No to się sypie
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: No to się sypie
Mógłbyś sam sobie sprawdzić podporę długiej półosi.
-
- PoTurbowany
- Posty: 576
- Rejestracja: 11 cze 2013, o 23:34
- Model: S40II / S40II / 440
- Silnik: 1.6D R / 2.0D
- moc: 430 / 165
- Rocznik: 0
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Warszawa
- imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: No to się sypie
Dzisiaj w coobcio garage patrzyli co z tym turbo.1 diagnoza że zawór westgate się zacina.Samochód był na hamowni nie udało się hamowanie bo ładuje 1,5bara i w tryb awaryjny wpada.Po weekendzie zostawiam u nich auto i mają ogarniać to ale ogólnie przejebana robota bo turbo zintegrowane jest z kolektorem i nie ma miejsca jak to wyciągnąć z auta wiec trzeba całe sanki wszystko od dołu wymontowaywać.Jutro jade rano z tymi pólosiami mają patrzeć mam nadzieje że chociaż to zrobią
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: No to się sypie
dzisiaj mam kumulacje niesprawności fizycznej, rozwaliłem osłonę przegubu, później przyjechały naklejki, pomyślałem że poprawie sobie humor i tu dramat.
przykleiłem z jednej strony wzorowo, przyszedł czas na drugą stronę, przy przyklejaniu zajebiście zawiało i przykleił się krzywo napis VOLVO for life, myślałem że k***a wyjdę z siebie, leciała taka wiązanka że aż się zachmurzyło, został sam link
dzisiaj już nic nie robię
przykleiłem z jednej strony wzorowo, przyszedł czas na drugą stronę, przy przyklejaniu zajebiście zawiało i przykleił się krzywo napis VOLVO for life, myślałem że k***a wyjdę z siebie, leciała taka wiązanka że aż się zachmurzyło, został sam link
dzisiaj już nic nie robię
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: No to się sypie
Wczoraj wracając do domu wypadła mi rura z łącznika silikonowego, muszę coś z tym wykombinować.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: No to się sypie
Coobcia znam o tyle o ile z forum nissana troszkę opinii jest ,fakt faktem trochę autek na dłubał ...miałem od niego P10 150KM czyli 2.0 wcześniej z wolnossaka wydłubał 172 KMgrzesiekosmos pisze:Dzisiaj w coobcio garage patrzyli co z tym turbo.1 diagnoza że zawór westgate się zacina.Samochód był na hamowni nie udało się hamowanie bo ładuje 1,5bara i w tryb awaryjny wpada.Po weekendzie zostawiam u nich auto i mają ogarniać to ale ogólnie przejebana robota bo turbo zintegrowane jest z kolektorem i nie ma miejsca jak to wyciągnąć z auta wiec trzeba całe sanki wszystko od dołu wymontowaywać.Jutro jade rano z tymi pólosiami mają patrzeć mam nadzieje że chociaż to zrobią
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- PoTurbowany
- Posty: 576
- Rejestracja: 11 cze 2013, o 23:34
- Model: S40II / S40II / 440
- Silnik: 1.6D R / 2.0D
- moc: 430 / 165
- Rocznik: 0
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Warszawa
- imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: No to się sypie
RIPPER, - mają tam mocne auta porobione widziałem stało 350z uturbione 500km,saabów sporo stało też fajnych, te pulsary gti-r mistrzowskie małe zapierdalacze mi tam Kivi ogarnia w volvo bo ona spec od tej marki ale ogólnie chłopaki znają się na rzeczy i bardzo pozytywni ludzi
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: No to się sypie
To prawda no jedynie mogę powiedzieć tyle że dużo dłubał nissana potem miał saba i teraz ma 350 z które kupił z kompresorem chyba ..ma pojęcie
to fakt ... choć dorobił się uprawnień moderatorskich naglę znikną ...i 0 odpowiedzi ...może robota ..ale tak wyszło ,,,teraz sie przeprosił i pisze namiętnie ....
a pulsar czy sunny bo pewnie oto chodzi to masakra napęd na 4 buty ... małe SR20 DET lub VE i jest problem .... waga 1Tona ... max
to fakt ... choć dorobił się uprawnień moderatorskich naglę znikną ...i 0 odpowiedzi ...może robota ..ale tak wyszło ,,,teraz sie przeprosił i pisze namiętnie ....
a pulsar czy sunny bo pewnie oto chodzi to masakra napęd na 4 buty ... małe SR20 DET lub VE i jest problem .... waga 1Tona ... max
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: No to się sypie
Padł mi aku definytywnie
12V po odpaleniu a po pół godziny ledwo 10V ,,,,
ale z bidą odpala nawet na tym ładowanie 13.94 v
12V po odpaleniu a po pół godziny ledwo 10V ,,,,
ale z bidą odpala nawet na tym ładowanie 13.94 v
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- PoTurbowany
- Posty: 917
- Rejestracja: 2 maja 2013, o 14:42
- Model: V40
- Silnik: B4194T
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Łódź
- imię: Adam
Re: No to się sypie
A ja wracając dzisiaj z treningu wciskam hebel żeby stanąć na czerwonym a tu zonk, pedał wpadł i nie ma hamulca... Prawdopodobnie przewód gdzieś szlag trafił...
Keep Calm and Boost On
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: No to się sypie
ojj masz podobny rocznik po swoim wnioskuje sprawdź tylne koła ,,,
ja zmieniłem tarcze z tyłu i się dociera szału nie ma ..choć ręczny się zaczął pojawiać
ja zmieniłem tarcze z tyłu i się dociera szału nie ma ..choć ręczny się zaczął pojawiać
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K