[1.9D 116KM 2003r.] Zaślepienie EGR
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Początkujący
- Posty: 58
- Rejestracja: 1 mar 2014, o 19:53
- Model: v40
- Silnik: D4192 T3
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: ...Kraków
- imię: Robert
Re: Zawór EGR 1.9D 116KM 2003r.
Ja dzisiaj wypiąłem odmę i puściłem pod auto. Wali mnie to co ekolodzy na to. Jutro będę trochę rozbebeszał dolot żeby go wyczyścić i postaram się wyciągnąć zawór EGR. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: Zawór EGR 1.9D 116KM 2003r.
ja też tak mamwaffen99 pisze:Ja dzisiaj wypiąłem odmę i puściłem pod auto. Wali mnie to co ekolodzy na to.
o panie siedzi jak głupi, czesto zdarza się że po próbie wymontowania idzie na złom...waffen99 pisze: postaram się wyciągnąć zawór EGR.
-
- Początkujący
- Posty: 58
- Rejestracja: 1 mar 2014, o 19:53
- Model: v40
- Silnik: D4192 T3
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: ...Kraków
- imię: Robert
Re: Zawór EGR 1.9D 116KM 2003r.
No toś mnie pocieszył.
-
- Debeściak
- Posty: 602
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 10:42
- Model: V40
- Silnik: 1.9DCI 102KM
- moc: 102KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: jestem
- imię: mariusz
Re: Zawór EGR 1.9D 116KM 2003r.
A tu masz link do zaślepki EGR w DCI z allegro 4044086878 i 3956804257
-
- Debeściak
- Posty: 354
- Rejestracja: 11 lut 2014, o 20:57
- Model: V40
- Silnik: D4192T3
- moc: 115km
- Rocznik: 2001
- wiek: 23
- Skąd jesteś?: Wlochy
- imię: Irek
Re: Zawór EGR 1.9D 116KM 2003r.
Wczesniej jezdzilem w124, tam egr nie mialem, ale z tego co wiem, zeby poprawic a nie pogorszyc silniczek w naszych v40 to lepiej jest zaslepic ta rureczke niz czyscic egr czy tam jakies komocyje wyrabiac... Z tego co wiem to to ustrojstwo jest bardzo delikatne...
Sent from my RM-846_eu_italy_307 using Tapatalk
Sent from my RM-846_eu_italy_307 using Tapatalk
-
- Debeściak
- Posty: 354
- Rejestracja: 11 lut 2014, o 20:57
- Model: V40
- Silnik: D4192T3
- moc: 115km
- Rocznik: 2001
- wiek: 23
- Skąd jesteś?: Wlochy
- imię: Irek
Re: Zawór EGR 1.9D 116KM 2003r.
Jak sie myle to prosze o poprawke...
Sent from my RM-846_eu_italy_307 using Tapatalk
Sent from my RM-846_eu_italy_307 using Tapatalk
-
- Początkujący
- Posty: 58
- Rejestracja: 1 mar 2014, o 19:53
- Model: v40
- Silnik: D4192 T3
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: ...Kraków
- imię: Robert
Re: Zawór EGR 1.9D 116KM 2003r.
Też bym wolał zrobić właśnie zaślepkę tej rurki niż młodzić coś przy samym zaworze. Nic to, dzisiaj spróbuje powalczyć przy tym ustrojstwie to zobaczymy.
-
- Debeściak
- Posty: 354
- Rejestracja: 11 lut 2014, o 20:57
- Model: V40
- Silnik: D4192T3
- moc: 115km
- Rocznik: 2001
- wiek: 23
- Skąd jesteś?: Wlochy
- imię: Irek
Re: Zawór EGR 1.9D 116KM 2003r.
Kolego jak mozesz to zmierz "fi" tej rureczki...
Sent from my RM-846_eu_italy_307 using Tapatalk
Sent from my RM-846_eu_italy_307 using Tapatalk
-
- Początkujący
- Posty: 58
- Rejestracja: 1 mar 2014, o 19:53
- Model: v40
- Silnik: D4192 T3
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: ...Kraków
- imię: Robert
Re: Zawór EGR 1.9D 116KM 2003r.
No trochę się spóźniłeś niestety. Jestem już po akcji czyszczenia zaworu. Miało być ciężko, ale na szczęście poszło gładko jak po maśle. Część elektryczna zeszła osobno natomiast mechaniczną puknąłem młotkiem przez śrubokręt, chwyciłem przez szmatę i wyszło bez większych problemów. Sam zawór nie był zasyfiony strasznie, ale rury dolotowe i kolektor w środku to inna bajka. W rurach był olej natomiast w kolektorze czarna maź. Ile się dało to wydłubałem tego gówna, polałem jakimś środkiem do czyszczenia egr i wytarłem do sucha. Rury też potraktowałem psikadłem i szmatą. Ponieważ niedawno odpiąłem odmę mam nadzieję, że nie będzie już syfić kolektora olejem. No chyba, że turbo popuszcza ale to się dopiero okaże. Przydało by się jeszcze przeczyścić intercooler bo skoro na wylocie u góry jest olej to nie chcę myśleć co jest na dole, ale to jest robota na kiedy indziej. Po tym całym zabiegu auto zdecydowanie lepiej się zbiera od dołu więc gra była warta świeczki.