Witam i pozdrawiam Wszystkich

Bezapelacyjnie każdy powinien tu coś napisać o sobie
Każdy ma prawo założyć własny temat
Regulamin forum
W tym subforum witamy się z użytkownikami, wymieniamy kurtuazje i rozmaite inne uprzejmości.
NIE ZADAJEMY tutaj pytań technicznych! Do tego służą działy techniczne.
Awatar użytkownika
rbm
Posty: 0
Rejestracja: 10 lut 2019, o 09:27
Model: V40
Silnik: 1.6
moc: 180 KM
Rocznik: 214
Skąd jesteś?: Mielec
imię: Ryszard

Witam i pozdrawiam Wszystkich

Post autor: rbm » 10 lut 2019, o 09:59

Na imię mam Ryszard. Jestem bliski zakupu Volvo V40 T4, 180 KM. Dzięki Wam chciałbym poznać ten model. Znam się trochę na motoryzacji, mam nadzieję, że będę mógł Forumowiczom również służyć pomocą.

Awatar użytkownika
szajba.
Volvo Fan
Posty: 2095
Rejestracja: 9 sie 2017, o 02:36
Model: S40
Silnik: 2.0T
moc: 160km
Rocznik: 99
wiek: 22
Skąd jesteś?: Boleszkowice
imię: Piotr

Re: Witam i pozdrawiam Wszystkich

Post autor: szajba. » 10 lut 2019, o 13:23

Cześć T4 to 200 km
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
rbm
Posty: 0
Rejestracja: 10 lut 2019, o 09:27
Model: V40
Silnik: 1.6
moc: 180 KM
Rocznik: 214
Skąd jesteś?: Mielec
imię: Ryszard

Re: Witam i pozdrawiam Wszystkich

Post autor: rbm » 10 lut 2019, o 14:19

Dzięki z za wpis Piotr. Mam przed sobą instrukcję obsługi, którą producent załącza do samochodu i w danych technicznych silnika czytam: T4 -kod silnika B4164T; Moc/obr -180 KM/ 5700; Moment obr/obr -240 Nm/1600 -5000. Proszę o ewentualne zweryfikowanie powyższego.

Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3991
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 40
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

Re: Witam i pozdrawiam Wszystkich

Post autor: turboni » 10 lut 2019, o 14:54

rbm pisze:Dzięki z za wpis Piotr. Mam przed sobą instrukcję obsługi, którą producent załącza do samochodu i w danych technicznych silnika czytam: T4 -kod silnika B4164T; Moc/obr -180 KM/ 5700; Moment obr/obr -240 Nm/1600 -5000. Proszę o ewentualne zweryfikowanie powyższego.
To troszkę masz źle napisane
T4 to następujące silniki:
Silnik przedlift pojemność 1.9 - B4194T - 200KM / 300Nm
Silnik międzylift pojemność 1.9 - B4194T2 - 200KM / 300Nm
Silnik polift pojemność 2.0 - B4204T5 - 200KM / 300Nm
Wszystkie te silniki są połączone ze skrzynią M56.

Mowimy oczywiście o S/V 40 pierwszej generacji.

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: Witam i pozdrawiam Wszystkich

Post autor: RIPPER » 10 lut 2019, o 15:11

kolega szuka chyba 2014 r
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Raptus
Administrator
Posty: 6209
Rejestracja: 15 sie 2013, o 14:21
Model: V40/V70
Silnik: 1.9 T4/2.3 T5
moc: 200/250
Rocznik: 1998
wiek: 42
Skąd jesteś?: Lazy
imię: Rafal

Re: Witam i pozdrawiam Wszystkich

Post autor: Raptus » 10 lut 2019, o 15:32

Czyżby 1.6

Awatar użytkownika
rbm
Posty: 0
Rejestracja: 10 lut 2019, o 09:27
Model: V40
Silnik: 1.6
moc: 180 KM
Rocznik: 214
Skąd jesteś?: Mielec
imię: Ryszard

Re: Witam i pozdrawiam Wszystkich

Post autor: rbm » 10 lut 2019, o 16:45

Tak, 1.6 T4, 2014 rok produkcji, skrzynia automatyczna. Przepraszam, jak byłem nieprecyzyjny. Panowie, zawsze przy zakupie pojazdu nabywam drogą kupna lub pozyskuję serwisuwkę "Sevice Manual" Clymer lub Haynes. Proszę o podpowiedź, czy jest na rynku do zdobycia serwisuwka, która obejmowałby model roku 2014. Swoje samochody i motocykle serwisuję we własnym zakresie -takie mam hobby. Przy okazji bardzo proszę o Waszą opinię, czy automatycznej skrzyni należy się w jakimś stopniu obawiać? Nie wiem czy w samochodzie, który zamierzam zakupić jest skrzynia Powershift czy Geartronic, i która byłaby lepsza?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przywitaj się”