[V40 B4204T5 2003r] turbina
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 lis 2016, o 12:27
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 200 KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Brzeznica
- imię: Wojtek
[V40 B4204T5 2003r] turbina
W związku z tym ze pojawił sie olej w dolocie i wokół części kompresyjnej turbiny powoli przymierzam sie do regeneracji. I tu pytanie bo nie znalazlem na forum jednoznacznej odpowiedzi jakie kolo kompresji tam siedzi 14 T czy 15 T ?
Wysłane z mojego GT-I8262 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I8262 przy użyciu Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40 B4204T5 2003r] turbina
Nikt tego nie wie na 100 % są tacy co twierdzą ze 14 t ,, jak szperam bo serwisach to wychodzi 42/56 mm ale cholera już wie Fajnie jakbyś wyciągnął i spisał nr ,,,
a na jakim doładowaniu latasz ?
ile tego oleju było
a na jakim doładowaniu latasz ?
ile tego oleju było
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 lis 2016, o 12:27
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 200 KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Brzeznica
- imię: Wojtek
Re: [V40 B4204T5 2003r] turbina
To niefajnie. Chciałem zakupić sam środek na portalach typu aliexpres i zobaczyć co to warta, tylko z kołem 15 T to nie ma szans. 12 - 14T są bez problemowo.
Doładowanie mam seryjne czyli 0.9 bara aczkolwiek nie mam jeszcze wskaźnika i nie wiem czy faktycznie takie jest.
Jak ściągnąłem dolny wąż od intercoolera to kapało z węża i z intercoolera. Nie tak żeby się strumieniem lało. Ale dodatkowo pożera sporo oleju bo 0,5l na 1000 km potrafi. Z wydechu na siwo też potrafi zakurzyć
Doładowanie mam seryjne czyli 0.9 bara aczkolwiek nie mam jeszcze wskaźnika i nie wiem czy faktycznie takie jest.
Jak ściągnąłem dolny wąż od intercoolera to kapało z węża i z intercoolera. Nie tak żeby się strumieniem lało. Ale dodatkowo pożera sporo oleju bo 0,5l na 1000 km potrafi. Z wydechu na siwo też potrafi zakurzyć
-
- Debeściak
- Posty: 172
- Rejestracja: 18 paź 2016, o 14:01
- Model: s40
- Silnik: 2.0
- moc: 2.0
- Rocznik: 136
- Skąd jesteś?: Grodzisk
- imię: Zdzislaw
Re: [V40 B4204T5 2003r] turbina
Ja mogę powiedzieć tylko tyle, że widziałem w t4 14T na własne oczy, ale 15T nigdy.
-
- Debeściak
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 lis 2016, o 12:27
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 200 KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Brzeznica
- imię: Wojtek
Re: [V40 B4204T5 2003r] turbina
Ja mam pecha jeżeli chodzi o ten samochód więc nie zdziwię się jak jest 15T
-
- Debeściak
- Posty: 171
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 10:51
- Model: S40 T4
- Silnik: B4194t2
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Mazury
- imię: Karol
Re: [V40 B4204T5 2003r] turbina
A co sądzicie o tym - możliwe jest porządne zrobienie i jeszcze na tym zarobienie w tej cenie ?
https://www.olx.pl/oferta/regeneracja-s ... q964d.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.olx.pl/oferta/regeneracja-s ... q964d.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40 B4204T5 2003r] turbina
teoretycznie da się rozebrać turbo zaznaczyć znaki wirników względem siebie rozkręcić wymienić uszczelki i resztę w cenie 80 zł chińczyk 200 Mellet i złożyć z powrotem i powinno to działać ew dla spokoju dać do przeważenia za 100 zł czyli koszt wyjdzie 300 zł albo 180 i mamy turbo po regeneracji
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 172
- Rejestracja: 18 paź 2016, o 14:01
- Model: s40
- Silnik: 2.0
- moc: 2.0
- Rocznik: 136
- Skąd jesteś?: Grodzisk
- imię: Zdzislaw
Re: [V40 B4204T5 2003r] turbina
RIPPER dobrze gada.
Pamiętaj tylko kilert, że stronę gorącą masz bankowo popękaną , taki urok tych turbin.
Pamiętaj tylko kilert, że stronę gorącą masz bankowo popękaną , taki urok tych turbin.
-
- Debeściak
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 lis 2016, o 12:27
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 200 KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Brzeznica
- imię: Wojtek
Re: [V40 B4204T5 2003r] turbina
Wolałbym szczerze mówiąc wymienić kompletny środek niż rozkręcać go w drobny mak. Orientujecie się czy jeżeli oddaje się do zakładu który się zajmuje regeneracją to w jakiś sposób regenerują popękaną obudowę np. spawając czy tylko wchodzi w grę wymiana jej na wolną od wad.
I pytanie czy tak naprawdę jeżeli podaje prawidłowe ciśnienie doładowania to ma jakieś znaczenie że jest popękana ? Bo pewnie jak większość części do tego silnika taką muszlę znaleźć niepopękaną to byłby cud.
I pytanie czy tak naprawdę jeżeli podaje prawidłowe ciśnienie doładowania to ma jakieś znaczenie że jest popękana ? Bo pewnie jak większość części do tego silnika taką muszlę znaleźć niepopękaną to byłby cud.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40 B4204T5 2003r] turbina
Legenda głosi że poliftowe już tak nie pękały jak nic złego się nie dzieje to bym olał
tak się cały czas zastanawiam nad wydajnością bo jeśli siedziało by tam kółko 15 T to doładowanie musiało by być ok 0.65 bara by generować 200 KM tak liczę na oko
jeśli doładowanie jest wieksze to z mniejszego kółka 13 T subaru przy doładowaniu 0.9 chyba wyciągało 220 KM
tak się cały czas zastanawiam nad wydajnością bo jeśli siedziało by tam kółko 15 T to doładowanie musiało by być ok 0.65 bara by generować 200 KM tak liczę na oko
jeśli doładowanie jest wieksze to z mniejszego kółka 13 T subaru przy doładowaniu 0.9 chyba wyciągało 220 KM
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K