[Lakiernicza partyzantka] szmelc Vagon na smerfowo
: 5 sie 2018, o 19:49
a ja zmieniłem kolorek naszego busa dokończone w sobotę
warunki jak widać lakiernia z wentylacją jak i oświetleniem najnowsza technologia .
sprzęt
-Szlifierka mimośrodowa 150 mm, gradacje 150 - 240mm
-Kompresor Ripper 50 L + butla LPG 60 L
-Odwadniacz z regulatorem ciśnienia
- wąż 15 M + 5m spiralny
-Pistolet Magnum 1.7- do podkładu szpachli itp HVLP
-Pistolet mini aurita dysza 1,0 - HVLP
-Pistolet Aurita MP 500 dysza 1,3 LVLP
-Odwadniacz i reduktor ciśniania
-troszkę taśmy do oklejania
i inne
pacjent to VW bus z 1981 wymaga prac ale by nie straszył jeszcze tym syfiastym kolorem to szybka decyzja i z Ojcem zmieniliśmy kolor zewnętrzny
Pomimo problemów z regenerowaną szybko złączką nie daje powietrza jak trzeba jak i ze złym doborem gęstości lakieru udało się dziada opitolić
farba to emalia alkidowo uretanowa + utwardzacz i schnie bardzo szybko .
na pierwszy raz nie mogłem sobie poradzić z powietrzem i mając rozrobioną farbę wróciłem do pistoletu mini i nim opryskałem cały bok front i kawałek tyłu ale gęsta farba
to i miotła mała . w Sobotę rozcieńczyłem farbę i poprawiłem złączkę przy większym ciśnieniu farba już ładniej się układała .
tak czy inaczej przez to że farba po ok 30 min daje się dotykać czyli pyłosuche nie łapie już nic z powietrza,
No i pistolet LVLP MP-500 to już inna bajka na taką powierzchnie mi poszło ok 2 litry gęstej farby. wiec mam jeszcze ok 5 litrów wiec jest czym poprawiać .
No i wsio się prosi o polerkę i ew nałożenie bezbarwnego by lepiej zabezpieczył tak czy inaczej pasciuch lepiej wygląda i to się liczy
warunki jak widać lakiernia z wentylacją jak i oświetleniem najnowsza technologia .
sprzęt
-Szlifierka mimośrodowa 150 mm, gradacje 150 - 240mm
-Kompresor Ripper 50 L + butla LPG 60 L
-Odwadniacz z regulatorem ciśnienia
- wąż 15 M + 5m spiralny
-Pistolet Magnum 1.7- do podkładu szpachli itp HVLP
-Pistolet mini aurita dysza 1,0 - HVLP
-Pistolet Aurita MP 500 dysza 1,3 LVLP
-Odwadniacz i reduktor ciśniania
-troszkę taśmy do oklejania
i inne
pacjent to VW bus z 1981 wymaga prac ale by nie straszył jeszcze tym syfiastym kolorem to szybka decyzja i z Ojcem zmieniliśmy kolor zewnętrzny
Pomimo problemów z regenerowaną szybko złączką nie daje powietrza jak trzeba jak i ze złym doborem gęstości lakieru udało się dziada opitolić
farba to emalia alkidowo uretanowa + utwardzacz i schnie bardzo szybko .
na pierwszy raz nie mogłem sobie poradzić z powietrzem i mając rozrobioną farbę wróciłem do pistoletu mini i nim opryskałem cały bok front i kawałek tyłu ale gęsta farba
to i miotła mała . w Sobotę rozcieńczyłem farbę i poprawiłem złączkę przy większym ciśnieniu farba już ładniej się układała .
tak czy inaczej przez to że farba po ok 30 min daje się dotykać czyli pyłosuche nie łapie już nic z powietrza,
No i pistolet LVLP MP-500 to już inna bajka na taką powierzchnie mi poszło ok 2 litry gęstej farby. wiec mam jeszcze ok 5 litrów wiec jest czym poprawiać .
No i wsio się prosi o polerkę i ew nałożenie bezbarwnego by lepiej zabezpieczył tak czy inaczej pasciuch lepiej wygląda i to się liczy