Witam
Pewnie mam takli sam problem. Bierze w cholerę oleju - wydaje mi się, że nawet więcej jak 1l/1000km.
Siwy dym po hamowaniu silnikiem i późniejszym dodaniu gazu.
Zastanawia mnie tylko jak długo mogę jeszcze z tym jeździć i jakie ewentualne mogą być konsekwencja takiej jazdy...
[Volvo V40 2.0 T4 2002r.] Wymiania pierścieni - warsztat Kraków
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 gru 2018, o 13:59
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 200KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Podkarpackie
- imię: Piotr
-
- Debeściak
- Posty: 132
- Rejestracja: 16 lis 2018, o 12:31
- Model: V40
- Silnik: D4192T3
- moc: 116 KM
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: Swietokrzyskie
- imię: Mariusz
Re: [Volvo V40 2.0 T4 2002r.] Wymiania pierścieni - warsztat Kraków
Jeśli dymi po hamowaniu silnikiem i dodaniu gazu, to stawiałbym raczej na uszczelniacze zaworowe.księciuniu2 pisze: ↑17 paź 2019, o 09:22Witam
Pewnie mam takli sam problem. Bierze w cholerę oleju - wydaje mi się, że nawet więcej jak 1l/1000km.
Siwy dym po hamowaniu silnikiem i późniejszym dodaniu gazu.
Zastanawia mnie tylko jak długo mogę jeszcze z tym jeździć i jakie ewentualne mogą być konsekwencja takiej jazdy...
Jak będziesz pilnował poziomu oleju, to konsekwencji dla silnika nie będzie, ewentualnie może się przytkać katalizator. Jedyne konsekwencje jakie przychodzą mi do głowy, to zanieczyszczenie środowiska, problemy z przeglądem czy zwiększone wydatki na olej na dolewki...