olej 2T do diesla, ile w tym prawdy....
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 09:13
- Model: v
- Silnik: d412t2
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: polska cała
- imię: St_r_ach
olej 2T do diesla, ile w tym prawdy....
ELIMINATOR, jak tak testujesz różne specyfiki, to może słyszałeś i sam stosujesz olej do dwusuwa do ropy? Piszę poważnie. Różne fora już poruszały ten temat.
http://www.forum.alfaholicy.org/forum_o ... gulce.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://avensis.info/viewtopic.php?f=69&t=11501" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.peugeot-klub.pl/index.php?PH ... #msg401858" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.alfaholicy.org/forum_o ... gulce.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://avensis.info/viewtopic.php?f=69&t=11501" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.peugeot-klub.pl/index.php?PH ... #msg401858" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: [volvo s40 v40 diesel]Oczyszczacz wtryskiwaczy LIQUI MOL
Ciekawy temat bo moje drugie auto to diesel. A co do olejów 2T to Mixola odradzam, do mojego dwusuwa ostatnio zalewałem Castrol Power Racing 2T i powiem szczerze że zauważyłem sporą przepaść pomiędzy mixolem.kudlaty pisze:ELIMINATOR, jak tak testujesz różne specyfiki, to może słyszałeś i sam stosujesz olej do dwusuwa do ropy? Piszę poważnie. Różne fora już poruszały ten temat.
http://www.forum.alfaholicy.org/forum_o ... gulce.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://avensis.info/viewtopic.php?f=69&t=11501" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.peugeot-klub.pl/index.php?PH ... #msg401858" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 09:13
- Model: v
- Silnik: d412t2
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: polska cała
- imię: St_r_ach
Re: [volvo s40 v40 diesel]Oczyszczacz wtryskiwaczy LIQUI MOL
Dominik, na forum 206 goście pisali, że lejąc olej RAVENOL udało im się zapobiec efektowi "złotych wiór" w pompie. Znaczy się pompa nie zaciera się tak szybko.
http://sklep.ravenol.pl/oleje-silnikowe ... synth.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ravenol.pl/karty/ravenol_sco ... synth..pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.liqui-moly.pl/files/1052k.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
i patrząc na te karty wychodzi, że Ravenol jest trochę lepszy, bo temp. zapłonu COC oC >100
a w LM 1052 : Temperatura zapłonu 114 oC
http://sklep.ravenol.pl/oleje-silnikowe ... synth.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ravenol.pl/karty/ravenol_sco ... synth..pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.liqui-moly.pl/files/1052k.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
i patrząc na te karty wychodzi, że Ravenol jest trochę lepszy, bo temp. zapłonu COC oC >100
a w LM 1052 : Temperatura zapłonu 114 oC
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: [volvo s40 v40 diesel]Oczyszczacz wtryskiwaczy LIQUI MOL
kudlaty, ja napisałem tak ogólnie o oleju 2T w dwusuwie. Mam etz251 i jeszcze dwa wynalazki ale o tym poczytasz w tym TEMACIE. Czułem wyraźnie że moto lepiej ciągnie, co do tematu oleju 2t w dieslu to czytając w locie twoje tematy doczytałem że najlepsze właściwości daje olej Liqui Moly 1052 w stosunku 1:200 1:300, jeżeli za dużo dolejemy oleju to spadnie nam liczba centowa a czym większa to tym lepsza praca silnika. Nie ukrywam ale też poczytam o RAVENOL i na pewno sprawdzę je w emzecie . Temat dobry i ciekawy, bardzo mi się spodobał, jak wróci Eliminator to poproszę go by wydzielił z tego nowy temat.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 09:13
- Model: v
- Silnik: d412t2
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: polska cała
- imię: St_r_ach
Re: [volvo s40 v40 diesel]Oczyszczacz wtryskiwaczy LIQUI MOL
Cytowanie z forum hyundai:
"10 L - 50 ml
20 L - 100 ml
30 L - 150 ml
40 L - 200 ml
50 L - 250 ml
60 L - 300 ml
Czyli na 1 Litr ON przysługuje 5 ml 2T (kropla w morzu). Strzykawka 100 ml do dostania w każdej aptece koszt 3.95 zł .
Trzeba pamiętać że (cytat z forum alfa romeo) ...,,Wpływ oleju 2T na liczbę cetanową.
Liczba cetanowa ON to ogólnie mówiąc, zdolność paliwa do samozapłonu. Im LC jest wyższa, tym „miększa” jest praca silnika.
Minimalna LC paliwa wynosi 50.
I tak, dodatek oleju 2T w proporcji 1:50 zmniejsza LC o 26 punktów!
Dodatek 2T w proporcji 1:150 zmniejsza LC już zaledwie o 3 punkty, co jest wartością akceptowalną."
Ravenol i LM mają bardzo porównywalne właściwości, a znaczna różnica jest w ich cenie. Różnica na korzyść Ravenol. I jeszcze jedna rzecz - nie spotkałem się z ravenolem made in poland, made in china, tylko niby wszystkie są made in germany. A w niemcowni mają bardziej surowe wymagania co do jakości olejów niż w pl.
"10 L - 50 ml
20 L - 100 ml
30 L - 150 ml
40 L - 200 ml
50 L - 250 ml
60 L - 300 ml
Czyli na 1 Litr ON przysługuje 5 ml 2T (kropla w morzu). Strzykawka 100 ml do dostania w każdej aptece koszt 3.95 zł .
Trzeba pamiętać że (cytat z forum alfa romeo) ...,,Wpływ oleju 2T na liczbę cetanową.
Liczba cetanowa ON to ogólnie mówiąc, zdolność paliwa do samozapłonu. Im LC jest wyższa, tym „miększa” jest praca silnika.
Minimalna LC paliwa wynosi 50.
I tak, dodatek oleju 2T w proporcji 1:50 zmniejsza LC o 26 punktów!
Dodatek 2T w proporcji 1:150 zmniejsza LC już zaledwie o 3 punkty, co jest wartością akceptowalną."
Ravenol i LM mają bardzo porównywalne właściwości, a znaczna różnica jest w ich cenie. Różnica na korzyść Ravenol. I jeszcze jedna rzecz - nie spotkałem się z ravenolem made in poland, made in china, tylko niby wszystkie są made in germany. A w niemcowni mają bardziej surowe wymagania co do jakości olejów niż w pl.
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: [volvo s40 v40 diesel]Oczyszczacz wtryskiwaczy LIQUI MOL
Z tym Ravenolem spotkałem się po raz pierwszy, muszę porozglądać się w okolicznych sklepach. Obecnie na prędkiego kupiłem jakiś Mobil 2T. Nie mniej jednak sam zaleje swojego diesla i sprawdzę co jak ma się na rzeczy.
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [volvo s40 v40 diesel]Oczyszczacz wtryskiwaczy LIQUI MOL
no kolego ciekawostki , trzeba będzie spróbować
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [volvo s40 v40 diesel]Oczyszczacz wtryskiwaczy LIQUI MOL
poczytałem trochę i czas zakupić RENOVOL, dzięki za info kudlaty,
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 09:13
- Model: v
- Silnik: d412t2
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: polska cała
- imię: St_r_ach
Re: [volvo s40 v40 diesel]Oczyszczacz wtryskiwaczy LIQUI MOL
proszę bardzo - polecam się na przyszłość. Ravenol kupowałem na tej stronie, co linkę podesłałem - żadnych problemów.ELIMINATOR pisze: dzięki za info kudlaty
Czym to się człowiek nie zaleje, żeby spokojniej jeździć
-
- Debeściak
- Posty: 537
- Rejestracja: 16 sie 2013, o 15:45
- Model: 407 SW
- Silnik: 1.8 B+G
- moc: 116 KM
- Rocznik: 4
- Skąd jesteś?: Lodz
- imię: Pawel
Re: [volvo s40 v40 diesel]Oczyszczacz wtryskiwaczy LIQUI MOL
Gdy robiłem pompę wtryskową w Pabianicach ul. Tkacka, to właśnie ten środek DIESEL SPULUNG polecił mi facet z tego warsztatu, generalnie mogę nadmienić, że po regeneracji pompy wlałem podobny specyfik jednak Valvoline i szczerze brak jakichkolwiek zmian. Za 5 tyś km wleję na pewno od Liqui moly, jednak dopiero wtedy będę mógł się wypowiedzieć na ten temat, generalnie uważam, że przy cenie maks. 50 zł nie ma tutaj na czym się zastanawiać. Opinie są dobre, a jeśli nie pomoże to na pewno nie zaszkodzi.ELIMINATOR pisze:ELIMINATOR