[V40 2.0T 2000r] Ciężko zapala na zimnym silniku
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [V40 2.0T 2000r] Ciężko zapala na zimnym silniku
Dokładnie ten czujnik w listwę daje Ci (powinien dawać) 3 bary. Rozumiem że silnik gasisz po jeździe na pb? i wtedy sprawdzasz. Czy może postoi Ci przez pewien czas (noc) i wtedy patrzysz?
-
- Turysta
- Posty: 32
- Rejestracja: 18 sty 2015, o 22:11
- Model: V40
- Silnik: 2.0T B4204T2
- moc: 160
- Rocznik: 2000
- wiek: 32
- Skąd jesteś?: Krotoszyn
- imię: Przemo
- Lokalizacja: Krotoszyn, Kalisz
Re: [V40 2.0T 2000r] Ciężko zapala na zimnym silniku
Hm sprawdzałem po zgaszeniu auta na gazie. W piątek jak wrócę do domu to zgaszę go na benzynie i rano w sobotę sprawdzę czy jeszcze jest ciśnienie. Jeżeli będzie znowu kilka bąbelków i zero ciśnienia to co mi podpowiesz? Pytałeś o silnik. Jest to B4204T2
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [V40 2.0T 2000r] Ciężko zapala na zimnym silniku
Sprawdzając na gazie nie ma opcji żebyś miał ciśnienie na listwie. Możesz sprawdzić bez odpalania nawet po zgaszeniu z gazu. Przekręć kluczyk i usłyszysz jak pompka daje. Nie odpalaj i sprawdź na zaworku czy jest ciśnienie. W tym momencie przy sprawnym reduktorze ciśnienie musi być. Jeżeli nadal masz suszę nie odpalaj tylko przekręć kluczykiem 3-4 razy też bez odpalania (przekręć poczekaj aż pompka się wyłączy i czynność powtórz ) wtedy sprawdź na zaworku czy jest ciśnienie. I przy próbie odpalenia też proponuje kilkukrotne "przepompowanie" przed załączeniem rozrusznika.
A jeżeli to pomoże to już wiesz co padło
A jeżeli to pomoże to już wiesz co padło
-
- Turysta
- Posty: 32
- Rejestracja: 18 sty 2015, o 22:11
- Model: V40
- Silnik: 2.0T B4204T2
- moc: 160
- Rocznik: 2000
- wiek: 32
- Skąd jesteś?: Krotoszyn
- imię: Przemo
- Lokalizacja: Krotoszyn, Kalisz
Re: [V40 2.0T 2000r] Ciężko zapala na zimnym silniku
Czujnik ciśnienia ten 3 bary Dzięki. Masz u mnie piwko a forum jest świadkiem. Musze to zrobić bo w końcu zajade rozrusznik. Te czujniki są chyba ze złota sądząc po cenie. 600 nówka, 200 używka ale troche się boje używek
Znalazłem filmik w sieci który chyba mi powinien pomóc jak będę wymieniał na używkę
https://www.youtube.com/watch?v=T2lQvmy1eLw" onclick="window.open(this.href);return false;
Znalazłem filmik w sieci który chyba mi powinien pomóc jak będę wymieniał na używkę
https://www.youtube.com/watch?v=T2lQvmy1eLw" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [V40 2.0T 2000r] Ciężko zapala na zimnym silniku
U mnie w galerii możesz zobaczyć jak wygląda troszkę nieseryjny regulator
http://v40.info.pl/vovol-t4-t1759-140.html" onclick="window.open(this.href);return false; (str 15chyba?)
http://v40.info.pl/vovol-t4-t1759-140.html" onclick="window.open(this.href);return false; (str 15chyba?)
-
- Moderator
- Posty: 265
- Rejestracja: 15 paź 2013, o 10:41
- Model: V40 + LPG W BUDOWIE + V70 2,5T LPG
- Silnik: B4204T / B5244T
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Otwock
- imię: Kamil
Re: [V40 2.0T 2000r] Ciężko zapala na zimnym silniku
Nie czujnik tylko regulator ciśnienia paliwa.Yaro pisze:Dokładnie ten czujnik w listwę daje Ci (powinien dawać) 3 bary.
A jeśli chodzi o ścisłość to nie 3 bary a 3,09bara
U mnie chyba to samo siedzi bo wszystko inne już sprawdzałem
No jak nie - przecież domyślnie nawet podczas pracy silnika na LPG pompa paliwa działa i na listwie paliwowej powinno być ciśnienie.Yaro pisze:Sprawdzając na gazie nie ma opcji żebyś miał ciśnienie na listwie.
monoworld pisze:Te czujniki są chyba ze złota sądząc po cenie. 600 nówka, 200 używka ale troche się boje używek
Regulator ciśnienia paliwa nowy można zanabyć za ok 350pln
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [V40 2.0T 2000r] Ciężko zapala na zimnym silniku
Nie wiem czy tak jest jak piszesz. W poprzedniej V-ce pompka paliwowa nie działała mi jak chodził na gazie. Może jest to zależne od rodzaju instalacji gazowej ? Nie wiem nie znam się za bardzo na "gazach"Chalski pisze:No jak nie - przecież domyślnie nawet podczas pracy silnika na LPG pompa paliwa działa i na listwie paliwowej powinno być ciśnienie
Źle napisałem sorkiChalski pisze:Yaro napisał(a):
Dokładnie ten czujnik w listwę daje Ci (powinien dawać) 3 bary.
Nie czujnik tylko regulator ciśnienia paliwa.
-
- Turysta
- Posty: 32
- Rejestracja: 18 sty 2015, o 22:11
- Model: V40
- Silnik: 2.0T B4204T2
- moc: 160
- Rocznik: 2000
- wiek: 32
- Skąd jesteś?: Krotoszyn
- imię: Przemo
- Lokalizacja: Krotoszyn, Kalisz
Re: [V40 2.0T 2000r] Ciężko zapala na zimnym silniku
Nie to moja wina. Ja napisałem czujnik a nie Yaro. Kolega Yaro na mój język tłumaczy. W weekend biorę się za ten samochód bo robi sie mało zabawnie. Kilka dłuższych tras mnie czeka w tym jedna do Bydgoszczy więc auto musi być gotowe. Sprawdzę to ciśnienie na listwie, zgaszę go na PB i zerknę od razu, ale czuję że ciśnienie będzie, bo po minucie normalnie pali. Po 20 minutach gdzie spada ciśnienie do 0 Bara silnik musi dopompować sobie około 3 barów ciśnienia paliwa na listwie aby odpalić. Po 20 minutach następne odpalenie udaje się po 10 sekundach bo ciśnienie na wtryskach jest za małe i po 2, 3 sekundach kręcenia już jest zalany. Dobrze rozumuję?
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [V40 2.0T 2000r] Ciężko zapala na zimnym silniku
Zrób prosty test. Na zimnym jeśli ciężko odpala to po prostu kilka razy włącz i wyłącz zapłon tak aby pompka dopompowała paliwa na listwę i wtedy spróbuj odpalić. Jeśli będzie ok to można przejść do sprawdzenia regulatora który może puszczać albo wtryskiwaczy które też mogą być nieszczelne i puszczać paliwo w kolektor. Wtryskiwacze najlepiej z całą listwą odkręcić od kolektora i sprawdzić czy przypadkiem przez któryś nie ucieka paliwo.
-
- Turysta
- Posty: 32
- Rejestracja: 18 sty 2015, o 22:11
- Model: V40
- Silnik: 2.0T B4204T2
- moc: 160
- Rocznik: 2000
- wiek: 32
- Skąd jesteś?: Krotoszyn
- imię: Przemo
- Lokalizacja: Krotoszyn, Kalisz
Re: [V40 2.0T 2000r] Ciężko zapala na zimnym silniku
Nic to nie dało bo kilkukrotnie cofałem stacyjkę i na listwie zerowe ciśnienie a przed listwa jak odepne od regulatora to aż tryska na boki. Kupiłem dzisiaj regulator za bardzo dobrą cenę i jutro bede testował. Od tego odpalania zajechałem rozrusznik i tez dzisiaj musiałem go kupić. Przy okazji stały jeszcze 4 takie volvo v40 to wzialem co potrzebne Światynia czesci w wielkopolskim