Trasa do Świnoujścia (640 km) dwa postoje, turbo na 2-2,5k RPM, 120-140/h i wszystko dobrze
Trasa do Warszawy jeden postój i nagle ok 130 km przed Warszawą obroty spadają do "silnikowych" poniżej 2 tys, prędkość oczywiście też, ze 120 do 90 ( plus minus ). Wystarczyło ( w moim przypadku ) pojechać złą drogą i stanąć na Ursynowie w korku - nagle...odzyskałem turbinę
Na ostatnim warszawskim zlocie kolega Yaro mi powiedział, że coś mogło się przytkać ( wyleciało mi ze łba co to było )...
Czyszczenie EGR się przyda?
P.S. już się tak nie dzieje
[V40 1.9D 2001] czasami brak turbo
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [V40 1.9D 2001] czasami brak turbo
Mówiłem o zaworze WG, inaczej aktuatorze. Ajgor13, jeśli chcesz mam na luzie wskaźnik doładowania. Byś sobie podpiął, polatał autem i zobaczył fizycznie jak to wygląda z ciśnieniem u Ciebie.
I bardzo dobrze . Ale wgląd na doładowanie to dobra rzecz. Tym bardziej w naszych lekko wiekowych autkachAjgor13 pisze:P.S. już się tak nie dzieje
-
- Volvo Fan
- Posty: 1862
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 18:09
- Model: V40
- Silnik: D4192T4
- moc: 102
- Rocznik: 2001
- wiek: 23
- Skąd jesteś?: Warszawa
- imię: Igor
Re: [V40 1.9D 2001] czasami brak turbo
Yaro o no to tak jak myślałem, że coś na "p"
To już na PW się zgadamy co do terminu
To już na PW się zgadamy co do terminu