{Volvo V40 1.8 122km 2001r} Nieszczęsny Katalizator
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 188
- Rejestracja: 9 paź 2017, o 19:35
- Model: v40
- Silnik: b4184s2
- moc: 122 KM
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Chotomow
- imię: Marcin
Re: {Volvo V40 1.8 122km 2001r} Nieszczęsny Katalizator
Jestem świeżo po rozwiązaniu tego tematu i mam ponownie ori kata. Oryginal był po aborcji ale nie za mojej kadencji. Z pusta puszka jest dramat, auto głośne, puszka robi za dyfuzor i auto nie jedzie z niskich obrotów. Słuchać rezonanse. Wszelkie spawane przegrody niewiele dają. Zwykła rurka nie przejdzie na przeglądzie. Zamienniki z Allegro, te z łącznikiem elastycznym i uniwersalnym katalizatorem nie pasują, flansza ma złe otwory, moja była krzywa od przegrzania przy spawaniu. Oddałem. Potem kupiłem używkę i mam wreszcie ciche i elastyczne 1,8. W aucie ze zmiennymi fazami rozrządu i bez turbo, dłubanie w kolektorze zwykle tylko odejmuje mocy. Patrz silniki r6 bmw. Wiec jeśli miałeś nie stopinego kata i chciałeś coś poprawić, to odchudziles się o 600 pln.
Ostatnio zmieniony 5 wrz 2018, o 06:05 przez szmergiel, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Debeściak
- Posty: 188
- Rejestracja: 9 paź 2017, o 19:35
- Model: v40
- Silnik: b4184s2
- moc: 122 KM
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Chotomow
- imię: Marcin
Re: {Volvo V40 1.8 122km 2001r} Nieszczęsny Katalizator
Mi się check nie palił ale był błąd drugiej sondy a w zasadzie kata, ze nie sprawny. Auto paliło sporo bo komp opóźniał zapłon aby tego kata wygrzać i ożywić. Generalnie bardzo nierówno silnik oddawał moc. Były obroty gdzie rezonans robił fale powrotna spalin i auto nie szło a buczało jak stary polonez. A czy wstawać środek? Może w jakimś zakładzie da radę.
-
- Debeściak
- Posty: 188
- Rejestracja: 9 paź 2017, o 19:35
- Model: v40
- Silnik: b4184s2
- moc: 122 KM
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Chotomow
- imię: Marcin
Re: {Volvo V40 1.8 122km 2001r} Nieszczęsny Katalizator
Napisz dokładnie które wymiary i których rur bo mam akurat takiego pustaka pod płotem. Mogę pomierzyć. Domyślam ze ze to od kolektora i ta do tłumika?
-
- Debeściak
- Posty: 188
- Rejestracja: 9 paź 2017, o 19:35
- Model: v40
- Silnik: b4184s2
- moc: 122 KM
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Chotomow
- imię: Marcin
Re: {Volvo V40 1.8 122km 2001r} Nieszczęsny Katalizator
Daj linka do tego cuda
-
- Debeściak
- Posty: 188
- Rejestracja: 9 paź 2017, o 19:35
- Model: v40
- Silnik: b4184s2
- moc: 122 KM
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Chotomow
- imię: Marcin
Re: {Volvo V40 1.8 122km 2001r} Nieszczęsny Katalizator
Miałem inny. Wiec może ten będzie pasować.
-
- Początkujący
- Posty: 62
- Rejestracja: 2 wrz 2017, o 14:48
- Model: v40
- Silnik: b4184s2
- moc: 122KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Gdynia
- imię: Bogdan
Re: {Volvo V40 1.8 122km 2001r} Nieszczęsny Katalizator
I jak wyszło, jest ok? Też mnie to czeka.
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: {Volvo V40 1.8 122km 2001r} Nieszczęsny Katalizator
Jak ci uszkodzili grzałkę to sonda do wymiany.
A na 99% nasz 5V tytanową czyli około 400-450 zeta.
Odkręć sondę i trzymając podkładkę na gwincie poruszaj nią. Jak będzie grzechotka to grzałka zwalona i sonda do wymiany.
Checka powinien wywalić na blat od razu.
Uszkodzili pewnie przy odkręcaniu przywalili młotkiem jak była ciepła i poszło.
Ja bym zarządał wymiany i naprawy na ich koszt bo to oni zepsuli.
Pierwsza sonda jest regulacyjna i jak ją uszkodzili to auto chodzi tylko w OL i sonda jest pomijana, druga to diagnostyczna i sprawdza sprawność kata.
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
A na 99% nasz 5V tytanową czyli około 400-450 zeta.
Odkręć sondę i trzymając podkładkę na gwincie poruszaj nią. Jak będzie grzechotka to grzałka zwalona i sonda do wymiany.
Checka powinien wywalić na blat od razu.
Uszkodzili pewnie przy odkręcaniu przywalili młotkiem jak była ciepła i poszło.
Ja bym zarządał wymiany i naprawy na ich koszt bo to oni zepsuli.
Pierwsza sonda jest regulacyjna i jak ją uszkodzili to auto chodzi tylko w OL i sonda jest pomijana, druga to diagnostyczna i sprawdza sprawność kata.
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: {Volvo V40 1.8 122km 2001r} Nieszczęsny Katalizator
A co może być z twojej winy ?krystiancza2 pisze:Podjadę do nich pewnie we wtorek i niech sprawdza co i jak bo działa ale to może i z mojej winy nie dzieła nie jestem pewien kto jest winien.
Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Uszkodzona sonda - Ty wymieniałeś ?
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
-
- Turysta
- Posty: 40
- Rejestracja: 1 wrz 2018, o 12:12
- Model: S60
- Silnik: 2.0T
- moc: 180KM
- Rocznik: 2004
- Skąd jesteś?: Chelm
- imię: Mateusz
Re: {Volvo V40 1.8 122km 2001r} Nieszczęsny Katalizator
Jeśli robiłeś to w warsztacie,który w miarę dba o klientów to mają ubezpieczenia na taką ewentualność jak by któryś z pracowników coś popsuł. Kwestia teraz udowodnić,że oni to popsuli,jak masz jakiś rachunek,zlecenie naprawy itp. co by potwierdzało,że oni wykonali daną usługę to nie powinno być większego problemu.
-
- Debeściak
- Posty: 188
- Rejestracja: 9 paź 2017, o 19:35
- Model: v40
- Silnik: b4184s2
- moc: 122 KM
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Chotomow
- imię: Marcin
Re: {Volvo V40 1.8 122km 2001r} Nieszczęsny Katalizator
Znałem takiego co chciał z każdym zakładem spisywać umowę ze jak ukręca świece żarową to na własny koszt to naprawiają. I wiecie co? Sam te świece w końcu wymieniał. Nie popadajmy w paranoje. Auta stare, nie wiadomo ile ta sonda miała nalatane i jak ja skręcono wcześniej, czy posmarowane czym było czy na żywca i chama a wy chcecie obciążać zakład jakby ukręcili sondę w aucie z przelotem 5 Tysięcy. Jak to druga sonda to od biedy wstawisz w obwód grzałki odpowiedni odbiornik, np odpowiednio dobrana żarówkę i będziesz latał dalej. Tyle.