[S40 T4 98r] Problem ze sztangą gruszki
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Turysta
- Posty: 40
- Rejestracja: 22 lis 2016, o 04:43
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 200KM
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: _TM_
- imię: Michal
[S40 T4 98r] Problem ze sztangą gruszki
Witam Panowie.
Mam minimalny luz na sztandze gruszki, przez co przy schodzeniu z obrotów wydobywa się metaliczny dźwięk.
Zdjąłem osłonę i chciałem lekko skontrować sztangę, jednak nie ma na niej śruby regulacyjnej.
Jakiś patent na naprawę tego? Czy wymiana gruszki?
Dodam też, że chyba turbo nie ładuje tak jak powinno bo auto się leniwie zbiera.
Mam minimalny luz na sztandze gruszki, przez co przy schodzeniu z obrotów wydobywa się metaliczny dźwięk.
Zdjąłem osłonę i chciałem lekko skontrować sztangę, jednak nie ma na niej śruby regulacyjnej.
Jakiś patent na naprawę tego? Czy wymiana gruszki?
Dodam też, że chyba turbo nie ładuje tak jak powinno bo auto się leniwie zbiera.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S40 T4 98r] Problem ze sztangą gruszki
powinna być regulacja na tym zrób fotkę
dwa zegar doładowania od 100 zł to jednak podstawa w naszych furaczach
dwa zegar doładowania od 100 zł to jednak podstawa w naszych furaczach
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Turysta
- Posty: 40
- Rejestracja: 22 lis 2016, o 04:43
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 200KM
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: _TM_
- imię: Michal
Re: [S40 T4 98r] Problem ze sztangą gruszki
No właśnie sztanga nie ma możliwości regulacji. Żadnej śruby ani nic. Fotę cykne jutro.
Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka
-
- Turysta
- Posty: 40
- Rejestracja: 22 lis 2016, o 04:43
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 200KM
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: _TM_
- imię: Michal
Re: [S40 T4 98r] Problem ze sztangą gruszki
Tak to wygląda.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S40 T4 98r] Problem ze sztangą gruszki
HM skorodowane dobrze
popękany masz sam zawór wg ? bo skąd takie czarne to wszystko
na końcu tej zawleczki powinna być śruba kontrująca
popękany masz sam zawór wg ? bo skąd takie czarne to wszystko
na końcu tej zawleczki powinna być śruba kontrująca
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Turysta
- Posty: 36
- Rejestracja: 23 sty 2017, o 20:22
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200 KM
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Gdynia
- imię: Lukasz
Re: [S40 T4 98r] Problem ze sztangą gruszki
Ja miałem to samo, okazało się, że w środku aktuator jest już wyrobiony i WG otwiera się zbyt wcześniej. Dlatego ciśnienie doładowania spadło o jakieś 0,2 bara. Koszt regeneracji to ok 100-150 zł (nie pamiętam dokładnie). Jeśli chcesz pozbyć się tego dźwięku to spróbuj na razie usztywnić te cięgno.
-
- Turysta
- Posty: 40
- Rejestracja: 22 lis 2016, o 04:43
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 200KM
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: _TM_
- imię: Michal
Re: [S40 T4 98r] Problem ze sztangą gruszki
Jeszcze zauważyłem, że mi dymi z tego aktuatora delikatnie i bierze olej. To przez to, czy turbina się zaczyna sypać? Dwa lata temu była przeglądana i było wsio z nią ok.
-
- Turysta
- Posty: 36
- Rejestracja: 23 sty 2017, o 20:22
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200 KM
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Gdynia
- imię: Lukasz
Re: [S40 T4 98r] Problem ze sztangą gruszki
Dwa lata dla turbo w t4-ce to szmat czasu Jeśli bierze olej, a tym bardziej dymi, to nie czekałbym z regeneracją. Turbo jest zwyczajnie zdezelowane.
-
- Turysta
- Posty: 40
- Rejestracja: 22 lis 2016, o 04:43
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 200KM
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: _TM_
- imię: Michal
Re: [S40 T4 98r] Problem ze sztangą gruszki
Byłem u ludzi od regeneracji ale zarobieni są i mam podjechać na tygodniu teraz. Jaki może być koszt regeneracji?
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S40 T4 98r] Problem ze sztangą gruszki
400 1000
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K