V 850 "95 r

Usterki, informacje, porady
Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

V 850 "95 r

Post autor: RIPPER » 17 kwie 2013, o 21:40

Jak zdemontować fabryczny immo ?
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
cosi
Friend
Posty: 294
Rejestracja: 16 kwie 2013, o 13:59
Model: v70
Silnik: B5202S
moc: 126
Rocznik: 1998
wiek: 37
Skąd jesteś?: Kraków
imię: Tomek
Lokalizacja: Kraków

Re: V 850 "95 r

Post autor: cosi » 18 kwie 2013, o 14:51

prawdopodobnie znajduje się za schowkiem tam trzeba zmostkować (połączyć kabelki ) odcinające pompe paliwa natomiast przy stacyjce lączymy blokade rozrusznika

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: V 850 "95 r

Post autor: RIPPER » 28 kwie 2013, o 21:38

nie spoko kolega co ma 850 tkę na pewno zawita do nas bo ten wynalazek mu psuje krew ponad to czasy świetności ma za sobą wiec chętnie to wywali .
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Pyszczek
Volvo Fan
Posty: 1359
Rejestracja: 12 sie 2013, o 14:55
Model: M5
Silnik: 5.0
moc: 504
Rocznik: 2006
Skąd jesteś?: Opole
imię: Krzys

Re: V 850 "95 r

Post autor: Pyszczek » 30 sie 2013, o 21:08

nom , wywalić niestety trza . a szkoda bo takie dziwolągi są przez obcych trudne do obejścia . ogólnie to polecam takie info na PW poufnie dawać .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszelkie problemy innych modeli volvo”