No to się sypie

Masz problem? Wyżal się.
Awatar użytkownika
łosiu92
PoTurbowany
Posty: 917
Rejestracja: 2 maja 2013, o 14:42
Model: V40
Silnik: B4194T
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Łódź
imię: Adam

Re: No to się sypie

Post autor: łosiu92 » 19 sie 2013, o 20:26

Już raz tak miałem, wiec pewnie poprzedni mechanior kijowo zrobił... Zobaczymy jutro co i jak
Keep Calm and Boost On

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18913
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: No to się sypie

Post autor: ELI » 19 sie 2013, o 20:33

łosiu92 pisze: wciskam hebel żeby stanąć na czerwonym a tu zonk, pedał wpadł i nie ma hamulca
ja tak miałem na przeglądzie, polecam przewody SWAG

Awatar użytkownika
łosiu92
PoTurbowany
Posty: 917
Rejestracja: 2 maja 2013, o 14:42
Model: V40
Silnik: B4194T
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Łódź
imię: Adam

Re: No to się sypie

Post autor: łosiu92 » 19 sie 2013, o 20:42

No to Tobie przytrafiło się to w najlepszym momencie :rolf2:
Keep Calm and Boost On

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18913
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: No to się sypie

Post autor: ELI » 19 sie 2013, o 20:44

łosiu92 pisze:No to Tobie przytrafiło się to w najlepszym momencie
2x :biggrin:

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6788
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: No to się sypie

Post autor: RIPPER » 19 sie 2013, o 22:24

oj ,,, to ja miałem 2x jak chciałem przetestować czy wsio jest ok ,,, a tu łups ,,,na szczęście dobre były ręczne i wsio pod kontrolą ,,,ale nie w volvo ,,, choć mój rocznik się kwalifikuje pod pewne generalne remonty ale jest ok w końcu to nie nowe ...

mamy też vw t3 z 1981r 2.0 boxer robiony przez porshe ,,, 2 gaźniki 79-82 KM pojechał na przegląd to koleś sie zastanawiał czy ma tarczowy hebel z tyłu, a bębny z przodu bo tył lepiej wyszedł ,,,,ups ,,, ale to nic włączył się czujnik "czadu czy czego tam na otwartej hali jak silnik pracował ,,,,,

wiec mowa o analizatorze spalin odpada ,,, ale przegląd przeszedł pozytywnie choć musiałem heble robić sam, a do silnika nie ma mądrego co by to wyregulował ...
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18913
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: No to się sypie

Post autor: ELI » 20 sie 2013, o 06:22

szwagier miał vw t2 boxera, też nie każdy chciał go naprawiać i zgnił w pokrzywach :whistle2

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6788
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: No to się sypie

Post autor: RIPPER » 20 sie 2013, o 09:02

Ja mam serwis co się zna na tym łącznie z garbusami tak że naprawiają to co trzeba . ale generalnie to chodzi bez zarzutu .

ale już jest ustalone zastąpi go młodszy brat
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
grzesiekosmos
PoTurbowany
Posty: 576
Rejestracja: 11 cze 2013, o 23:34
Model: S40II / S40II / 440
Silnik: 1.6D R / 2.0D
moc: 430 / 165
Rocznik: 0
wiek: 30
Skąd jesteś?: Warszawa
imię: Grzesiek
Lokalizacja: Warszawa

Re: No to się sypie

Post autor: grzesiekosmos » 28 sie 2013, o 16:09

turbo wyciagniete niby zdrowe ale westgate by cały zardzewiały bo nie pracował juz od dawna... nadal auto zjebane jest ciśnienia nie trzyma i chyba komp zjebany.Ogólnie teraz koło 180km ma i po weekendzie na nowo mapy pisane będą pod nowego ecu mastera ponoć coś koło 270km ma być i ma wszystko działać...później małe poprawki po zmianie ic i reszty wydechu.Ogólnie masakra tyle co już $ wywaliłem to bym kupił spokojnie jakąś v40/s40 ehh...
Obrazek

Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5484
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: No to się sypie

Post autor: Extradd » 28 sie 2013, o 17:12

No dajesz komuś zarobić.
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6788
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: No to się sypie

Post autor: RIPPER » 28 sie 2013, o 21:53

no nie wszystko da się samemu zrobić albo się nie ma czasu .

Dominik tylko ty wszystko potrafisz .. :usm:
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

ODPOWIEDZ