[V40 przedlift] wymiana tarcz z 256 na 281
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 458
- Rejestracja: 2 lis 2013, o 09:45
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- Rocznik: 1997
- wiek: 23
- Skąd jesteś?: Biała Podlaska
- imię: Mariusz
- Lokalizacja: Biała Podlaska
[V40 przedlift] wymiana tarcz z 256 na 281
Cześć. Chciałbym zasięgnąć porady czy się opłaca wymiana przednich tarcz i zacisków hamulcowych na poliftowe o wymiarze 281.
Bo cały zestaw tarcze + klocki + zaciski mogę mieć za grosze.
Co wy na taką wymianę ??
Bo cały zestaw tarcze + klocki + zaciski mogę mieć za grosze.
Co wy na taką wymianę ??
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [V40 przedlift] wymiana tarcz z 256 na 281
Pewnie że warto, jakby nie było więcej powierzchni hamującej
-
- PoTurbowany
- Posty: 917
- Rejestracja: 2 maja 2013, o 14:42
- Model: V40
- Silnik: B4194T
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Łódź
- imię: Adam
Re: [V40 przedlift] wymiana tarcz z 256 na 281
Z tego co wiem to nie tylko w poliftach były tarce 281, bo ja w przedliftowym T4 mam też 281, a na pewno skuteczność się poprawi
Keep Calm and Boost On
-
- Volvo Fan
- Posty: 1359
- Rejestracja: 12 sie 2013, o 14:55
- Model: M5
- Silnik: 5.0
- moc: 504
- Rocznik: 2006
- Skąd jesteś?: Opole
- imię: Krzys
Re: [V40 przedlift] wymiana tarcz z 256 na 281
No i felgi conajmniej 15"
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: [V40 przedlift] wymiana tarcz z 256 na 281
Jeżeli jest tylko możliwość to zmieniaj heble
-
- Początkujący
- Posty: 56
- Rejestracja: 16 kwie 2014, o 17:13
- Model: v40
- Silnik: 1800
- Rocznik: 1996
- Skąd jesteś?: wawa
- imię: maciek
Re: [V40 przedlift] wymiana tarcz z 256 na 281
wg mnie to nic nie da.
jesli kola sie blokują ze dziala abs to co dadzą wieksze tarcze?
Ja mam 281mm z przodu i z tylu 260mm i jakos super te hamulce to to nie są
dziwi mnie ze producent montowal do 98 r z przodu mniejsze tarcze od tylnich
jesli kola sie blokują ze dziala abs to co dadzą wieksze tarcze?
Ja mam 281mm z przodu i z tylu 260mm i jakos super te hamulce to to nie są
dziwi mnie ze producent montowal do 98 r z przodu mniejsze tarcze od tylnich
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: [V40 przedlift] wymiana tarcz z 256 na 281
Wszystko zależy od producenta i jakich użył materiałów. To że twój hebel jest kiepski może mieć wiele powodów: płyn hamulcowy, pęczniejące przewody elastyczne, pompa hamulcowa ....... itptadzio2299 pisze:wg mnie to nic nie da.
jesli kola sie blokują ze dziala abs to co dadzą wieksze tarcze?
Ja mam 281mm z przodu i z tylu 260mm i jakos super te hamulce to to nie są
dziwi mnie ze producent montowal do 98 r z przodu mniejsze tarcze od tylnich
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [V40 przedlift] wymiana tarcz z 256 na 281
i po temacietadzio2299 pisze:wg mnie to nic nie da.
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [V40 przedlift] wymiana tarcz z 256 na 281
Ktoś tu chyba opuszczał zajęcia z fizyki... Większe tarcze= większa powierzchnia tarcia= większa skuteczność. Do tego naciski powierzchniowe są mniejsze niż na mniejszej tarczy i przyłożona siła potrzebna do uzyskania takiej samej skuteczności jest mniejsza niż w przypadku mniejszych tarcz.tadzio2299 pisze:jesli kola sie blokują ze dziala abs to co dadzą wieksze tarcze?