Nie zaklasyfikowane usterki, problemy
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
sikor8
- Volvo Fan
- Posty: 994
- Rejestracja: 2 lut 2014, o 18:47
- Model: V40
- Silnik: 1.9DI (D4192T2)
- moc: 95KM (70KW)
- Rocznik: 1999
- wiek: 23
- Skąd jesteś?: Tsp/Lbn
- imię: Grzesiek
Post
autor: sikor8 » 18 mar 2014, o 18:32
podziękował
jak będę z tym działał, na pewno w to zajrze
-
waffen99
- Początkujący
- Posty: 58
- Rejestracja: 1 mar 2014, o 19:53
- Model: v40
- Silnik: D4192 T3
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: ...Kraków
- imię: Robert
Post
autor: waffen99 » 19 mar 2014, o 10:39
No i stało się, oba katalizatory poszły precz.
Za kata za turbiną zostało wspawane kolanko, a za tego na dole przelotówka. Auto dostało zdecydowanie lepszego kopa. Przegnałem go trochę na obwodnicy i naprawdę czuć przyrost mocy i momentu obrotowego. Teraz to zostało mi do zrobienia tylko zaślepienie EGR i to będzie na tyle z modyfikacji. Polecam wszystkim takie rozwiązanie, bo choć moje katalizatory wyglądają całkiem dobrze to jednak wolny wydech robi swoje. Co ciekawe nie dymi sadzą czego się obawiałem.
-
sikor8
- Volvo Fan
- Posty: 994
- Rejestracja: 2 lut 2014, o 18:47
- Model: V40
- Silnik: 1.9DI (D4192T2)
- moc: 95KM (70KW)
- Rocznik: 1999
- wiek: 23
- Skąd jesteś?: Tsp/Lbn
- imię: Grzesiek
Post
autor: sikor8 » 19 mar 2014, o 11:48
jakieś zdjęcia mogłbyś zrobić przy okazji, jak to wygląda?
autko głośniejsze się zrobiło, czy jednak trzyma kulture pracy?
no i ostatnie pytanko..ile Cię wyniósł koszt tego zabiegu ?
-
PawelV40
- Debeściak
- Posty: 537
- Rejestracja: 16 sie 2013, o 15:45
- Model: 407 SW
- Silnik: 1.8 B+G
- moc: 116 KM
- Rocznik: 4
- Skąd jesteś?: Lodz
- imię: Pawel
Post
autor: PawelV40 » 19 mar 2014, o 17:22
Jak dalej będę miał V-ke to też w końcu zdecyduje się na usunięcie tego ekologicznego wynalazku.
-
waffen99
- Początkujący
- Posty: 58
- Rejestracja: 1 mar 2014, o 19:53
- Model: v40
- Silnik: D4192 T3
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: ...Kraków
- imię: Robert
Post
autor: waffen99 » 19 mar 2014, o 18:26
Koszt na gotowo to 250 zł. bo to kolanko trzeba było z kwasówki robić. Głośniejsze wcale nie jest co mnie też cieszy, bo diesel to nie rajdówka. Pracuje równiutko i elastycznie, a dół ma naprawdę mocny teraz. Foty spróbuję zrobić jutro choć nie wiem jak wyjdą bo robię marnym aparatem, ale coś tam zawsze zobaczycie.
-
sikor8
- Volvo Fan
- Posty: 994
- Rejestracja: 2 lut 2014, o 18:47
- Model: V40
- Silnik: 1.9DI (D4192T2)
- moc: 95KM (70KW)
- Rocznik: 1999
- wiek: 23
- Skąd jesteś?: Tsp/Lbn
- imię: Grzesiek
Post
autor: sikor8 » 20 mar 2014, o 16:27
dawaj te foty....ciepło się zrobiło
jestem ciekawy
-
waffen99
- Początkujący
- Posty: 58
- Rejestracja: 1 mar 2014, o 19:53
- Model: v40
- Silnik: D4192 T3
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: ...Kraków
- imię: Robert
Post
autor: waffen99 » 20 mar 2014, o 18:53
Zrobiłem tylko tej rury za turbiną, bo nijak nie mogłem się dostać pod auto.
Edit:
Grafiki wstawiamy w znaczniki img, jest przycisk przy dodawaniu postu. Jeżeli wstawiasz z picasy to musisz na zdjęciu prawym i skopiuj url zdjęcia
-
sikor8
- Volvo Fan
- Posty: 994
- Rejestracja: 2 lut 2014, o 18:47
- Model: V40
- Silnik: 1.9DI (D4192T2)
- moc: 95KM (70KW)
- Rocznik: 1999
- wiek: 23
- Skąd jesteś?: Tsp/Lbn
- imię: Grzesiek
Post
autor: sikor8 » 20 mar 2014, o 20:34
te kolanko było ręcznie dosztukowane, czy można gdzieś takie kupic?
podziękował za zdjęcia
-
waffen99
- Początkujący
- Posty: 58
- Rejestracja: 1 mar 2014, o 19:53
- Model: v40
- Silnik: D4192 T3
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: ...Kraków
- imię: Robert
Post
autor: waffen99 » 21 mar 2014, o 06:58
Ręcznie sztukowane z kwasówki.
-
swiss69
- Początkujący
- Posty: 50
- Rejestracja: 11 lip 2015, o 22:21
- Model: v40
- Silnik: 1,6 105KM
- moc: 105 KM
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: soleckujawski
- imię: michael
Post
autor: swiss69 » 13 wrz 2015, o 14:56
Ja w moim 1.6 , kata poprzewiercałem wiertarką z długim wiertłem do betonu katalizator ceramiczny.To co zostało wybiłem cienką rurką stalową , wysypałem i po robocie , jest przelot. Mimo że silnik jest bez turbo , przyrost momentu jest odczuwalny , szczególnie przy ruszaniu.Przy przyspieszaniu jest trochę głośniej , ale masakry nie ma. Pozdro