[1,9 TD 90KM] chyba się skończył
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 311
- Rejestracja: 4 lut 2014, o 16:20
- Model: v40
- Silnik: 1,9TD 90 KM
- Rocznik: 1997
- Skąd jesteś?: Janów Lubelski
- imię: Rafal
[1,9 TD 90KM] chyba się skończył
Zerwał się pasek osprzętu, po wymianie kaplica. Nie chce palić, obroty falują jak głupie, nie trzyma ciśnienia, z rury wydechowej czarno. Tak jakby pompa wtryskowa się kończyła, na dodatek jak już z bólem dojechałem do domu, to na parkingu się przegrzał i wypluł około 1/3 płynu chłodniczego, jak już parkowałem....siąść i płakać
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [1,9 TD 90KM] chyba się skończył
Jak klin na kole od pompy wtryskowe? Rozbierales coś juz czy za bardzo możliwości brak? Jak sam pasek osprzętu padł a rozrządu nie ruszyło to powinno normalnie wszystko chodzić.
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
-
- Debeściak
- Posty: 311
- Rejestracja: 4 lut 2014, o 16:20
- Model: v40
- Silnik: 1,9TD 90 KM
- Rocznik: 1997
- Skąd jesteś?: Janów Lubelski
- imię: Rafal
Re: [1,9 TD 90KM] chyba się skończył
o jaki klin chodzi? nic jeszcze nie dotykałem, ale objawy typowe jakby pompa wtryskowa była mocno zapowietrzona, jakby nie dochodziło paliwo. Za cholerę nie trzymał obrotów, musiałem gazować ile wlezie, dobrze że do domu było bliziutko. Nie miał siły jechać, na zwykłym skrzyżowaniu po płaskiej drodze, nie miał siły z dwójki pojechać.
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [1,9 TD 90KM] chyba się skończył
Może nie jest tak źle, pasek wciągnęło w rozrząd i przeskoczył, a co do plynu zalać i obserwować - oczywiście po ustawieniu rozrządu
-
- Debeściak
- Posty: 311
- Rejestracja: 4 lut 2014, o 16:20
- Model: v40
- Silnik: 1,9TD 90 KM
- Rocznik: 1997
- Skąd jesteś?: Janów Lubelski
- imię: Rafal
Re: [1,9 TD 90KM] chyba się skończył
Trochę popatrzyłem - rozrząd cały, nic nie wciągnął na szczęście. Auto ostygło, zalałem nowym płynem, pochodził niecałe pół minuty, płyn wywaliło przez korek, dymi jak diabeł, silnikiem telepie....uszczelka pod głowicą?
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [1,9 TD 90KM] chyba się skończył
Jaki dym? A z tym klinem to na kole zebatym od pompy zrywa i mogą być problemy z praca silnika jeśli tylko lekko się przestawi, a nawet może to silnik unieruchomić.
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
-
- Volvo Fan
- Posty: 2253
- Rejestracja: 27 sty 2015, o 23:43
- Model: s60/v40
- Silnik: 2,5t/1.9Di
- moc: 210KM/95KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 28
- Skąd jesteś?: Przemysl
- imię: Kamil
Re: [1,9 TD 90KM] chyba się skończył
Nie mecz silnika bo ewidentnie coś jest przedstawione. Jak bym sprawdził znaki na kołach rozrządu, i ustawił pompę. Ewentualnie sprawdź czy przewodami przy pompie nie idzie powietrze.
Jaki kolor dymu? Jak temp na silniku?
Tapatalk
Jaki kolor dymu? Jak temp na silniku?
Tapatalk
EGR OFF, AFN 205, Doładowanie 1.2b,
-
- Debeściak
- Posty: 311
- Rejestracja: 4 lut 2014, o 16:20
- Model: v40
- Silnik: 1,9TD 90 KM
- Rocznik: 1997
- Skąd jesteś?: Janów Lubelski
- imię: Rafal
Re: [1,9 TD 90KM] chyba się skończył
od momentu kiedy awaria wystąpiła, do domu miałem jakieś 3 kilometry, zdążył opaść z sił, nie trzymał obrotów, temperatura doszła prawie że do czerwonego pola. Po ostygnięciu i zalaniu nowym płynem, nie patrzyłem już, bo zaczął płyn sadzić spod korka po 15 sekundach od uruchomienia, więc go zgasiłem. Dymił na siwo, właściwie bardziej ten dym czarny niż biały
a jak to sprawdzić jak tego nie widać?Ewentualnie sprawdź czy przewodami przy pompie nie idzie powietrze.
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [1,9 TD 90KM] chyba się skończył
Kolega wyżej miał na myśli pewnie takie sprawdzenie jakbyś miał przewody przezroczyste. Jak płyn wali po odpaleniu i o czekania chwili to bym szykował się na UPG
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
-
- Debeściak
- Posty: 311
- Rejestracja: 4 lut 2014, o 16:20
- Model: v40
- Silnik: 1,9TD 90 KM
- Rocznik: 1997
- Skąd jesteś?: Janów Lubelski
- imię: Rafal
Re: [1,9 TD 90KM] chyba się skończył
był dziś mechanior, popatrzył, pooglądał i jednoznacznie stwierdził że UPG poszło i wogóle głowica w nienajlepszym stanie. Do sprawdzenia jeszcze rozrząd czy nie przeskoczył...Jak zaczęliśmy rozmawiać o kosztach, to wyszło że może lepiej kupić drugi silnik....