[v40 2.0t, 1998]wysokie spalanie falujace obroty

Nie zaklasyfikowane usterki, problemy
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
papura1234
Turysta
Posty: 25
Rejestracja: 15 sty 2017, o 09:21
Model: v40
Silnik: 2.0t
moc: 160
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Nidzica
imię: Dawid

Re: [v40 2.0t, 1998]wysokie spalanie falujace obroty

Post autor: papura1234 » 20 sty 2017, o 17:51

ok najpierw podłącze go pod kompa,

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: [v40 2.0t, 1998]wysokie spalanie falujace obroty

Post autor: ELI » 20 sty 2017, o 19:15

papura1234, jeden temat jeden problem, prawdopodobnie jest temat o tym na forum...

Edytowałem, pozdr.

Awatar użytkownika
majki94
Debeściak
Posty: 154
Rejestracja: 14 paź 2015, o 23:47
Model: V40
Silnik: B4184S2
moc: 122
Rocznik: 2003
wiek: 21
Skąd jesteś?: Wloszczowa_Wroclaw
imię: Michal

Re: [v40 2.0t, 1998]wysokie spalanie falujace obroty

Post autor: majki94 » 20 sty 2017, o 21:36

Masz włączoną klimę? To może być pykniecie od kompresora klimy i wtedy silnik jest dodatkowo obciążany i krokowiec nie wyrabia wyregulować ;)

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [v40 2.0t, 1998]wysokie spalanie falujace obroty

Post autor: RIPPER » 20 sty 2017, o 21:47

świece filtr powietrza na początek
czyli wszystkie podstawowe rzeczy do zrobienia ..

ja bym pomyślał tez o oleju w skrzyni biegów

Przy "N" czy "P" silnik nie jest w żaden sposób obciążony natomiast przy D 1-2-3-R już tak

Sprawdz termostat ew wymień 50 zł to nie koszty nigdy nie zaszkodzi to zrobić a może wyjaśnić twój problem ..

kolejne to moze być i nieszczelność w wydechu opcji jest bardzo dużo
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

ODPOWIEDZ

Wróć do „Różne”