Witam i pozdrawiam Wszystkich
Regulamin forum
W tym subforum witamy się z użytkownikami, wymieniamy kurtuazje i rozmaite inne uprzejmości.
NIE ZADAJEMY tutaj pytań technicznych! Do tego służą działy techniczne.
W tym subforum witamy się z użytkownikami, wymieniamy kurtuazje i rozmaite inne uprzejmości.
NIE ZADAJEMY tutaj pytań technicznych! Do tego służą działy techniczne.
-
- Posty: 0
- Rejestracja: 10 lut 2019, o 09:27
- Model: V40
- Silnik: 1.6
- moc: 180 KM
- Rocznik: 214
- Skąd jesteś?: Mielec
- imię: Ryszard
Witam i pozdrawiam Wszystkich
Na imię mam Ryszard. Jestem bliski zakupu Volvo V40 T4, 180 KM. Dzięki Wam chciałbym poznać ten model. Znam się trochę na motoryzacji, mam nadzieję, że będę mógł Forumowiczom również służyć pomocą.
-
- Posty: 0
- Rejestracja: 10 lut 2019, o 09:27
- Model: V40
- Silnik: 1.6
- moc: 180 KM
- Rocznik: 214
- Skąd jesteś?: Mielec
- imię: Ryszard
Re: Witam i pozdrawiam Wszystkich
Dzięki z za wpis Piotr. Mam przed sobą instrukcję obsługi, którą producent załącza do samochodu i w danych technicznych silnika czytam: T4 -kod silnika B4164T; Moc/obr -180 KM/ 5700; Moment obr/obr -240 Nm/1600 -5000. Proszę o ewentualne zweryfikowanie powyższego.
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: Witam i pozdrawiam Wszystkich
To troszkę masz źle napisanerbm pisze:Dzięki z za wpis Piotr. Mam przed sobą instrukcję obsługi, którą producent załącza do samochodu i w danych technicznych silnika czytam: T4 -kod silnika B4164T; Moc/obr -180 KM/ 5700; Moment obr/obr -240 Nm/1600 -5000. Proszę o ewentualne zweryfikowanie powyższego.
T4 to następujące silniki:
Silnik przedlift pojemność 1.9 - B4194T - 200KM / 300Nm
Silnik międzylift pojemność 1.9 - B4194T2 - 200KM / 300Nm
Silnik polift pojemność 2.0 - B4204T5 - 200KM / 300Nm
Wszystkie te silniki są połączone ze skrzynią M56.
Mowimy oczywiście o S/V 40 pierwszej generacji.
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Witam i pozdrawiam Wszystkich
kolega szuka chyba 2014 r
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Posty: 0
- Rejestracja: 10 lut 2019, o 09:27
- Model: V40
- Silnik: 1.6
- moc: 180 KM
- Rocznik: 214
- Skąd jesteś?: Mielec
- imię: Ryszard
Re: Witam i pozdrawiam Wszystkich
Tak, 1.6 T4, 2014 rok produkcji, skrzynia automatyczna. Przepraszam, jak byłem nieprecyzyjny. Panowie, zawsze przy zakupie pojazdu nabywam drogą kupna lub pozyskuję serwisuwkę "Sevice Manual" Clymer lub Haynes. Proszę o podpowiedź, czy jest na rynku do zdobycia serwisuwka, która obejmowałby model roku 2014. Swoje samochody i motocykle serwisuję we własnym zakresie -takie mam hobby. Przy okazji bardzo proszę o Waszą opinię, czy automatycznej skrzyni należy się w jakimś stopniu obawiać? Nie wiem czy w samochodzie, który zamierzam zakupić jest skrzynia Powershift czy Geartronic, i która byłaby lepsza?