-
ELI
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
-
Kontakt:
Post
autor: ELI » 1 paź 2014, o 19:29
qdlatyNH pisze:dawaj foty tego felunku
grzesiekosmos pisze:dawaj foty felg co kupiłeś i nie świruj tutaj że na wiosne
no dobra
-
RIPPER
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: RIPPER » 1 paź 2014, o 20:00
a ja wymieniłem termostat i co Ciekawe jest oryginał z wybitą datą auta jak i napisem
Volvo i ma wybitą temp 90 st !!!! założyłem nowego Wahlera który jest dedykowany i ma 92 st ale przepałowalem auto do otwarcia i nic sie nie stało ledwo co 93 st zlapalł
do tego zrobiłem obejście pompy ABS montując 2 trójniki i 4 wężyki wymontowałem jakby ABS i z pompy idzie poprostu na 4 koła rozdzielone jak Bóg przykazał czyli po skosie
hebel dużo lepszy ale bez odpowietrzania przez koła
W ramach doświadczalnych przymierzylem pompę od fiata tempry
pasuje idealnie na rozstaw serwa jak i kształt ma pod bolec praktycznie identyczny wiec idealny zammiennik za 1/3 ceny jedynie sekcje wychodzą inaczej można przerobić
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
grzesiekosmos
- PoTurbowany
- Posty: 576
- Rejestracja: 11 cze 2013, o 23:34
- Model: S40II / S40II / 440
- Silnik: 1.6D R / 2.0D
- moc: 430 / 165
- Rocznik: 0
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Warszawa
- imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: grzesiekosmos » 3 paź 2014, o 19:02
-
ELI
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
-
Kontakt:
Post
autor: ELI » 3 paź 2014, o 19:15
ty to masz zacięcie do felunku
-
grzesiekosmos
- PoTurbowany
- Posty: 576
- Rejestracja: 11 cze 2013, o 23:34
- Model: S40II / S40II / 440
- Silnik: 1.6D R / 2.0D
- moc: 430 / 165
- Rocznik: 0
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Warszawa
- imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: grzesiekosmos » 3 paź 2014, o 19:21
Eli - zacięcia może i nie mam bo też mi się tego robić nie chciało 6h siedziałem nad 2 rantami... ale jak to ma jakoś wyglądać to trzeba troche poświęcić czasu i pracy na to.Wiem też że mogłem to oddać do polerowania i zapłacić ale to nie to samo
jeszcze troche i będą wyglądały ładnie i tak że nie będzie wstydu wsadzić je na auto
-
RIPPER
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: RIPPER » 5 paź 2014, o 00:02
No ba
Satysfakcja to podstawa
Ja dziś odpowietrzyłem hamulce dużą strzykawką pompując płyn do pompy hamulcowej i odsysając z przewodów na koła
Finał taki że auto ma dużo lepsze heble a tarcze aż trzeszczą przy hamowaniu przy prędkości 40 km/h blokuje wszystkie 4 koła
do tego porządniejsze mycie i troszkę wosku
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
NoViK
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Post
autor: NoViK » 5 paź 2014, o 07:53
Ripper, heble są lepsze jak u Domina? Bo u mnie w sumie jest podobnie. Będę regenerował wszystkie zaciski i do tego nowe tarcze i klocki TRW pewnie bo trochę słabo mój obecny setup hamuje. O wymianie płynu nie wspomnę. Układ cały będę opróżniał.
-
RIPPER
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: RIPPER » 5 paź 2014, o 10:12
z tarczami i klockami to nie szalej bo ja miałem wszystko nowe kaszana była dalej
a od reperaturki też przerobiłem
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
NoViK
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Post
autor: NoViK » 5 paź 2014, o 13:11
Wiesz, i tak będę musiał zmieniać więc dlaczego by nie wstawić czegoś konkretnego?
W cari na mniejszych tarczach mam lepsze heble jak w volvo. O BMW nie wspomnę po zapakowaniu tarcz i klocków TRW.
-
łosiu92
- PoTurbowany
- Posty: 917
- Rejestracja: 2 maja 2013, o 14:42
- Model: V40
- Silnik: B4194T
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Łódź
- imię: Adam
Post
autor: łosiu92 » 5 paź 2014, o 14:35
Polecam ATE power disc
Keep Calm and Boost On