[S40 T4 98'] Drżenie kierownicy i budy powyżej 80km/h
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [S40 T4 98'] Drżenie kierownicy i budy powyżej 80km/h
E... pisane było. A czemu tak wyszło to ch.... wie. Ważne ZR juz sprostowanie
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [S40 T4 98'] Drżenie kierownicy i budy powyżej 80km/h
Wczoraj dzięki uprzejmości kolegi Yaro pomierzyliśmy podejrzaną zwrotnicę z piastą i wyszło gdzie tolerancja jest +/-0,02mm bicia piasty o wiele za dużo dochodzi do 0,15mm. Więc dzisiaj wypad na szrot z miernikiem w ręku w poszukiwaniu innej ale dobrej.
Pomierzyłem dziś drugą stronę i tam jest mniej więcej w okolicach +/-0,02-0,03 więc jest można powiedzieć OK
Pomierzyłem dziś drugą stronę i tam jest mniej więcej w okolicach +/-0,02-0,03 więc jest można powiedzieć OK
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [S40 T4 98'] Drżenie kierownicy i budy powyżej 80km/h
No dobra zwrotnica z piastą zakupiona, jutro pożądne czyszczenie z rdzy i pomiary czy jest prosta (mam 10 dni na zwrot).
Siedziałem i wybierałem bo mieli same zwrotnice pod przegub z 25 zębami a w T4 jest na 26 zębów. To samo co w niektórych Dieslach.
Teraz pytanie co radzicie czy przełożyć samą piastę do mojej zwrotnicy gdzie mam nowe łożysko czy przekładać całość ale i tak w tą zwrotnice co kupiłem muszę zainwestować w nowe łożysko ewentualnie wycisnąć swoje i w nią wprasować.
Wysłane z Sony XPERIA M4 Aqua
Siedziałem i wybierałem bo mieli same zwrotnice pod przegub z 25 zębami a w T4 jest na 26 zębów. To samo co w niektórych Dieslach.
Teraz pytanie co radzicie czy przełożyć samą piastę do mojej zwrotnicy gdzie mam nowe łożysko czy przekładać całość ale i tak w tą zwrotnice co kupiłem muszę zainwestować w nowe łożysko ewentualnie wycisnąć swoje i w nią wprasować.
Wysłane z Sony XPERIA M4 Aqua
-
- Volvo Fan
- Posty: 2253
- Rejestracja: 27 sty 2015, o 23:43
- Model: s60/v40
- Silnik: 2,5t/1.9Di
- moc: 210KM/95KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 28
- Skąd jesteś?: Przemysl
- imię: Kamil
Re: [S40 T4 98'] Drżenie kierownicy i budy powyżej 80km/h
A w jaki sposób wyciagniesz stare łożysko w całości ? bo ja nie potrafię mi się zawsze rozwala. Załóż na próbę druga całą na starym.
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
EGR OFF, AFN 205, Doładowanie 1.2b,
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [S40 T4 98'] Drżenie kierownicy i budy powyżej 80km/h
Normalnie na prasie W tej piaście łożysko jest do wymiany tak na 50% a nie chcę robić tej samej roboty dwa razy. Tylko zrobić i zapomnieć
Wysłane z Sony XPERIA M4 Aqua
Wysłane z Sony XPERIA M4 Aqua
-
- Volvo Fan
- Posty: 2253
- Rejestracja: 27 sty 2015, o 23:43
- Model: s60/v40
- Silnik: 2,5t/1.9Di
- moc: 210KM/95KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 28
- Skąd jesteś?: Przemysl
- imię: Kamil
Re: [S40 T4 98'] Drżenie kierownicy i budy powyżej 80km/h
Ja mam wystawiona zwrotnice z dobrym łożyskiem trzeba było pisać to byś zaoszczedzil
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
EGR OFF, AFN 205, Doładowanie 1.2b,
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [S40 T4 98'] Drżenie kierownicy i budy powyżej 80km/h
No zdaża się ale jak ta będzie lipna to mam 10 dni na zwrot to odezwę się napewno.
Wysłane z Sony XPERIA M4 Aqua
Wysłane z Sony XPERIA M4 Aqua
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [S40 T4 98'] Drżenie kierownicy i budy powyżej 80km/h
Czujnikiem mikrometrycznym zegarowym do mierzenia bicia tarcz
-
- Volvo Fan
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 115KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
- imię: Lukasz
- Kontakt:
Re: [S40 T4 98'] Drżenie kierownicy i budy powyżej 80km/h
No to czym już wiemy, ale jak?turboni pisze:Czujnikiem mikrometrycznym zegarowym do mierzenia bicia tarcz