Nie wiem jak inni na to patrzą, ale powiem moje zdanie.
Wtryskiwacz benzynowy to taki szybki zaworek sterowany elektrycznie. W nim w środku jest cewka przez którą przepływa prąd.
Pod wpływem płynącego prądu powstaje w jej wnętrzu pole elektromagnetyczne, które przesuwa jakiś element wykonany z materiału magnetycznego wewnątrz, co z kolei powoduje otwarcie się wtrysku. A kiedy prąd przestaje płynąć w cewce nie indukuje się to pole i wtedy wtrysk się zamyka. Tak w uproszczeniu działa wtrysk.
Teraz pomyśl, co może sugerować zmiana rezystancji wtryskiwacza (czyli tej nawiniętej cewki w jego wnętrzu)?
Jeśli rezystancja jest duża, lub miernik pokaże całkiem przerwę, to znaczy że cewka uległa spaleniu i się do niczego nie nadaje, a jeżeli rezystancja zmalała, to znaczy że wtrysk również uległ uszkodzeniu poprzez zwarcie ze sobą kolejnych zwojów cewki.
Oba uszkodzenia kwalifikują wtrysk do wymiany.
W Twoim przypadku
grzeboloo, na wszystkich wtryskach masz jednakową rezystancje co świadczy o ich sprawności. Drobne wahania w rezystancji rzędu kilku dziesiętnych nie są powodem do niepokoju. Ważne jest aby wtrysk był czysty, szczelny i dawał ładną mgiełkę a nie sikał prosto.
Można to sprawdzić wykręcając listwę bez odłączania przewodów. kładziesz sobie listwę na silniku tak żebyś widział końcówki wszystkich wtrysków. Wtedy przekręcasz zapłon aby pompa paliwa nabiła ciśnienie w układzie i nie przekręcasz rozrusznika. Obserwujesz czy żaden wtrysk nie robi się mokry na końcu. jeśli wszystko jest ok to można teraz spróbować odpalić silnik. Najlepiej wziąść kogoś do pomocy żeby pokręcił rozrusznikiem kiedy Ty sobie spojrzysz jak pracują wtryski i czy dobrze rozpylają paliwo
Tyle można zrobić w domu w zakresie sprawdzania wtrysków