[v40 1.9D 115KM]Problem ze skręcaniem

Wszelkie problemy z mechaniką
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
PiotrekV40
Początkujący
Posty: 62
Rejestracja: 6 sie 2016, o 15:39
Model: V40
Silnik: 1,9 D
moc: 115 km
Rocznik: 2003
wiek: 20
Skąd jesteś?: Mielec
imię: PiotrekV40

[v40 1.9D 115KM]Problem ze skręcaniem

Post autor: PiotrekV40 » 18 sie 2016, o 23:43

Mam problem z maja v40 a przedstawia sie on tak ze gdy skrecam w prawo kierownica lubi sie poprostu zaciac i nie idzie ukrecic dzieje sie to gdy jade wolno na niskich obrotach w korku :-( :beg:

Awatar użytkownika
pajakk
Volvo Fan
Posty: 2631
Rejestracja: 23 lut 2014, o 23:33
Model: XC70
Silnik: 2
moc: KM
wiek: 1
Skąd jesteś?: PLONSK
imię: Jarek
Lokalizacja: PŁOŃSK

Re: Problem ze skrecaniem

Post autor: pajakk » 19 sie 2016, o 10:50

Uuuu
magiel ?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
qdlaty
Moderator
Posty: 9095
Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
Model: Peugeot 508
Silnik: 2.0 HDI
moc: 180 KM
Rocznik: 2017
wiek: 36
Skąd jesteś?: Siewierz
imię: Mateusz
Lokalizacja: Siewierz

Re: Problem ze skrecaniem

Post autor: qdlaty » 19 sie 2016, o 10:57

A w czym masz ten problem ze skręcaniem? Popraw proszę temat, tak jak powinien być.
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Polub nas na facebooku - Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Awatar użytkownika
Borysław
Volvo Fan
Posty: 4526
Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
Model: Laguna 3
Silnik: F4RT
moc: 170
Rocznik: 2008
wiek: 37
Skąd jesteś?: Siechnice
imię: Robert
Lokalizacja: Siechnice

Re: Problem ze skrecaniem

Post autor: Borysław » 19 sie 2016, o 21:01

Może zwyczajnie pompa wspomagania pada.
Obrazek

Moje Wozidełko
Poprzednie wozidło V40

Awatar użytkownika
lebek89
Volvo Fan
Posty: 2253
Rejestracja: 27 sty 2015, o 23:43
Model: s60/v40
Silnik: 2,5t/1.9Di
moc: 210KM/95KM
Rocznik: 2003
wiek: 28
Skąd jesteś?: Przemysl
imię: Kamil

Re: Problem ze skrecaniem

Post autor: lebek89 » 20 sie 2016, o 07:09

Jak nie idzie ukrecic to muzę być coś z maglem, wspomaganie jak by siadalo to raczej by ciężej kręcił ale kręcił.
EGR OFF, AFN 205, Doładowanie 1.2b,

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
wlocho1
Debeściak
Posty: 354
Rejestracja: 11 lut 2014, o 20:57
Model: V40
Silnik: D4192T3
moc: 115km
Rocznik: 2001
wiek: 23
Skąd jesteś?: Wlochy
imię: Irek

Re: [v40 1.9D 115KM]Problem ze skręcaniem

Post autor: wlocho1 » 20 sie 2016, o 11:46

Jak dla mnie to masz problemy z przedkladnia.

Awatar użytkownika
PiotrekV40
Początkujący
Posty: 62
Rejestracja: 6 sie 2016, o 15:39
Model: V40
Silnik: 1,9 D
moc: 115 km
Rocznik: 2003
wiek: 20
Skąd jesteś?: Mielec
imię: PiotrekV40

Re: [v40 1.9D 115KM]Problem ze skręcaniem

Post autor: PiotrekV40 » 20 sie 2016, o 14:40

Kurde co chwile cos wychodzi w tym moim Volvie :/

Awatar użytkownika
Yaro
Moderator
Posty: 8329
Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
Model: C30/V40
Silnik: D4164T/B5254T12
moc: 109/254
Rocznik: 2013
wiek: 38
Skąd jesteś?: NowaPogorzel
imię: Piotrek

Re: [v40 1.9D 115KM]Problem ze skręcaniem

Post autor: Yaro » 20 sie 2016, o 15:52

Nie narzekaj :lol1: 13-letnie auto to i coś musi co chwilę wyjść. Takie problemy to nie problemy :mrgreen:

A odnośnie skręcania. Podnieś sobie auto do góry tak abyś obydwa przednie koła miał w górze. Nie odpalaj i pokręć kierownicą w prawo i lewo od maxa do maxa. Wsłuchaj się czy przekładnia chodzi bez zgrzytów, płynnie i nie blokuje. Potem odpal silnik i popatrz jak zachowuje się przy działającym wspomaganiu. Powinno to rozjaśnić sytuację i dowiesz się też w czym tkwi problem.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
muziko
Posty: 10
Rejestracja: 29 lip 2016, o 21:00
Model: V40
Silnik: 2.0 136km
moc: 136km
Rocznik: 2004
Skąd jesteś?: Zdunska_Wola
imię: Lukasz

Re: [v40 1.9D 115KM]Problem ze skręcaniem

Post autor: muziko » 23 sie 2016, o 20:54

Hm... trochę za mało informacji podałeś, rozbierałem u siebie maglownicę na części pierwsze, wymieniając wszystkie uszczelniacze i oringi. Przy maglownicy jest taki zaworek zwrotny który trzyma ciśnienie podawane z pompy wspomagania w jedną stronę, może być z nim cos nie tak. Również może być już zmęczona maglownica i zęby źle zazębiają lub przeskakują... Na kanał pokręcić kierownicą poruszać, druga osoba niech słucha. Ostatecznie magiel na falbanek, obejrzeć dokładnie w jakim jest stanie, przesmarować.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczne”