[V40 99 1.9 Di] Maglownica
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [V40 99 1.9 Di] Maglownica
właśnie wyczaiłem ten luz i nie trzeba odkręcać drążka od zwrotnicy... wystarczy złapać za drążek i ruszać energicznie kierownicą, napierdala jak szalony. Czyli do wymiany sam drążek?
-
- Volvo Fan
- Posty: 5654
- Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
- Model: S40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Wasosz
- imię: Grzegorz
Re: [V40 99 1.9 Di] Maglownica
Jak końcówka dobra to sam drążek
I nie oszczedzaj na nim, według mnie najlepszy lemforder
I nie oszczedzaj na nim, według mnie najlepszy lemforder
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [V40 99 1.9 Di] Maglownica
miejsca tam na manewry nie ma w ogóle, czyżbym musiał opuszczać sanki
-
- Volvo Fan
- Posty: 5654
- Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
- Model: S40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Wasosz
- imię: Grzegorz
Re: [V40 99 1.9 Di] Maglownica
Do wymiany drążka nie ma potrzeby, chociaż przydałyby się małe chińskie rączki , ale da się wymienić bez odkręcania magla , potrzebny będzie tylko klucz do drążka, ja musiałem zmodyfikować jeden płaski i dopasować do elementu który przykręca się do listwy, jest tam też podkładka zabezpieczająca , którą trzeba odgiąć przed odkręceniem a nowy drążek przykręcaj na niebieski klej do gwintów.
Z obu stron wymieniałem bez odkręcania magla, ale z prawej jest łatwiej bo nieco więcej miejsca .
Z obu stron wymieniałem bez odkręcania magla, ale z prawej jest łatwiej bo nieco więcej miejsca .
-
- Volvo Fan
- Posty: 5654
- Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
- Model: S40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Wasosz
- imię: Grzegorz
Re: [V40 99 1.9 Di] Maglownica
Mie tam by się nie chciało ruszać sanek a rączek chińskich nie mam
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [V40 99 1.9 Di] Maglownica
kupiłem wszystko co będzie mi niezbędne do wymiany drążka i qpa, luz jest na wałku zębatym maglownicy. Prędzej czy później idzie do regeneracji.
Kiedyś napisałem
klekot-eliego-t138-3390.html?hilit=maglownica" onclick="window.open(this.href);return false;
Kiedyś napisałem
klekot-eliego-t138-3390.html?hilit=maglownica" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Volvo Fan
- Posty: 5654
- Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
- Model: S40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Wasosz
- imię: Grzegorz
Re: [V40 99 1.9 Di] Maglownica
Możesz pobawić się w dokręcenie śruby, która dociska listwę do wałka ale to i tak niewiele da bo na pewno listwa w środkowej części jest już wyrobiona i jak dokręcisz na tyle, że w środkowym ustawieniu kierownicy będzie dobrze to po skręceniu w lewo lub w prawo będzie szło ciężej a jak ustawisz żeby w lewo lub w prawo szło lżej to w środkowym ustawieniu kiery będzie za duży luz i znowu jesteś w punkcie wyjścia.
W takiej sytuacji to tylko regeneracja lub wymiana na inną, która też może być wyjechana.
Mi się trafiła z 2004 dobra i póki co na niej latam dalej.
Z wymianą magla bez opuszczania sanek też jest qupa zabawy ale da się zrobić (mi zeszło od ok. 17 do północy )
W takiej sytuacji to tylko regeneracja lub wymiana na inną, która też może być wyjechana.
Mi się trafiła z 2004 dobra i póki co na niej latam dalej.
Z wymianą magla bez opuszczania sanek też jest qupa zabawy ale da się zrobić (mi zeszło od ok. 17 do północy )