[V40 99 1.9 Di] Maglownica
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Volvo Fan
- Posty: 5654
- Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
- Model: S40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Wasosz
- imię: Grzegorz
Re: [V40 99 1.9 Di] Maglownica
Obejmy zostawiałem tylko na górnych śrubach, dolne całkiem wykręcone. Przy każdym sprawdzeniu magiel musi być przykręcony jak do jazdy. Jak zostawisz go luzem to przy skręcaniu kierownicą możesz coś urwać, np. przewody od wspomagania.
-
- Volvo Fan
- Posty: 2253
- Rejestracja: 27 sty 2015, o 23:43
- Model: s60/v40
- Silnik: 2,5t/1.9Di
- moc: 210KM/95KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 28
- Skąd jesteś?: Przemysl
- imię: Kamil
Re: [V40 99 1.9 Di] Maglownica
A i jeszcze to ze za ciężko chodzi po do kręceniu to steietdziles na zapalonym silniku jak wspomaganie działa czy na zgaszonym?
EGR OFF, AFN 205, Doładowanie 1.2b,
-
- Volvo Fan
- Posty: 5654
- Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
- Model: S40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Wasosz
- imię: Grzegorz
Re: [V40 99 1.9 Di] Maglownica
Pamiętam, że jak dokręcałem śrubę regulacyjną w moim byłym Volvo 940, to wystarczyło tylko odpowiednio dokręcić i kierownica kręciła się bez problemu. Śruby w żaden sposób nie zabezpieczałem i było w porządku. Z tego co zauważyłem to przynajmniej w mojej s40 wspomaganie dość ciężko pracuje, a jestem już po wymianie pompy wspomagania bo padła, i każde dokręcenie śruby na maglu jest odczuwalne. Czytałem o wspomaganiu na innych forach i ludzie się wypowiadali, że tak po prostu jest.
-
- Volvo Fan
- Posty: 5654
- Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
- Model: S40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Wasosz
- imię: Grzegorz
Re: [V40 99 1.9 Di] Maglownica
Sprawdzałem i na zapalonym i na zgaszonym, ale nawet na zapalonym czuć było ten opór
-
- Volvo Fan
- Posty: 2253
- Rejestracja: 27 sty 2015, o 23:43
- Model: s60/v40
- Silnik: 2,5t/1.9Di
- moc: 210KM/95KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 28
- Skąd jesteś?: Przemysl
- imię: Kamil
Re: [V40 99 1.9 Di] Maglownica
Ta śrubę prawa dolna żeby odkręcić to sciagales drążek od lewarka czy tak małymi ruchami kreciles? Moja grzechotka nawet nie przeskoczy przy takim ruchu.
EGR OFF, AFN 205, Doładowanie 1.2b,
-
- Volvo Fan
- Posty: 5654
- Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
- Model: S40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Wasosz
- imię: Grzegorz
Re: [V40 99 1.9 Di] Maglownica
no niestety musiałem go odkręcić, ale nie ma z tym problemów. Odkręcasz nakrętkę, śrubę wyjmujesz i drążek puszczasz luźno na ziemię, dostęp jest dużo lepszy
-
- Volvo Fan
- Posty: 2253
- Rejestracja: 27 sty 2015, o 23:43
- Model: s60/v40
- Silnik: 2,5t/1.9Di
- moc: 210KM/95KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 28
- Skąd jesteś?: Przemysl
- imię: Kamil
Re: [V40 99 1.9 Di] Maglownica
Okey juz wszystko wiem . Dzięki wielkie za pomoc
EGR OFF, AFN 205, Doładowanie 1.2b,
-
- Volvo Fan
- Posty: 5654
- Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
- Model: S40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Wasosz
- imię: Grzegorz
Re: [V40 99 1.9 Di] Maglownica
Pamiętaj tylko odkręcić śrubę na wybieraku przy skrzyni, a nie regulacyjną na rurce drążka, bo będziesz musiał na nowo regulować wsteczny i 5
-
- Volvo Fan
- Posty: 2253
- Rejestracja: 27 sty 2015, o 23:43
- Model: s60/v40
- Silnik: 2,5t/1.9Di
- moc: 210KM/95KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 28
- Skąd jesteś?: Przemysl
- imię: Kamil
Re: [V40 99 1.9 Di] Maglownica
Gregor a jak ustawić wsteczny i 5 bo mimo wszystko mi się rozjechalo?
EGR OFF, AFN 205, Doładowanie 1.2b,
-
- Volvo Fan
- Posty: 5654
- Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
- Model: S40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Wasosz
- imię: Grzegorz
Re: [V40 99 1.9 Di] Maglownica
No tutaj to jest trochę zabawy, ale nie jest trudne. Najlepiej zrobić to na podnośniku lub kanale i we dwie osoby (szybciej), ale jak nie masz to wystarczą ci jakieś najazdy. Jak już auto masz wyżej wchodzisz pod spód, luzujesz śrubę zaciskową przy regulacji (nie przy wybieraku skrzyni, ta musi być prawidłowo przykręcona), ustawiasz wstępnie jakąś pozycję i w kabinie sprawdzasz lewarkiem zmiany biegów jak wchodzą ci wsteczny i 5. Jeżeli któryś z tych biegów ci nie wchodzi lub haczy przy włączaniu, luzujesz śrubę i przekręcasz w odpowiednią stronę drążek który łączy się z wybierakiem skrzyni względem rurki od lewarka trochę, nie za dużo, skręcasz i ponownie sprawdzasz. Za którymś razem na pewno będzie dobrze. Jak już mówiłem, regulacja nie jest skomplikowana, ale dla jednej osoby jest trochę zabawy.