Dlaczego Kupiony i Stoi
-
- Początkujący
- Posty: 54
- Rejestracja: 14 gru 2016, o 16:39
- Model: v40
- Silnik: 1,9 dci
- moc: 115
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Tr_jmiasto
- imię: Ar_k
Re: Dlaczego Kupiony i Stoi
No tak dziwne tylko że uszkodzona uszczelka nie wyszla w czasie jazdy próbnej, chodziarz jak kupowałem swojego to dopiero po parunastu kilometrach przy max szybkości na autostradzie poszła zasłona dymna z tłumika jak na okręcie z 2 wojny i dzięki temu uniknąłem wpadki . A swoją drogą jak na wnuczka oszukują na kilkaset tysięcy to co tam te pare.
-
- Początkujący
- Posty: 61
- Rejestracja: 30 sty 2017, o 17:20
- Model: v40
- Silnik: 1.9 155
- moc: 115KM
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: Warszawa
- imię: Michal
Re: Dlaczego Kupiony i Stoi
jak jeździłem przy kupnie było ok i sprawdziliśmy z kumplami czy nie dymi czy jest ok było parę rzeczy do zrobienia ale w granicach rozsądku a głowica wydawała się ok korek czysty i wgl i jak wracałem nim to jestem dość wyczulony na pracę auta i miałem podobna sytuację w poprzednim aucie że jechałem 180 na trasie i poczułem lekki spadek mocy jakby mnie wychamowalo i już wiedziałem że to nic dobrego i u mechanika wyszły kwiatki. mechanik stwierdził że to już musiało być i musiała wiedzieć. mogła chociaż powiedzieć cokolwiek że coś może być nie tak to bym go nie pilowal tak i może uniknął bym szlifu... ale mądry polak po szkodzie... jutro zabierają się za auto i mam nadzieję że nic tam więcej już nie wyjdzie i szybko będę mógł zapomnieć o tym incydencie...
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka