Nie zaklasyfikowane usterki, problemy
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
Piotr89
- Debeściak
- Posty: 552
- Rejestracja: 22 lut 2017, o 00:20
- Model: V40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Gdansk
- imię: Piotr
Post
autor: Piotr89 » 5 maja 2018, o 14:23
krystiancza2 pisze:No z chęcią bym zregenerował wszystkie tylko że nie mam gdzie w mojej okolicy :/
Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Tylko chęci i minimum sprzętu to sam ogarniesz
Co do cofania się mechanizmu od ręcznego to może być wina samych linek. Kombinowałem z tym trochę i ostatecznie kupilem nowe linki i spokój mam że 3-4 lata.
-
Yaro
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Post
autor: Yaro » 5 maja 2018, o 16:05
Norkah pisze:za regeneracja z piaskowaniem zapłaciłem 120 i jest jak nowy
Możesz przybliżyć który ? Przód czy tył?
-
Norkah
- Posty: 19
- Rejestracja: 2 mar 2018, o 19:04
- Model: v40
- Silnik: 1.8 PB
- moc: 90 KW
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Poznan
- imię: Tomasz
Post
autor: Norkah » 6 maja 2018, o 06:00
Lewy przód robilem. Zaciskal mi juz tarcze. Pozostale 3 w stanie dobrym
Robotę gosc wykonal w 6h - piaskowanie i proby ciśnieniowe.
-
Piotr89
- Debeściak
- Posty: 552
- Rejestracja: 22 lut 2017, o 00:20
- Model: V40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Gdansk
- imię: Piotr
Post
autor: Piotr89 » 6 maja 2018, o 21:38
Gdyby wszedł jakimś cudem zacisk z nowej V-ki to uzyskano by większą powierzchnie hamowania, poprzez większą powierzchnie klocka. Stary ma 87mm x 47mm, a nowy 123mm x 52mm. Mogłoby to trochę lepiej hamować
-
Borysław
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Post
autor: Borysław » 4 cze 2018, o 18:57
Bedą ale z tego co pamiętam, linki ręcznego są inaczej mocowane.Kwestia przełożenia blachy mocującej i dźwigni.Lepiej jednak zregenerować te co masz.
-
Borysław
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Post
autor: Borysław » 4 cze 2018, o 21:57
Drugi to tylko kwestia czasu.Ja miałem problem z lewym a prawy okazał się jeszcze gorszy.
Dasz radę sam to zrobić
regeneracja-zaciskow-hamulcowych-tylnyc ... B3w#p82171" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Borysław
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Post
autor: Borysław » 5 cze 2018, o 21:00
Ja praktycznie wszystko robię pod blokiem a zaciski regenerowałem w domu. Brak lewarka faktycznie utrudnia robotę.
-
SHerbiosR
- Volvo Fan
- Posty: 741
- Rejestracja: 29 lip 2016, o 19:51
- Model: V40
- Silnik: B4204S2
- moc: 136 KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 29
- Skąd jesteś?: Gdynia
- imię: Radek
Post
autor: SHerbiosR » 5 cze 2018, o 21:38
W lewarek zawsze możesz zainwestować, szybko się wróci poniesiony koszt.
-
Borysław
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Post
autor: Borysław » 5 cze 2018, o 21:51
krystiancza2 pisze:Borysław wybiorę się do ciebie
Heh.Więcej zapłacisz za dojazd niż za regenerację u kogoś