Witajcie :)
Regulamin forum
W tym subforum witamy się z użytkownikami, wymieniamy kurtuazje i rozmaite inne uprzejmości.
NIE ZADAJEMY tutaj pytań technicznych! Do tego służą działy techniczne.
W tym subforum witamy się z użytkownikami, wymieniamy kurtuazje i rozmaite inne uprzejmości.
NIE ZADAJEMY tutaj pytań technicznych! Do tego służą działy techniczne.
-
- PoTurbowany
- Posty: 576
- Rejestracja: 11 cze 2013, o 23:34
- Model: S40II / S40II / 440
- Silnik: 1.6D R / 2.0D
- moc: 430 / 165
- Rocznik: 0
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Warszawa
- imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Początkujący
- Posty: 69
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 15:25
- Model: S_V40
- Silnik: 2.0_T3
- moc: pow_173
- Rocznik: 209
- Skąd jesteś?: Jedrzejow
- imię: Rafal
- Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
Witajcie :)
W związku z rezygnacją z forum v 4 0 . p l i "Chorego" psychicznie administratora KANIA, Chciałbym przywitać się z Wami na forum, - z chęcią podzielę się szeroką wiedzą na temat volvo:)
Ostatnio zmieniony 30 lip 2015, o 19:43 przez zbysxxx, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Debeściak
- Posty: 133
- Rejestracja: 3 cze 2015, o 19:41
- Model: v40
- Silnik: 1.9 TD
- moc: 95KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 45
- Skąd jesteś?: Kedzierzyn
- imię: Krzysiek
Re: Witajcie :)
witam
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: Witajcie :)
witaj, pochwal się swoim toczydełkiem jeżeli masz ochotę, z opisu wynika, że silnik z kumplem turbo
-
- Początkujący
- Posty: 69
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 15:25
- Model: S_V40
- Silnik: 2.0_T3
- moc: pow_173
- Rocznik: 209
- Skąd jesteś?: Jedrzejow
- imię: Rafal
- Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
Re: Witajcie :)
tak silniczek 2.0T B4204T3 podkręcony do 0,9 bara po kapitalce (wymiana pierścieni, panewek, remont głowicy)
AFR przy WOT: 13,4
EGT ok 720 stC (czujnik za turbo)
ale mam doświadczenie w usuwaniu usterek w silniku B5244S (2,4) oraz B4204S3 (2.0 duratec forda)
AFR przy WOT: 13,4
EGT ok 720 stC (czujnik za turbo)
ale mam doświadczenie w usuwaniu usterek w silniku B5244S (2,4) oraz B4204S3 (2.0 duratec forda)
Ostatnio zmieniony 30 lip 2015, o 19:48 przez zbysxxx, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Początkujący
- Posty: 69
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 15:25
- Model: S_V40
- Silnik: 2.0_T3
- moc: pow_173
- Rocznik: 209
- Skąd jesteś?: Jedrzejow
- imię: Rafal
- Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
Re: Witajcie :)
nie da się wpisać 2002 i 2009: i wyszło 209...