[v40 2.0 T4 2001r] Szarpie i wkręca się do 4tyś. na PB
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 27 sie 2015, o 21:36
- Model: v40
- Silnik: 2.0 t4
- moc: 200
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Olsztyn
- imię: Daniel
[v40 2.0 T4 2001r] Szarpie i wkręca się do 4tyś. na PB
Wstalem rano odpalilem ruszam a tu szarpanie jak by cewke przebijalo, pomyslalem ze to wina nowej instalacji gazowej kme nevo ktora testuje (badziew). Czym predzej do garage wyciagam kme podpinam staga i co? dalej szarpie troche mniej ale jednak, przelaczam na benze pedal w podloge a tu zdziwienie wkerca sie do 4000rpm i nie jedzie check miga wywala wypadanie zaplonow. Wymiana swiec (cholernie drogie) podmianka cewek i przewodow od kolegi z 2.0 i dalej to samo... Sprawdzilem sonde jest ok, turbo tez pompuje, czujniki temperatur w elemie pokazuja prawde. Kurcze pokonczyly mi sie pomysly co to moze byc... Mial moze ktos podobna akcje z autem? HELP
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: szarpie i kreci sie tylko do 4000
Siema, popraw temat proszę.
Wysłane z mojego GT-I9300
Wysłane z mojego GT-I9300
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [v40 2.0 T4 2001r] Szarpie i wkręca się do 4tyś. na PB
Akcji żadnej nie miałem. Ale za wypadanie zapłonów odpowiadać może lambda i czujnik położenia wału. Dodatkowo do przeglądu przewody odpowiedzialne za ciśnienie w dolocie(szczelność) i ostatecznie ciśnienie paliwa (regulator + pompa)
Ten ostatni bym pominął, bo pisałeś że takie same objawy są na LPG.
Ten ostatni bym pominął, bo pisałeś że takie same objawy są na LPG.
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: [v40 2.0 T4 2001r] Szarpie i wkręca się do 4tyś. na PB
Ja bym nie ufał tym przewodom i cewkom od kolegi. Ma on u siebie gaz?
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 27 sie 2015, o 21:36
- Model: v40
- Silnik: 2.0 t4
- moc: 200
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Olsztyn
- imię: Daniel
Re: [v40 2.0 T4 2001r] Szarpie i wkręca się do 4tyś. na PB
U kolegi nie szarpie i dziala poprawnie to niby dlaczego mam nie ufac?
Kolega Yaro podsuna mi pomysl z czujnikiem walu to moze byc wlasnie to albo walka rozrzadu. Trzeba to sprawdzic.
Kolega Yaro podsuna mi pomysl z czujnikiem walu to moze byc wlasnie to albo walka rozrzadu. Trzeba to sprawdzic.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [v40 2.0 T4 2001r] Szarpie i wkręca się do 4tyś. na PB
Świece nie takie strasznie drogie choć nie są po 8 zł szt ...
Sprawdz połączenia gazowych kabli z ecu a konkretnie obwód emulatora wtrysków .
czy tam się coś nie porobiło skoro piszesz o testach
Sprawdz wtyczki co idą na cewki choć to jeszcze za wcześnie by Ci padły a pamiętaj że świece mamy inne niż w N/A kable czy cewki mogą działać poprawnie w N/a ale przy pamiętaj że my mamy prawie 2x tyle paliwa w komorze spalania to i iskra musi być mocniejsza --a przynajmniej zdrowa
Sprawdz połączenia gazowych kabli z ecu a konkretnie obwód emulatora wtrysków .
czy tam się coś nie porobiło skoro piszesz o testach
Sprawdz wtyczki co idą na cewki choć to jeszcze za wcześnie by Ci padły a pamiętaj że świece mamy inne niż w N/A kable czy cewki mogą działać poprawnie w N/a ale przy pamiętaj że my mamy prawie 2x tyle paliwa w komorze spalania to i iskra musi być mocniejsza --a przynajmniej zdrowa
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 27 sie 2015, o 21:36
- Model: v40
- Silnik: 2.0 t4
- moc: 200
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Olsztyn
- imię: Daniel
Re: [v40 2.0 T4 2001r] Szarpie i wkręca się do 4tyś. na PB
Kombinowałem sprawdzałem i skończyło się paliwo wiec pojechałem zatankować po powrocie ze stacji coś stukać w silniku zaczęło tak w okolicy wydechowego walka rozrządu przy czwartym garku tak jak byście wzięli pręt i stukali w wałek. Jak wkreca sie na obroty to stuka coaz czesciej a jak zchodzi z obrotow to cisza. Pociekł olej z okolic kola zmiennej fazy po wykręceniu świec czwarta lekko czarniejsza od pozostałych, ciśnienia wszędzie po 10. Czy mogę podejrzewać że padło koło zmiennej fazy i stąd problem z tym szarpaniem,brakiem mocy i stukaniem?
Blokady rozrządu już załatwiłem, był by ktoś tak dobry i powiedział skąd ściągnąć manuala bo już raz rozrząd robiłem i wolę teraz to zrobić z książką.
Tyle serca już raz włożyłem żeby uszczelnić pokrywę zaworów i wymienić rozrząd i widzę że jeszcze raz mnie to czeka Czuje że te moje volvo bardzo mnie nie lubi...
Blokady rozrządu już załatwiłem, był by ktoś tak dobry i powiedział skąd ściągnąć manuala bo już raz rozrząd robiłem i wolę teraz to zrobić z książką.
Tyle serca już raz włożyłem żeby uszczelnić pokrywę zaworów i wymienić rozrząd i widzę że jeszcze raz mnie to czeka Czuje że te moje volvo bardzo mnie nie lubi...
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: [v40 2.0 T4 2001r] Szarpie i wkręca się do 4tyś. na PB
Pewnie umarł popychacz. Jest tutaj temat jak się obchodzić z popychaczami hydraulicznymi przed ich montażem. Musisz je w imadle pomału ścisnąć i wypłynie z nich olej.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 27 sie 2015, o 21:36
- Model: v40
- Silnik: 2.0 t4
- moc: 200
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Olsztyn
- imię: Daniel
Re: [v40 2.0 T4 2001r] Szarpie i wkręca się do 4tyś. na PB
Nie mam popychaczy chydraulicznych.
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [v40 2.0 T4 2001r] Szarpie i wkręca się do 4tyś. na PB
progaz pisze:ciśnienia wszędzie po 10
Albo coś kręcisz, albo sprzęt do mierzenia masz zwalony. Ciśnienia na cyl. masz dużo za duże.Na focie masz wartość jaką powinna mieć.
progaz pisze:Nie mam popychaczy chydraulicznych.
A jakie?