[S40 1.9D 95KM] Check Engine, brak mocy
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Volvo Fan
- Posty: 2253
- Rejestracja: 27 sty 2015, o 23:43
- Model: s60/v40
- Silnik: 2,5t/1.9Di
- moc: 210KM/95KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 28
- Skąd jesteś?: Przemysl
- imię: Kamil
Re: [ V40 1.9 DI 95 KM ] Brak mocy podczas ruszania.
Check się zaświecil? Jeśli sprzęgło wie slizgalo to albo wypaćkał tarcze lub docisk czymś albo coś jest źle złożone. Jeśli brak mocy, a po ruszeniu filtra wróciła to sprawdzaj cały dolot,musiał go ściągać przy zdjęciu skrzyni.
EGR OFF, AFN 205, Doładowanie 1.2b,
-
- Turysta
- Posty: 24
- Rejestracja: 2 cze 2018, o 08:33
- Model: V40
- Silnik: 1.9 DI
- moc: 95
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Zgierz
- imię: Dawid
Re: [ V40 1.9 DI 95 KM ] Brak mocy podczas ruszania.
Sprzęgło dziś wymienione, więc łapało albo za nisko, albo za wysoko, stąd efekt "ślizgania się". Ale z tym dolotem, to dzięki, jutro będziemy badać dalej.lebek89 pisze:Check się zaświecil? Jeśli sprzęgło wie slizgalo to albo wypaćkał tarcze lub docisk czymś albo coś jest źle złożone. Jeśli brak mocy, a po ruszeniu filtra wróciła to sprawdzaj cały dolot,musiał go ściągać przy zdjęciu skrzyni.
-
- Volvo Fan
- Posty: 2253
- Rejestracja: 27 sty 2015, o 23:43
- Model: s60/v40
- Silnik: 2,5t/1.9Di
- moc: 210KM/95KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 28
- Skąd jesteś?: Przemysl
- imię: Kamil
Re: [S40 1.9D 95KM] Check Engine, brak mocy
Nie doczytałem w temacie, że check się pojawił. Sprawdź wtyczkę na przepływce.
EGR OFF, AFN 205, Doładowanie 1.2b,
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 kwie 2018, o 09:01
- Model: V40
- Silnik: 1.9TD 95KM
- moc: 95KM
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Rzeszow
- imię: L
[V40 1.9TD 95KM 99r] Brak mocy(zapowietrzony?)
Witam,
pękł mi gumowy wężyk paliwowy(ten który idzie do pompy), stwierdziłem, że sam wymienię i udało się, ale po wymianie auto pali, ale kompletnie nie ma mocy. Specem nie jestem, ale przypuszczam, że jest zapowietrzony. Byłby ktoś na tyle uprzejmy, żeby poradzić mi w jaki sposób to odpowietrzyć?
Pozdrawiam
pękł mi gumowy wężyk paliwowy(ten który idzie do pompy), stwierdziłem, że sam wymienię i udało się, ale po wymianie auto pali, ale kompletnie nie ma mocy. Specem nie jestem, ale przypuszczam, że jest zapowietrzony. Byłby ktoś na tyle uprzejmy, żeby poradzić mi w jaki sposób to odpowietrzyć?
Pozdrawiam
-
- Volvo Fan
- Posty: 2285
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 21:31
- Model: S40
- Silnik: D4192T3
- moc: 115
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Lubuskie
- imię: Lukasz
Re: [V40 1.9TD 95KM 99r] Brak mocy(zapowietrzony?)
Zapowietrzony to nie jest bo jak odpala normalnie jakie masz objawy ?
Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L01 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L01 przy użyciu Tapatalka
Była sobię V40-stka,a teraz jest S40-stka
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 kwie 2018, o 09:01
- Model: V40
- Silnik: 1.9TD 95KM
- moc: 95KM
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Rzeszow
- imię: L
Re: [V40 1.9TD 95KM 99r] Brak mocy(zapowietrzony?)
Kompletny brak mocy, tak jakby był w trybie awaryjnym, ale check engine się nie świeci. Na wolnych obrotach chodzi równo, ale na wyższe się wkręca z opóźnieniem, przy próbie jazdy się w ogóle nie zbiera.
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [S40 1.9D 95KM] Check Engine, brak mocy
odkręć delikatnie przewody przy wtryskach i odpalaj, następnie do oblukania pompka przy filtrze paliwa i na koniec smok w baku pewnie zatkany i to pewnie będzie to.
v40-s40-czyszczenie-smoka-i-zbiornika-paliwa-t1241.html" onclick="window.open(this.href);return false;
v40-s40-czyszczenie-smoka-i-zbiornika-paliwa-t1241.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 kwie 2018, o 09:01
- Model: V40
- Silnik: 1.9TD 95KM
- moc: 95KM
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Rzeszow
- imię: L
Re: [S40 1.9D 95KM] Check Engine, brak mocy
Dzięki za przeniesienie do właściwego wątku i za odpowiedzi.
Check engine jednak się zapala przy ok. 2,5tys. obrotów. Jutro coś będę działał, bo się ściemniło. Kurcze tam do tego filtra to jest dramatyczny dostęp, poniżej wrzucę fotkę, który konkretnie wężyk zmieniałem, żeby była pewność.
Wiem, że nie jest wciśnięty na maxa, ale na tym mrozie nie mogłem więcej wcisnąć nie ryzykując pęknięciem tej plastikowej rurki.
Check engine jednak się zapala przy ok. 2,5tys. obrotów. Jutro coś będę działał, bo się ściemniło. Kurcze tam do tego filtra to jest dramatyczny dostęp, poniżej wrzucę fotkę, który konkretnie wężyk zmieniałem, żeby była pewność.
Wiem, że nie jest wciśnięty na maxa, ale na tym mrozie nie mogłem więcej wcisnąć nie ryzykując pęknięciem tej plastikowej rurki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Volvo Fan
- Posty: 2285
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 21:31
- Model: S40
- Silnik: D4192T3
- moc: 115
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Lubuskie
- imię: Lukasz
Re: [S40 1.9D 95KM] Check Engine, brak mocy
Ty a może zacięki przewód dałeś
Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L01 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L01 przy użyciu Tapatalka
Była sobię V40-stka,a teraz jest S40-stka
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 kwie 2018, o 09:01
- Model: V40
- Silnik: 1.9TD 95KM
- moc: 95KM
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Rzeszow
- imię: L
Re: [S40 1.9D 95KM] Check Engine, brak mocy
No możliwe, że odrobinę węższy(z milimetr), ale tamten w sumie był sparciały całkiem, także ciężko powiedzieć. W sklepie powiedziałem średnicę i do czego ten wężyk oj mi dali ten. Nie darłem "na chama" do końca, bo się bałem, że mi ta plastikowa rurka pęknie na tym mrozie. Zapalił moment, może z 5s pokręciłem i złapał, później już normalnie pali od strzała, tyle że tej mocy nie ma.. Nic praktycznie poza tym przewodem nie ruszałem, tylko pokrywke obudowy filtra powietrza ściągnąłem, żeby nie przeszkadzała i odpiąłem kostkę od przepływomierza na moment(przypięta dobrze, sprawdzałem).