[V40 2.0T wycięcie katalizatora]
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40 2.0T wycięcie katalizatora]
ja pojadę na przegląd pod koniec miesiąca,a potem cięcie
Plan taki: opcje
1.Wywalił bym jedynie kata środkowy zostaje i końcowy
2.Wywalić kata ,zostawić środkowy dać taki przelotowy -mam na stanie
3.Wywalić kata dać dać jakiś przelotowy środkowy i serię na końcu
Plan taki: opcje
1.Wywalił bym jedynie kata środkowy zostaje i końcowy
2.Wywalić kata ,zostawić środkowy dać taki przelotowy -mam na stanie
3.Wywalić kata dać dać jakiś przelotowy środkowy i serię na końcu
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Moderator
- Posty: 9095
- Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
- Model: Peugeot 508
- Silnik: 2.0 HDI
- moc: 180 KM
- Rocznik: 2017
- wiek: 36
- Skąd jesteś?: Siewierz
- imię: Mateusz
- Lokalizacja: Siewierz
Re: [V40 2.0T wycięcie katalizatora]
Ja zdecydowałem się na opcję nr 1 i nie żałuję decyzji. To co się stało z tym autem po tym zabiegu powoduje u mnie banana na ryju że tak powiem. Nie wiem czy jak nie pokombinujesz z tłumikami to będziesz miał głośniej dużo, ja chciałem tego uniknąć dlatego w grę wchodziła opcja zostawienia tłumików.RIPPER pisze:ja pojadę na przegląd pod koniec miesiąca,a potem cięcie
Plan taki: opcje
1.Wywalił bym jedynie kata środkowy zostaje i końcowy
2.Wywalić kata ,zostawić środkowy dać taki przelotowy -mam na stanie
3.Wywalić kata dać dać jakiś przelotowy środkowy i serię na końcu
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: [V40 2.0T wycięcie katalizatora]
Opcja nr4. zostawić tylko końcowy
-
- Moderator
- Posty: 9095
- Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
- Model: Peugeot 508
- Silnik: 2.0 HDI
- moc: 180 KM
- Rocznik: 2017
- wiek: 36
- Skąd jesteś?: Siewierz
- imię: Mateusz
- Lokalizacja: Siewierz
Re: [V40 2.0T wycięcie katalizatora]
też opcja, ale póki co mój złomek jest autem do jazdy na co dzień i nie chciałem, żeby był dużo głośniejszy. Kiedyś pewnie pokuszę się o przelot
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40 2.0T wycięcie katalizatora]
Ja też chce mieć ciche
ale mogło by mieć swoje mruczenie . ja mam coś takiego podobnego
http://allegro.pl/tlumik-sportowy-wm-mu ... 11583.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dawało fajny dźwięk ale auto chodziło lepiej na serii bo koledzy przydławili kawałkiem rureczki
ale mogło by mieć swoje mruczenie . ja mam coś takiego podobnego
http://allegro.pl/tlumik-sportowy-wm-mu ... 11583.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dawało fajny dźwięk ale auto chodziło lepiej na serii bo koledzy przydławili kawałkiem rureczki
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 319
- Rejestracja: 29 lip 2013, o 06:15
- Model: v40
- Silnik: T4
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Krk
- imię: Marcin
Re: [V40 2.0T wycięcie katalizatora]
Biorąc pod uwagę wyciszenie v40 poważnie bym się nad tym zastanowił...
Miałem nieszczelny końcowy tłumik i to upewniło mnie w przekonaniu, że do codziennej jazdy trzeba wydech w v40 jak najbardziej wyciszać.
Miałem nieszczelny końcowy tłumik i to upewniło mnie w przekonaniu, że do codziennej jazdy trzeba wydech w v40 jak najbardziej wyciszać.
Strojenie LPG , AFR - Innovate LM2 + OBD
-
- PoTurbowany
- Posty: 917
- Rejestracja: 2 maja 2013, o 14:42
- Model: V40
- Silnik: B4194T
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Łódź
- imię: Adam
Re: [V40 2.0T wycięcie katalizatora]
Ja mam wyciętego kata i końcowy przelotowy i jak najbardziej dźwięk mi odpowiada ;D Jak się jedzie delikatnie jest basowy pomruk a jak się jebnie to jest głośniej dopiero Zastanawiam się jeszcze nad wycięciem środkowego i zrobienia pełnego przelotu
Keep Calm and Boost On
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: [V40 2.0T wycięcie katalizatora]
Jak się jeździ spokojnie to jest cicho, zresztą nie rozumiem was, 17KM i trochę Nm to jednak już coś
Widać że łosiu92 nadaje na dobrych falach
Widać że łosiu92 nadaje na dobrych falach
-
- PoTurbowany
- Posty: 917
- Rejestracja: 2 maja 2013, o 14:42
- Model: V40
- Silnik: B4194T
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Łódź
- imię: Adam
Re: [V40 2.0T wycięcie katalizatora]
Każde wycięcie i ''uwolnienie'' układu wydechowego w TB albo W TD jest jak najbardziej na plus dla auta
Keep Calm and Boost On
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [V40 2.0T wycięcie katalizatora]
tak, jest na +łosiu92 pisze: W TD jest jak najbardziej na plus dla auta