Strona 1 z 2

Witajcie

: 12 gru 2018, o 20:55
autor: Mikszyn
Cześć, jestem tu nowy i wypadało by się przywitać, mam na imię Mikołaj i to moje pierwsze Volvo V40 2001r 2.0b, na razie nie mam zdjęć za bardzo, ale jak tylko się uda coś dobre zrobić to dodam jeszcze nawet do tego postu, Volvo służy mi do jazdy na co dzień, ale są wobec niego duże plany, mam nadzieje ze wszystko się uda, po pierwsze to będę szukał silnika 2.0 T4 na przekładkę, a potem się jeszcze okaże. Na pewno będę potrzebował wielokrotnie pomocy i informacji od bardziej doświadczonych użytkowników

Re: Witajcie

: 12 gru 2018, o 21:00
autor: SHerbiosR
Cześć,
z której części 3miasta?

Re: Witajcie

: 13 gru 2018, o 11:42
autor: szajba.
Cześć

Re: Witajcie

: 17 gru 2018, o 22:26
autor: Mikszyn
SHerbiosR pisze:Cześć,
z której części 3miasta?
Gdynia

Re: Witajcie

: 18 gru 2018, o 20:24
autor: Garbaty75
Witaj Sąsiedzie z Gdyni!
Ogólnie ukłony w stronę świeżych nabywców V! Ja, jako przyszły użytkownik pełen obaw i nadziei oznajmiam:

Jutro mam umówiony termin w "Przyjaznym Teamie Mechanicznym" na sprawdzenie mas krytycznych przed zakupem pewnego 1.9 T4 z rudymi progami. Ciągnie się sprawa już długo - podnośnik zdecyduje)).

W Tczewie jest tanio i z lepszymi blachami 2.0 T4 160 kucy, mimo to raczej nie biorę pod uwagę bo jak ujawnia sprzedający:
"Samochód przeszedł remont silnika, lecz od niedawna zaczął on przerywać jak się dogrzeje" - za słaby w te klocki jestem, żeby grać w ruletkę.
Ten zza miedzy ma otwieralne prawe drzwi tylne, ten "mój" niestety nie.... Ale czy 2.0t lepszy od 1.9t - nie sprawdzałem opinii - jeden kontra drugi silnik, ale spotkany na kursie przypadkiem gość, który ma zakład tuningujący i serwisujący różne dość gangsterskie wynalazki (fał wi itd), zapytany czy kojarzy ten motor (1.9T4), bez pauzy oznajmił, że to są dobre silniki. No i to co istotne: "mój" miał kiedyś 200kucy i 300Nm, a Tczewiak miał kiedyś 160 stadko i 230Nm. Tak piszą.

P.S

Dlaczego nie widzę zdjęć we wcześniejszych postach tematu?
Nie ogarniam jeszcze zbyt dobrze struktury Forum. Jestem już starszym, zramolałym człowiekiem, proszę o wyrozumiałość))

Re: Witajcie

: 18 gru 2018, o 21:00
autor: turboni
1.9T czyli B4194T jest pancernym siknikiem i bez zakucia wytrzyma do 350KM.
Nie ma zmiennych faz, ma grubsze tuleje 3mm w porównaniu do 2.0T / T4 - 2mm, ma hydrauliczna regulację zaworów czego już polifty nie mają.

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka

Re: Witajcie

: 19 gru 2018, o 00:33
autor: Mikszyn
Jezeli chodzi o sam silnik to sam nie wiem co dokladnie , ale o 2.0t T4 slyszalem ze blok silnika to plastelina od reno (info z przed paru dni wyczutane gdzies na forum) i ze o wiele lepsze sa przed liftowe 200km z 1.9 wlasnie i moje znajomosc tematu jest znikoma, przez co caly czas szukam info i za kazda rade bardzo dziekuje, moj to poliftowe 2.0 benzyna 140km wlasnie ze zmiennymi fazami rozrzadu, jedno moge o tym powiedziec ze orginalna rolka sterujaca fazami rozrzadu(jezeli sie to tak nazywa, a jak nie to niech mnie ktos poprawi) kosztuje 600pln za sama czesc, i raczej bede szukal calego samochodu z DE do sciagniecia na czesci niz u nas samego silnika

Re: Witajcie

: 19 gru 2018, o 07:15
autor: turboni
To takie sprostowanie wszystkie benzynowe silniki Volvo to ich konstrukcja a nie renaulta. Renault kupował od Volvo silniki do swoich samochodów. Za to z dieslami jest na odwrót.

Więc ktoś Cię lekko źle do informował.

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka

Re: Witajcie

: 19 gru 2018, o 09:35
autor: Raptus
Nie kupowali tylko był to handel wymienny

Re: Witajcie

: 19 gru 2018, o 14:13
autor: Mikszyn
Pytanie duzo zabawy jest przy przelozeniu silnika, mam na myśli rzezbienie, czy pasuje wszystko bez problemow? I czy musze przlozyc silnik razem ze skrzynia czy tylko sam silnik?