Oj tak...ELIMINATOR pisze:Zaczyna się trolling
[s40 1,8 1998] Nie palił a teraz zapala
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Moderator
- Posty: 9095
- Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
- Model: Peugeot 508
- Silnik: 2.0 HDI
- moc: 180 KM
- Rocznik: 2017
- wiek: 36
- Skąd jesteś?: Siewierz
- imię: Mateusz
- Lokalizacja: Siewierz
Re: [s40 1,8 1998] Nie palił a teraz zapala
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [s40 1,8 1998] Nie palił a teraz zapala
Zapomniałem nagrał bym bym dzisiaj bo przeleciałem kawałek traski
Łoski sie wybiegały na autostradzie nawet sie zapomniałem i tak chwileczkę pod 180 sie poleciało a zadyszki nie dostały ..
Troling trolingiem
Niech właściciel problemów napisze czy ma umiejętności by cokolwiek zrobić samemu czy czeka na receptę i jechać do warsztatu by mu zrobili
Łoski sie wybiegały na autostradzie nawet sie zapomniałem i tak chwileczkę pod 180 sie poleciało a zadyszki nie dostały ..
Troling trolingiem
Niech właściciel problemów napisze czy ma umiejętności by cokolwiek zrobić samemu czy czeka na receptę i jechać do warsztatu by mu zrobili
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Turysta
- Posty: 28
- Rejestracja: 29 sie 2014, o 11:33
- Model: s40
- Silnik: 1998
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: polska
- imię: marcin
Re: [s40 1,8 1998] Nie palił a teraz zapala
No ok zrobić zrobie ale co jest zepsute bo kazdy gada co innego.
A siedzialem w 2 innych volvach i kazde miało tą przygazówę więc nie wierze że jej nie macie.
A siedzialem w 2 innych volvach i kazde miało tą przygazówę więc nie wierze że jej nie macie.
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [s40 1,8 1998] Nie palił a teraz zapala
U mnie we wszystkich samochodach jest ta "przygazówka", i w Volvo, BMW i Mitsu. To raczej będzie spowodowane silniczkiem krokowym który po rozruchu ma unormować wolne obroty. A co do trudności z odpaleniem to tak jak już koledzy wspomnieli, może to być spowodowane nieszczelnością w układzie zasilania gazem. Jak wiadomo, mieszanka benzyna i gaz razem nie jest dość łatwopalna tak jakby występował oddzielnie gaz czy benzyna.
-
- Turysta
- Posty: 28
- Rejestracja: 29 sie 2014, o 11:33
- Model: s40
- Silnik: 1998
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: polska
- imię: marcin
Re: [s40 1,8 1998] Nie palił a teraz zapala
Dobra nie chce trollować ale wcześniej ktos gadał ze to usterka i ze tak nie powinno być.
Mam też golfa i tam tej przygazówki nie ma ale ssanie jest, jezdzę tez dieslami to tam nie ma przygazówki a ssania tez nie ma odrazu są niskie obroty.
Mam też golfa i tam tej przygazówki nie ma ale ssanie jest, jezdzę tez dieslami to tam nie ma przygazówki a ssania tez nie ma odrazu są niskie obroty.
-
- Volvo Fan
- Posty: 1359
- Rejestracja: 12 sie 2013, o 14:55
- Model: M5
- Silnik: 5.0
- moc: 504
- Rocznik: 2006
- Skąd jesteś?: Opole
- imię: Krzys
Re: [s40 1,8 1998] Nie palił a teraz zapala
przygazówka ma być .
jeśli zdarza się problem na ciepłym to pasuje pod regulator ciśnienia paliwa lub czujnik temperatury . ciśnienie dałoby się na listwie sprawdzić nawet pompką do kół z ciśnieniomierzem od biedy . czujnik to by się już przydało miernik użyć albo interfejs do kompa i popatrzeć co się tam wyrabia .
jeśli zdarza się problem na ciepłym to pasuje pod regulator ciśnienia paliwa lub czujnik temperatury . ciśnienie dałoby się na listwie sprawdzić nawet pompką do kół z ciśnieniomierzem od biedy . czujnik to by się już przydało miernik użyć albo interfejs do kompa i popatrzeć co się tam wyrabia .