[Volvo V40 2.0 T4 2002r.] Wymiania pierścieni - warsztat Kraków

Opinie o warsztatach, mechanikach, sprzedających.
Regulamin forum
1. Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać podając model, rocznik i silnik używając nawiasów.
Przykład: [V40 T4 99r] montaż MBC
Awatar użytkownika
księciuniu2
Turysta
Posty: 6
Rejestracja: 14 gru 2018, o 13:59
Model: V40
Silnik: B4204T5
moc: 200KM
Rocznik: 2003
wiek: 40
Skąd jesteś?: Podkarpackie
imię: Piotr

Re: [Volvo V40 2.0 T4 2002r.] Wymiania pierścieni - warsztat Kraków

Post autor: księciuniu2 » 17 paź 2019, o 09:22

Witam

Pewnie mam takli sam problem. Bierze w cholerę oleju - wydaje mi się, że nawet więcej jak 1l/1000km.
Siwy dym po hamowaniu silnikiem i późniejszym dodaniu gazu.
Zastanawia mnie tylko jak długo mogę jeszcze z tym jeździć i jakie ewentualne mogą być konsekwencja takiej jazdy...

Awatar użytkownika
MarioN
Debeściak
Posty: 116
Rejestracja: 16 lis 2018, o 12:31
Model: V40
Silnik: D4192T3
moc: 116 KM
Rocznik: 2003
Skąd jesteś?: Swietokrzyskie
imię: Mariusz

Re: [Volvo V40 2.0 T4 2002r.] Wymiania pierścieni - warsztat Kraków

Post autor: MarioN » 21 paź 2019, o 10:04

księciuniu2 pisze:
17 paź 2019, o 09:22
Witam

Pewnie mam takli sam problem. Bierze w cholerę oleju - wydaje mi się, że nawet więcej jak 1l/1000km.
Siwy dym po hamowaniu silnikiem i późniejszym dodaniu gazu.
Zastanawia mnie tylko jak długo mogę jeszcze z tym jeździć i jakie ewentualne mogą być konsekwencja takiej jazdy...
Jeśli dymi po hamowaniu silnikiem i dodaniu gazu, to stawiałbym raczej na uszczelniacze zaworowe.
Jak będziesz pilnował poziomu oleju, to konsekwencji dla silnika nie będzie, ewentualnie może się przytkać katalizator. Jedyne konsekwencje jakie przychodzą mi do głowy, to zanieczyszczenie środowiska, problemy z przeglądem czy zwiększone wydatki na olej na dolewki... :mrgreen:

ODPOWIEDZ