Strona 3 z 3

Re: płacz nowicjusza

: 16 gru 2017, o 21:46
autor: turboni
No tak czytasz w moich myślach że najpierw tył potem przód. Jak tył nieruszany ale wyjdzie oki to spoko a jak nie to lipa bo trzeba, robić tył.

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka

Re: płacz nowicjusza

: 16 gru 2017, o 21:54
autor: NoViK
A ja wam powiem tak, ustawia się tak żeby w końcowym rozrachunku geometryczna oś jazdy była jak najbliżej 0 ;) Ale fakt, zawsze zaczyna się pomiar i regulację od tylnej osi. Nie zawsze jest też możliwość jej regulacji. Narobiłem się tych geometrii trochę :D

Re: płacz nowicjusza

: 16 gru 2017, o 22:08
autor: turboni
Zawsze można śruby od geo z tyłu wymienić na początek jak nie są zerwane gumy wahaczy wzdlużnych.

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka

Re: płacz nowicjusza

: 16 gru 2017, o 22:10
autor: NoViK
Ale one zapiekają się w tulejkach i najczęściej przy niej się ukręcają.

Re: płacz nowicjusza

: 16 gru 2017, o 22:13
autor: turboni
No co ty ;)
U mnie teraz już nie :)

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka

Re: płacz nowicjusza

: 16 gru 2017, o 22:14
autor: NoViK
Parę zawieszeń naprawiałem takich i max dwie śruby udawało się uratować ;)

Re: płacz nowicjusza

: 16 gru 2017, o 22:18
autor: turboni
To było podchwytliwe :)
Teraz po wymianie wszystkiego, wszystko chodzi przez 2 lata ;)

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka

Re: płacz nowicjusza

: 17 gru 2017, o 11:36
autor: mirekzabno
tył robiłem rok temu przy okazji wymiany drążków wahaczy z tyłu więc będzie się czego złapać.