[v40 1.8/2.0 PB 2003] Gaśnie po 10 minutach.
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Początkujący
- Posty: 56
- Rejestracja: 2 kwie 2015, o 21:46
- Model: S40
- Silnik: 1.8 Bi-Fuel
- moc: 122
- Rocznik: 2002
- wiek: 24
- Skąd jesteś?: XXXX
- imię: XXX
[v40 1.8/2.0 PB 2003] Gaśnie po 10 minutach.
Witam. Kolega kupil v40 2003 w benzynce (1.8 badz 2.0 nie jestem pewien) jego problem polega na tym ze jezdzi autem przez 10 min po czym auto gasnie i nie chce odpalic. Po odczekaniu kilkunastu min ponownie moze ruszyc na kolejne 10 min. Auto bylo sprawdzane na komputerze i nie pokazuje zadnego bledu.
-
- Volvo Fan
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 115KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
- imię: Lukasz
- Kontakt:
Re: problem v40
Coś więcej o silniku napisz, oraz o tym co już robił w aucie, jak długo go ma, kiedy się pojawił ten objaw, po jakich wymianach/naprawach, gdzie grzebał.
Mam takie powiedzenie "Chcesz bym Ci pomógł - wysil się, uwierz - mi się bardziej nie chce niż tobie".
Ja bym szukał w układzie paliwowym. Jak mu zgaśnie, to niech spróbuje przekręcić kluczyk na zapłon, poczekać 5 sek i na 0 - powtórzyć tak kilka razy i wtedy spróbować odpalić. Jak zadziała to wiesz, że ma problem w układzie paliwowym.
Mam takie powiedzenie "Chcesz bym Ci pomógł - wysil się, uwierz - mi się bardziej nie chce niż tobie".
Ja bym szukał w układzie paliwowym. Jak mu zgaśnie, to niech spróbuje przekręcić kluczyk na zapłon, poczekać 5 sek i na 0 - powtórzyć tak kilka razy i wtedy spróbować odpalić. Jak zadziała to wiesz, że ma problem w układzie paliwowym.
-
- Początkujący
- Posty: 56
- Rejestracja: 2 kwie 2015, o 21:46
- Model: S40
- Silnik: 1.8 Bi-Fuel
- moc: 122
- Rocznik: 2002
- wiek: 24
- Skąd jesteś?: XXXX
- imię: XXX
Re: problem v40
Nic twkkego nie robil przy aucie. Tez niezbyt duzo wiem dlatego malo opidalem. Przy probie odpalania slychac cykanie myslalem nad pompa paliwowa ale to sie dzieje regularnie.
-
- Początkujący
- Posty: 56
- Rejestracja: 2 kwie 2015, o 21:46
- Model: S40
- Silnik: 1.8 Bi-Fuel
- moc: 122
- Rocznik: 2002
- wiek: 24
- Skąd jesteś?: XXXX
- imię: XXX
Re: problem v40
Nie ze nie chce mi sie tylko jestem w pracy i post napisalem z telefonu w pracy przy czym nie moge zedytowac postu. Poprawie jak dojade do domu.bully pisze:No widzisz, dawkujesz dane, nazwy tematu nie chce ci się poprawić... echh...
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: problem v40
Nie odpala tz nie kręci rozrusznik ? czy kręci ale nie chce odpalić
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: problem v40
bully idzie dobrym tropem. Tyle że wystarczy odkręcić osłonkę i wcisnąć "ten" zaworek (przy innym typie silnika może być w innym miejscu). Jeżeli auto zgaśnie i po wciśnięciu nie będzie ciśnienia wiadomo gdzie szukać przyczyny. Ja zacząłbym od filtra paliwowego.
-
- Początkujący
- Posty: 56
- Rejestracja: 2 kwie 2015, o 21:46
- Model: S40
- Silnik: 1.8 Bi-Fuel
- moc: 122
- Rocznik: 2002
- wiek: 24
- Skąd jesteś?: XXXX
- imię: XXX
Re: [v40 1.8/2.0 PB 2003] Gaśnie po 10 minutach.
dzieki za edycje tematu i za pomoc. mowil mi ze jakis zaworek wymienial ale nie mam pojecia jaki. gdzie dokladnie znajduje sie ten ze zdjecia? chyba widze blisko obudowy rozrządu. do czego sluzy ten zaworek? rorusznik kreci tylko autko nie chce odpalic tak jak pisalem slychac cykanie i autko dopiero po kilkunastu min odpala. jezdzi prawidlowo nie brakuje mocy nie ma zadnego check engine i komputer po podpieciu nie pokazuje nic rowniez.
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [v40 1.8/2.0 PB 2003] Gaśnie po 10 minutach.
Ten na zdjęciu jest przy listwie paliwowej. s402002 za dużo niewiadomych i w tym momencie to jest zgaduj zgadula. Co wymieniał kolega? Jaki zaworek? Skąd dochodzi cykanie? Jaki to dźwięk? Może któryś przekaźnik gubi prąd? Czy lampka silnika(check) zapala się przed uruchomieniem razem z innymi lampkami (może spalona żaróweczka)? I tym podobnych pytań można zadać jeszcze dużo,dużo więcej. Proponował bym żeby kolega wypowiedział się mocniej w temacie i wtedy to opisz ,a na pewno coś poradzimy.