[v40 2.0t, 1998]wysokie spalanie falujace obroty
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Turysta
- Posty: 25
- Rejestracja: 15 sty 2017, o 09:21
- Model: v40
- Silnik: 2.0t
- moc: 160
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Nidzica
- imię: Dawid
Re: [v40 2.0t, 1998]wysokie spalanie falujace obroty
ok najpierw podłącze go pod kompa,
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [v40 2.0t, 1998]wysokie spalanie falujace obroty
papura1234, jeden temat jeden problem, prawdopodobnie jest temat o tym na forum...
Edytowałem, pozdr.
Edytowałem, pozdr.
-
- Debeściak
- Posty: 154
- Rejestracja: 14 paź 2015, o 23:47
- Model: V40
- Silnik: B4184S2
- moc: 122
- Rocznik: 2003
- wiek: 21
- Skąd jesteś?: Wloszczowa_Wroclaw
- imię: Michal
Re: [v40 2.0t, 1998]wysokie spalanie falujace obroty
Masz włączoną klimę? To może być pykniecie od kompresora klimy i wtedy silnik jest dodatkowo obciążany i krokowiec nie wyrabia wyregulować
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [v40 2.0t, 1998]wysokie spalanie falujace obroty
świece filtr powietrza na początek
czyli wszystkie podstawowe rzeczy do zrobienia ..
ja bym pomyślał tez o oleju w skrzyni biegów
Przy "N" czy "P" silnik nie jest w żaden sposób obciążony natomiast przy D 1-2-3-R już tak
Sprawdz termostat ew wymień 50 zł to nie koszty nigdy nie zaszkodzi to zrobić a może wyjaśnić twój problem ..
kolejne to moze być i nieszczelność w wydechu opcji jest bardzo dużo
czyli wszystkie podstawowe rzeczy do zrobienia ..
ja bym pomyślał tez o oleju w skrzyni biegów
Przy "N" czy "P" silnik nie jest w żaden sposób obciążony natomiast przy D 1-2-3-R już tak
Sprawdz termostat ew wymień 50 zł to nie koszty nigdy nie zaszkodzi to zrobić a może wyjaśnić twój problem ..
kolejne to moze być i nieszczelność w wydechu opcji jest bardzo dużo
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K