:33
- Model: XC70
- Silnik: 2
- moc: KM
- wiek: 1
- Skąd jesteś?: PLONSK
- imię: Jarek
- Lokalizacja: PŁOŃSK
Re: Montowanie wzmacniacza i suba w v40
1. Z tego co widzę to da sie mostkowac, wpinasz sie w zewnętrzne kanaly, 2 w środku zostawiasz puste
2. Tuniewiem o co Ci chodzi. Konwerter wpinasz pod lewy i prawy kanal, i na wyjściu bedziesz miał lewy i prawy, puszczasz 1 parę chinch na której masz L+P i tak wpinasz w wzmacniacz w "in" i na wyjściu wzmacniacza wtedy będzie L i P. jeśli odepniesz 1 chinch np P to stracisz na wyjściu wzmaka P, jak L to L
3. OBOWIĄZEK zamontuj go jak najbliżej akumulatora
4. jakieś odciecie tonów czy podbicia. A filtry to zalezy od głośnikana ile zejdzie, ale ustaw nisko ja zawsze na ucho ustaeiam tylko nie przesadz żebyś głośnika nie dorobił. Tu nie powiem ci na ile, bo pewnie te częstotliwości maja sie nijak do faktycznego rzeczywistego
WySłAne z HtC mOgoł wStęPoWaĆ "byki"
2. Tuniewiem o co Ci chodzi. Konwerter wpinasz pod lewy i prawy kanal, i na wyjściu bedziesz miał lewy i prawy, puszczasz 1 parę chinch na której masz L+P i tak wpinasz w wzmacniacz w "in" i na wyjściu wzmacniacza wtedy będzie L i P. jeśli odepniesz 1 chinch np P to stracisz na wyjściu wzmaka P, jak L to L
3. OBOWIĄZEK zamontuj go jak najbliżej akumulatora
4. jakieś odciecie tonów czy podbicia. A filtry to zalezy od głośnikana ile zejdzie, ale ustaw nisko ja zawsze na ucho ustaeiam tylko nie przesadz żebyś głośnika nie dorobił. Tu nie powiem ci na ile, bo pewnie te częstotliwości maja sie nijak do faktycznego rzeczywistego
WySłAne z HtC mOgoł wStęPoWaĆ "byki"
-
- Volvo Fan
- Posty: 2253
- Rejestracja: 27 sty 2015, o 23:43
- Model: s60/v40
- Silnik: 2,5t/1.9Di
- moc: 210KM/95KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 28
- Skąd jesteś?: Przemysl
- imię: Kamil
Re: Montowanie wzmacniacza i suba w v40
Jeśli chodzi o pkt . 2 to już rozumiem teraz jak to działa, ale w takim razie po co na wzmaku jest out na czincz? Wychodzi sygnał i można go gdzieś jeszcze podłączyć opcjonalnie?
Nadaje z Tapatalk'a
Nadaje z Tapatalk'a
EGR OFF, AFN 205, Doładowanie 1.2b,