Wszelkie problemy z mechaniką
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
RIPPER
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: RIPPER » 24 maja 2016, o 21:03
tomi555 pisze:Aż jestem ciekaw z tym regulatorem a BMW - bo ma on przeciwną zasadę działania i szczerze wątpię, aby zapewniał parametry na listwie takie jak regulator OEM - jak ktoś dopasuje, to możemy sprawdzić AFR.
możemy hahah
a czemu ma odwrotną zasadę działania ?
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
Yaro
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Post
autor: Yaro » 24 maja 2016, o 21:36
RIPPER pisze:
a czemu ma odwrotną zasadę działania ?
Gdyż ma inny układ paliwowy. U nas nie ma przelewu z listwy i dobija ciśnienie do zadanego(czyli nabija do 3,09bar i więcej nie puszcza) a tamten jak jest większe ciśnienie od zadanego to wypuszcza. Może mało logicznie ale w miarę prosto myślę napisałem. Druga rzecz czy działa tylko na podciśnienie czy jest przystosowany do turbinki? Zadziała jak dmuchnie powyżej "0" ?
-
RIPPER
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: RIPPER » 24 maja 2016, o 21:53
np w nissanach są regulatory ciśnienia nie na początku co na końcu listwy paliwowej i regulator ma utrzymać ciśnienie w listwie i popuszczać do powrotu ,,
co przystosowania do nadciśnienia to wydaje mi się że to nie problem jeśli ma jakiś zapas bo silnik zasysając na wolnych zamyka jakby otwór stożkowy regulatora przy pełnym bucie podciśnienie spada do 0 a przy turbo przesuwa się jeszcze dalej jako że cały regulator to kawałek gumy i sprężynka to powinno dziać
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
turboni
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Post
autor: turboni » 24 maja 2016, o 21:55
Informację że działa znalazłem na innym forum poświęconym uturbionym volvo i pisała to osoba posiadająca T4.
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
-
RIPPER
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: RIPPER » 24 maja 2016, o 22:29
no to fajnie ...każdy pomysł jest ważny ,,bo ceny ori miażdżą system ..
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
NoViK
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Post
autor: NoViK » 25 maja 2016, o 08:00
-
turboni
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Post
autor: turboni » 25 maja 2016, o 08:20
No i git ja swój odbieram popołudniu
-
tomi555
- Debeściak
- Posty: 319
- Rejestracja: 29 lip 2013, o 06:15
- Model: v40
- Silnik: T4
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Krk
- imię: Marcin
Post
autor: tomi555 » 25 maja 2016, o 11:06
Działać pewnie będzie - ale jak? Jakie będą korekty, jaki skład mieszanki przy WOT (bo przy closeloop sobie sonda korektami doreguluje) - jestem mocno ciekawy...
Ja też miałem zamiar wrzucić regulator z bmw - e46 chyba 2,8 (lezy w domu) ale jak przeanalizowałem temat to odpuściłem - ale może się myliłem...
Czekam z niecierpliwością na test.
Strojenie LPG , AFR - Innovate LM2 + OBD
-
KRUGER
- Turysta
- Posty: 25
- Rejestracja: 6 mar 2016, o 15:13
- Model: v40
- Silnik: 2.0t
- moc: 163
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: zachodniopomorskie
- imię: Krzysztof
Post
autor: KRUGER » 4 cze 2016, o 23:44
Panowie i jak działa? temat ucichł?
-
NoViK
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Post
autor: NoViK » 5 cze 2016, o 08:41
Mało czasu miałem na zabawy ale u mnie regulator nie puścił paliwa na listwe wtryskowa. Obawiam się że to może być wina regulatora za pompą. Jak go usunę to wstawię znowu ten.
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka