Nie zaklasyfikowane usterki, problemy
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
RIPPER
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: RIPPER » 14 lut 2017, o 23:05
Yaro pisze:zbysxxx jeżdżę bez kata ok dwa lata. W ciepłe dni (czasami) pozwolił sobie strzelić czekiem ale od sierpnia kiedy założyłem emulator zero problemu.
Wszystkie korekty ok.
A pytanie z drugiej strony. Od kiedy ta druga sonda ma wpływ na skład mieszanki?
Dokładnie
być moze konstruktor myślał coś że można by coś ew ratować się w przypadku uszkodzenia pierwszej i tak gdzieś ktoś przebąknął w manualach
ale uszkodzenie pierwszej tak zakłóca prawidłową pracę silnika że pomoc nawet i z drugiej nie pomoże ,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
zbysxxx
- Początkujący
- Posty: 69
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 15:25
- Model: S_V40
- Silnik: 2.0_T3
- moc: pow_173
- Rocznik: 209
- Skąd jesteś?: Jedrzejow
- imię: Rafal
- Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
Post
autor: zbysxxx » 16 lut 2017, o 23:52
co ma za wpływ - duży... jak nie otrzymasz prawidłowego sygnału - to i tak silnik będzie nastawiony do dogrzewania katalizatora - z innymi ustawieniami zapłonu, czasu wtrysku - temat przerabiałem na 10 stronę.. i nic nie zbiło tak spalania jak dobry kat.. emulator by działał jakby chociaż kierował się temperaturą rury wydechowej:>
-
RIPPER
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: RIPPER » 17 lut 2017, o 00:07
A gdzie masz czujnik temperatury rury wydechowej ?
a to że zatkałeś wydech to pewnie odpowiednio zamuliło furę to i spalanie jest mniejsze ,,,
błądzisz kolego
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
zbysxxx
- Początkujący
- Posty: 69
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 15:25
- Model: S_V40
- Silnik: 2.0_T3
- moc: pow_173
- Rocznik: 209
- Skąd jesteś?: Jedrzejow
- imię: Rafal
- Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
Post
autor: zbysxxx » 17 lut 2017, o 19:36
hehe chciałbym - hamowania mówiła coś innego, ok jak chcesz wyciąć kata, musisz remapa na kompie zrobić - inaczej mocy mniej...
-
TurboKozak
- Początkujący
- Posty: 65
- Rejestracja: 10 lis 2016, o 10:46
- Model: V40
- Silnik: B4204T3
- moc: 165
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Piotrkow_Trybunalski
- imię: Rafal
Post
autor: TurboKozak » 17 lut 2017, o 19:49
Pierwsze słyszę, w autach siedzę dość głęboko i już jakiś czas i wiem że tak jak po usunięciu DPF-u w innych autach tak samo po wycięciu kata auto odżywa.
-
RIPPER
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: RIPPER » 17 lut 2017, o 22:23
ja kata mam ma przelot wewnętrzny z 80 mm wejście wyjście a środek ma z 120 albo wiecej
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
Yaro
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Post
autor: Yaro » 18 lut 2017, o 12:02
zbysxxx pisze:hehe chciałbym - hamowania mówiła coś innego, ok jak chcesz wyciąć kata, musisz remapa na kompie zrobić - inaczej mocy mniej...
U mnie zadziałało to w przeciwnym kierunku. Bez żadnego grzebania w sterowaniu.
-
zbysxxx
- Początkujący
- Posty: 69
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 15:25
- Model: S_V40
- Silnik: 2.0_T3
- moc: pow_173
- Rocznik: 209
- Skąd jesteś?: Jedrzejow
- imię: Rafal
- Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
Post
autor: zbysxxx » 19 lut 2017, o 17:05
no wiesz.. wypalony kat vs brak kata = większa moc.. (bo był zapchany)
ale dobry kat vs brak kata - na dobrym katalizatorze - będziesz miał i więcej mocy i mniejsze spalanie.. a bez kata.. - zresztą - podjedź na hamownie.. bo co bym nie mówił.. będziesz mówił że jest lepiej (bo jest głośniej.. bardziej rasowo..itp)
-
Yaro
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Post
autor: Yaro » 19 lut 2017, o 19:20
zbysxxx pisze:będziesz mówił że jest lepiej (bo jest głośniej.. bardziej rasowo..itp)
Nie ma różnicy w dźwięku.
zbysxxx pisze:zresztą - podjedź na hamownie.. bo co bym nie mówił..
Niestety ale po usunięciu nie byłem. A to błąd. Przed usunięciem miałem 199kM na kreskach więc raczej był drożny.
Wrażenia z jazdy na duży plus.
Co do spalania niżej niż 8 z hakiem/100km będzie ciężko zejść. Zeszłoroczna trasa tyle pokazała. I nie na kompie tylko dystrybutorze więc jakoś w żaden sposób nie widzę argumentów z twojej strony
-
NoViK
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Post
autor: NoViK » 19 lut 2017, o 20:00
Też bym prosił o kreski, bo faktycznie, na razie to są tylko słowa puszczone na wiatr zbysxxx.