[T4 1.9T 200KM 98r.] Aktuator
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Początkujący
- Posty: 55
- Rejestracja: 16 lut 2015, o 22:31
- Model: V40
- Silnik: 1.9T
- moc: 200
- Rocznik: 1998
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Minsk_Mazowiecki
- imię: Tomasz
[T4 1.9T 200KM 98r.] Aktuator
Wiem że tematów o aktuatorze jest dużo ale chciałem się tylko upewnić.
Chcę z ebaya zamówić aktuator Kinugawa
Znalazłem kilka z opisami http://www.ebay.com/itm/111986457943?_t ... EBIDX%3AIT
No i te opisy są od 0,3 bar do 1.3 bar
teraz pytanie czy do mojego T4 wystarczy ten 0,3 co wrzuciłem linka? bo 0.9 nie ma takiego
Chcę z ebaya zamówić aktuator Kinugawa
Znalazłem kilka z opisami http://www.ebay.com/itm/111986457943?_t ... EBIDX%3AIT
No i te opisy są od 0,3 bar do 1.3 bar
teraz pytanie czy do mojego T4 wystarczy ten 0,3 co wrzuciłem linka? bo 0.9 nie ma takiego
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [T4 1.9T 200KM 98r.] Aktuator
to jest do 2,0 160 KM ..
pokop po necie kakao coś pisał chyba albo ktoś ..
pokop po necie kakao coś pisał chyba albo ktoś ..
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [T4 1.9T 200KM 98r.] Aktuator
Jak chcesz to mogę podać adres serwisu turbo z pod Wrocławia i oni mają. Sam kupowałem u nich i płaciłem za nowy 170 zł u nich.
Wysłane z Sony XPERIA M4 Aqua
Wysłane z Sony XPERIA M4 Aqua
-
- Początkujący
- Posty: 55
- Rejestracja: 16 lut 2015, o 22:31
- Model: V40
- Silnik: 1.9T
- moc: 200
- Rocznik: 1998
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Minsk_Mazowiecki
- imię: Tomasz
Re: [T4 1.9T 200KM 98r.] Aktuator
turboni, super jak możesz to podaj
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [T4 1.9T 200KM 98r.] Aktuator
Możesz spróbować u tego jegomościa. W ogłoszeniu masz nr tel.
http://olx.pl/oferta/turbosprezarka-tur ... 2b49a4a548" onclick="window.open(this.href);return false;
http://olx.pl/oferta/turbosprezarka-tur ... 2b49a4a548" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [T4 1.9T 200KM 98r.] Aktuator
P.P.H.U. TURBO Klaudia Potępa
Cieśle 14h, 56-400 Oleśnica
tel/fax. 713148811
tel.kom. 510157222
tel.kom. 502210667
tel.kom. 509852655
email: turbosprezarki1@wp.pl
http://www.turbo-sprezarki.com.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Tu kupowałem a razem z DV mieli nowy za 250 zł
Wysłane z Sony XPERIA M4 Aqua
Cieśle 14h, 56-400 Oleśnica
tel/fax. 713148811
tel.kom. 510157222
tel.kom. 502210667
tel.kom. 509852655
email: turbosprezarki1@wp.pl
http://www.turbo-sprezarki.com.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Tu kupowałem a razem z DV mieli nowy za 250 zł
Wysłane z Sony XPERIA M4 Aqua
-
- Początkujący
- Posty: 66
- Rejestracja: 26 wrz 2014, o 09:18
- Model: v40
- Silnik: B4194T
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: warszawa
- imię: adam
Re: [T4 1.9T 200KM 98r.] Aktuator
Tutaj było:RIPPER pisze:to jest do 2,0 160 KM ..
pokop po necie kakao coś pisał chyba albo ktoś ..
http://volvoturbo.pl/viewtopic.php?f=28&t=67" onclick="window.open(this.href);return false;
http://volvoturbo.pl/viewtopic.php?f=28&t=115" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak chcesz sobie kupić kinugawy do seriyjnych osiągów to bierz ten otwierający się przy najmniejszym ciśnieniu, ponieważ seria ma tak jak w poniższym linku wg. manuala volvo:
http://www.volvoturbo.pl/viewtopic.php?f=38&t=153" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam serdecznie
-
- Początkujący
- Posty: 55
- Rejestracja: 16 lut 2015, o 22:31
- Model: V40
- Silnik: 1.9T
- moc: 200
- Rocznik: 1998
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Minsk_Mazowiecki
- imię: Tomasz
Re: [T4 1.9T 200KM 98r.] Aktuator
Czyli jak rozumiem może być ten kinugawy bo Ja chce do serii.
Dzięki za pomoc wszystkim
Dzięki za pomoc wszystkim
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: [T4 1.9T 200KM 98r.] Aktuator
jelcyn masz tutaj info jak zabrać się za actuator http://v40.info.pl/actuator-regeneracja ... =aktuatora
Wystarczyło pogrzebać na forum. Ja regenerowałem swój actuator i Tomi555
Wystarczyło pogrzebać na forum. Ja regenerowałem swój actuator i Tomi555
tomi555 pisze:Zastosowałem membranę pochodzącą z aktuatora VNT turbiny z silnika AFN 1.9tdi
-
- Początkujący
- Posty: 55
- Rejestracja: 16 lut 2015, o 22:31
- Model: V40
- Silnik: 1.9T
- moc: 200
- Rocznik: 1998
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Minsk_Mazowiecki
- imię: Tomasz
Re: [T4 1.9T 200KM 98r.] Aktuator
Widziałem tematy dot. regeneracji ale mój średnio się nadaje do tego. Jest cały pordzewiały i nie wiem czy chce aż tak kombinować.
Wiem że często regenerowane są nawet lepsze niż oryginały. Problem też polega że Ja nie mam ani zaplecza z kluczami ani też smykałki (cierpliwości) do takich robót
Aby regenerować to najpierw musi mi ktoś wyciągnąć aktuator, sam próbowałem i nie wiem jak to odkręcić bo nie wiem jak tam jakiś klucz wsadzić no i potem ktoś mi by musiał to wmontować o regeneracji nie wspomnę.
Wiem że często regenerowane są nawet lepsze niż oryginały. Problem też polega że Ja nie mam ani zaplecza z kluczami ani też smykałki (cierpliwości) do takich robót
Aby regenerować to najpierw musi mi ktoś wyciągnąć aktuator, sam próbowałem i nie wiem jak to odkręcić bo nie wiem jak tam jakiś klucz wsadzić no i potem ktoś mi by musiał to wmontować o regeneracji nie wspomnę.