a ja zmieniłem kolorek naszego busa dokończone w sobotę
warunki jak widać lakiernia z wentylacją jak i oświetleniem najnowsza technologia .
sprzęt
-Szlifierka mimośrodowa 150 mm, gradacje 150 - 240mm
-Kompresor Ripper 50 L + butla LPG 60 L
-Odwadniacz z regulatorem ciśnienia
- wąż 15 M + 5m spiralny
-Pistolet Magnum 1.7- do podkładu szpachli itp HVLP
-Pistolet mini aurita dysza 1,0 - HVLP
-Pistolet Aurita MP 500 dysza 1,3 LVLP
-Odwadniacz i reduktor ciśniania
-troszkę taśmy do oklejania
i inne
pacjent to VW bus z 1981 wymaga prac ale by nie straszył jeszcze tym syfiastym kolorem to szybka decyzja i z Ojcem zmieniliśmy kolor zewnętrzny
Pomimo problemów z regenerowaną szybko złączką nie daje powietrza jak trzeba jak i ze złym doborem gęstości lakieru udało się dziada opitolić
farba to emalia alkidowo uretanowa + utwardzacz i schnie bardzo szybko .
na pierwszy raz nie mogłem sobie poradzić z powietrzem i mając rozrobioną farbę wróciłem do pistoletu mini i nim opryskałem cały bok front i kawałek tyłu ale gęsta farba
to i miotła mała . w Sobotę rozcieńczyłem farbę i poprawiłem złączkę przy większym ciśnieniu farba już ładniej się układała .
tak czy inaczej przez to że farba po ok 30 min daje się dotykać czyli pyłosuche nie łapie już nic z powietrza,
No i pistolet LVLP MP-500 to już inna bajka na taką powierzchnie mi poszło ok 2 litry gęstej farby. wiec mam jeszcze ok 5 litrów wiec jest czym poprawiać .
No i wsio się prosi o polerkę i ew nałożenie bezbarwnego by lepiej zabezpieczył tak czy inaczej pasciuch lepiej wygląda i to się liczy
[Lakiernicza partyzantka] szmelc Vagon na smerfowo
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
[Lakiernicza partyzantka] szmelc Vagon na smerfowo
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Moderator
- Posty: 9095
- Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
- Model: Peugeot 508
- Silnik: 2.0 HDI
- moc: 180 KM
- Rocznik: 2017
- wiek: 36
- Skąd jesteś?: Siewierz
- imię: Mateusz
- Lokalizacja: Siewierz
Re: [Lakiernicza partyzantka] szmelc Vagon na smerfowo
Tak swoją drogą, to zajebisty szmelcvagen mój ojciec miał wcześniejszą wersję (ogórka) dawno temu też w kolorze pomarańczy, dobrze na nim zarobił przy sprzedaży, a ja do dzisiejszego dnia mu to wypominam.
Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [Lakiernicza partyzantka] szmelc Vagon na smerfowo
no to jest 3 wcielenie już nie takie klasyczne jak ogórek ale silnik boxer z chyba rzadkim silnikiem 2,0 pb dwa gaźniki .a do tej pory to już 45 KM klekoty przetrwały
żal go sprzedawać na żyletki
żal go sprzedawać na żyletki
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [Lakiernicza partyzantka] szmelc Vagon na smerfowo
Dobrego klasyka można z niego zrobić
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [Lakiernicza partyzantka] szmelc Vagon na smerfowo
Można wymaga walki z blachą od dołu sporo było już reanimowane ale teraz już by pasowało podejść porządnie do tematu
najważniejszy plus to silnik 2,0
najważniejszy plus to silnik 2,0
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [Lakiernicza partyzantka] szmelc Vagon na smerfowo
Dasz radę
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka