[V40 99 1.9 Di] Maglownica

Wszelkie problemy z mechaniką
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: [V40 99 1.9 Di] Maglownica

Post autor: ELI » 26 wrz 2017, o 19:59

właśnie wyczaiłem ten luz i nie trzeba odkręcać drążka od zwrotnicy... wystarczy złapać za drążek i ruszać energicznie kierownicą, napierdala jak szalony. Czyli do wymiany sam drążek?

Awatar użytkownika
GregoR.
Volvo Fan
Posty: 5654
Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
Model: S40
Silnik: D4192T2
moc: 95 KM
Rocznik: 1999
wiek: 42
Skąd jesteś?: Wasosz
imię: Grzegorz

Re: [V40 99 1.9 Di] Maglownica

Post autor: GregoR. » 26 wrz 2017, o 20:01

Jak końcówka dobra to sam drążek
I nie oszczedzaj na nim, według mnie najlepszy lemforder
Moja ESKA i Błękitny Prosiak
Mody:EGR-Off, sprzęgło, wtryski 216, turbina 1,4 bar
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: [V40 99 1.9 Di] Maglownica

Post autor: ELI » 26 wrz 2017, o 20:06

a ja wezmę trw :omg:

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: [V40 99 1.9 Di] Maglownica

Post autor: ELI » 26 wrz 2017, o 20:27

miejsca tam na manewry nie ma w ogóle, czyżbym musiał opuszczać sanki :shock:

Awatar użytkownika
GregoR.
Volvo Fan
Posty: 5654
Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
Model: S40
Silnik: D4192T2
moc: 95 KM
Rocznik: 1999
wiek: 42
Skąd jesteś?: Wasosz
imię: Grzegorz

Re: [V40 99 1.9 Di] Maglownica

Post autor: GregoR. » 26 wrz 2017, o 20:50

Do wymiany drążka nie ma potrzeby, chociaż przydałyby się małe chińskie rączki :mrgreen: , ale da się wymienić bez odkręcania magla , potrzebny będzie tylko klucz do drążka, ja musiałem zmodyfikować jeden płaski i dopasować do elementu który przykręca się do listwy, jest tam też podkładka zabezpieczająca , którą trzeba odgiąć przed odkręceniem a nowy drążek przykręcaj na niebieski klej do gwintów.

Z obu stron wymieniałem bez odkręcania magla, ale z prawej jest łatwiej :biggrin: bo nieco więcej miejsca :omg: .
Moja ESKA i Błękitny Prosiak
Mody:EGR-Off, sprzęgło, wtryski 216, turbina 1,4 bar
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: [V40 99 1.9 Di] Maglownica

Post autor: ELI » 26 wrz 2017, o 20:52

małe rączki, no to ch.j, sanki zjadą :zomby

Awatar użytkownika
GregoR.
Volvo Fan
Posty: 5654
Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
Model: S40
Silnik: D4192T2
moc: 95 KM
Rocznik: 1999
wiek: 42
Skąd jesteś?: Wasosz
imię: Grzegorz

Re: [V40 99 1.9 Di] Maglownica

Post autor: GregoR. » 26 wrz 2017, o 20:55

Mie tam by się nie chciało ruszać sanek a rączek chińskich nie mam :crazy:
Moja ESKA i Błękitny Prosiak
Mody:EGR-Off, sprzęgło, wtryski 216, turbina 1,4 bar
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: [V40 99 1.9 Di] Maglownica

Post autor: ELI » 26 wrz 2017, o 21:20

Zobaczę jak bardzo będzie mnie wkur...

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: [V40 99 1.9 Di] Maglownica

Post autor: ELI » 28 wrz 2017, o 11:20

kupiłem wszystko co będzie mi niezbędne do wymiany drążka i qpa, luz jest na wałku zębatym maglownicy. Prędzej czy później idzie do regeneracji.

Kiedyś napisałem

klekot-eliego-t138-3390.html?hilit=maglownica" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
GregoR.
Volvo Fan
Posty: 5654
Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
Model: S40
Silnik: D4192T2
moc: 95 KM
Rocznik: 1999
wiek: 42
Skąd jesteś?: Wasosz
imię: Grzegorz

Re: [V40 99 1.9 Di] Maglownica

Post autor: GregoR. » 28 wrz 2017, o 11:31

Możesz pobawić się w dokręcenie śruby, która dociska listwę do wałka ale to i tak niewiele da bo na pewno listwa w środkowej części jest już wyrobiona i jak dokręcisz na tyle, że w środkowym ustawieniu kierownicy będzie dobrze to po skręceniu w lewo lub w prawo będzie szło ciężej a jak ustawisz żeby w lewo lub w prawo szło lżej to w środkowym ustawieniu kiery będzie za duży luz i znowu jesteś w punkcie wyjścia.

W takiej sytuacji to tylko regeneracja lub wymiana na inną, która też może być wyjechana.
Mi się trafiła z 2004 dobra i póki co na niej latam dalej.

Z wymianą magla bez opuszczania sanek też jest qupa zabawy :zomby ale da się zrobić (mi zeszło od ok. 17 do północy :crazy: )
Moja ESKA i Błękitny Prosiak
Mody:EGR-Off, sprzęgło, wtryski 216, turbina 1,4 bar
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczne”