Witam

Bezapelacyjnie każdy powinien tu coś napisać o sobie
Każdy ma prawo założyć własny temat
Regulamin forum
W tym subforum witamy się z użytkownikami, wymieniamy kurtuazje i rozmaite inne uprzejmości.
NIE ZADAJEMY tutaj pytań technicznych! Do tego służą działy techniczne.
Awatar użytkownika
kmksz
Turysta
Posty: 49
Rejestracja: 5 sty 2014, o 08:28
Model: V40
Silnik: 2,0 T
Rocznik: 2001
Skąd jesteś?: Łódź
imię: Kamila

Re: Witam

Post autor: kmksz » 5 sty 2014, o 22:18

No jak byśmy mieli "specjalne" zdolności do "mechanikowania" myślę, że nie byłoby tematu :) Póki co musimy polegać na innych ;P A fakt... różnie można trafić. Nasz jest niezły choć trochę leniwy, trzeba go pilnować by wszystko w czasie było zrobione.

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: Witam

Post autor: RIPPER » 5 sty 2014, o 22:19

haha Nabyliśmy z Ojcem 850 tkę od kolegi to będzie wyzwanie dopiero ...ofoliował tylne szyby na czarno

no mi się udało a wł kolega namierzył jednego młodego kolesia który robi w garażu robi tanio i robi super dobrze ,

Niestety koleś jeszcze nie wszedł w białą strefę i się uczy i wolę takich niż tz "Starych wyjadaczy"

Wiec warto szukać nowych mechesów
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: Witam

Post autor: ELI » 5 sty 2014, o 22:40

Dominik pisze:Janek bo Ci moja żona zrobi łubudubu
SM, wrrrr, bardzo byłem nie grzeczny :mrgreen:


Dominik pisze: Ale ogólnie wyrywanie kobitki na rozrząd
Domin każdy wie ze jesteś Casanowa naszego forum :biggrin:

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: Witam

Post autor: ELI » 5 sty 2014, o 22:42

kmksz pisze: Póki co musimy polegać na innych ;P A fakt... różnie można trafić. Nasz jest niezły choć trochę leniwy, trzeba go pilnować by wszystko w czasie było zrobione.
mechaników i lakierników nigdy nie polecam, naj... spec może dać du..y

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: Witam

Post autor: RIPPER » 5 sty 2014, o 22:47

Wiesz dać du,,, to normalne nie ma ludzi nie omylnych

Człowiek to jest taki co się przyzna do błędu .
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: Witam

Post autor: ELI » 5 sty 2014, o 22:53

masz rację, a najgorsze jest to że kogoś polecisz i czujesz się winny...

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: Witam

Post autor: RIPPER » 5 sty 2014, o 22:58

Dokładnie ja też się wyleczyłem z polecania
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Rolnik1973
Debeściak
Posty: 471
Rejestracja: 20 kwie 2013, o 11:21
Model: V40
Silnik: 1.9DCI [115KM]
Rocznik: 2003
wiek: 40
Skąd jesteś?: ze wsi
Lokalizacja: LBI

Re: Witam

Post autor: Rolnik1973 » 6 sty 2014, o 13:00

Witam. A co do rozrządu to nie ma gdzieś w papierach kiedy był wymieniany, albo wpisu czy naklejki. Ja jak kupiłem to półtora roku jeździłem bo był zapas km. A w pierwszej vałce był wymieniony 20tys km przed nim kupiłem i do dziś śmiga bez wymiany jeszcze. Warto odchylić osłonę i zobaczyć w jakim stanie pasek, może napisy widać nie starte jeszcze są. Bo czasem można wymienić nowy na nowy. Pozdr.
Obrazek
I spojrzał Pan na moją pracę...i był zadowolony, zapytał o zarobki - usiadł i zapłakał...

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: Witam

Post autor: ELI » 6 sty 2014, o 13:16

Rolnik1973 pisze: Warto odchylić osłonę i zobaczyć w jakim stanie pasek, może napisy widać nie starte jeszcze są.
to nie jest wyznacznikiem, jak auto długo stało proponuję wymienić, wiem to na własnym przykładzie :cry:

Awatar użytkownika
qdlaty
Moderator
Posty: 9095
Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
Model: Peugeot 508
Silnik: 2.0 HDI
moc: 180 KM
Rocznik: 2017
wiek: 36
Skąd jesteś?: Siewierz
imię: Mateusz
Lokalizacja: Siewierz

Re: Witam

Post autor: qdlaty » 6 sty 2014, o 17:34

Przy kupnie auta z komisu nie zastanawiałbym się i jak najszybciej wymieniał rozrząd. Teraz cenowo w miarę to będzie kosztowało, a jak strzeli to potrafi ładnych kosztów narobić. Galerię załóż :) tam będziemy oceniać i podziwiać :)

Nadaję z Tapatalk'a
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Polub nas na facebooku - Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przywitaj się”